Retards, avaries i deficiències a TMB

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 07/07/2006 16:29

Serie600 ha escrit:Hola:

Aquesta tarde pels voltants de les 9 de la nit, a la L3 el servei estava parcialment suspes per una "incidencia tecnica" -segons megafonia- a l'estacio de Lesseps. Funcionava de Zona Universitaria a Diagonal per un costat i de Trinitat Nova a Penitents.

Acabo de sentir per la radio que l'aturada ha estat per un petit incendi entre Fontana i Lesseps per una filtracio d'aigua, el servei ja esta normalitzat segons diuen.

L'avaria s'ha produit sobre les 7 de la tarde aproximadament.

Sal.lutacions:

Serie600
:o Quan s'ha obert el tram Canyelles - Trinitat Nova? :D



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 07/07/2006 22:42

Hola:
Ecomobisostrans ha escrit:
Serie600 ha escrit:Hola:

Aquesta tarde pels voltants de les 9 de la nit, a la L3 el servei estava parcialment suspes per una "incidencia tecnica" -segons megafonia- a l'estacio de Lesseps. Funcionava de Zona Universitaria a Diagonal per un costat i de Trinitat Nova a Penitents.

Acabo de sentir per la radio que l'aturada ha estat per un petit incendi entre Fontana i Lesseps per una filtracio d'aigua, el servei ja esta normalitzat segons diuen.

L'avaria s'ha produit sobre les 7 de la tarde aproximadament.

Sal.lutacions:

Serie600
:o Quan s'ha obert el tram Canyelles - Trinitat Nova? :D
Ecomobisostrans, company, que soc un peix.... no tinc memoria. En vaig confondre. En el meu subconscient, la L3 encara acaba a Lesseps per un costat i a Paral.lel (Pueblo Seco) per l'altre. M'haig de fixar i pensar cuan em diuen Zona Universitaria per no dir "I aquesta estacio on es?" (Jamiro collons!.... deixa de descollonar-te de riure, que t'estic sentint... una mica de respecte per la gent gran!, home!)

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 07/07/2006 22:45

Serie600 ha escrit:(Jamiro collons!.... deixa de descollonar-te de riure, que t'estic sentint... una mica de respecte per la gent gran!, home!)
Aqui realment hi ha amor, eh! Aquesta mania persecutòria que us teniu l'un a l'altre no és normal...:D:D:D:D:D:D:D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 07/07/2006 23:30

Hola:

Som "l'extranya parella" del FTC xD

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 08/07/2006 0:00

Serie600 ha escrit:(Jamiro collons!.... deixa de descollonar-te de riure, que t'estic sentint... una mica de respecte per la gent gran!, home!)
xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD

:sant


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dissabte 08/07/2006 0:50

Serie600 ha escrit:Ecomobisostrans, company, que soc un peix.... no tinc memoria. En vaig confondre. En el meu subconscient, la L3 encara acaba a Lesseps per un costat i a Paral.lel (Pueblo Seco) per l'altre.
A mí també em passa... tinc com a límits de la L1 Santa Coloma i Feixa Llarga (segueix allí però amb nom diferent), la línia 2 acaba a La Pau i la 3 a Montbau... La 4 a Roquetes i la L11... què és això? (Encara no me l'he fet :D :martell1 :suar )



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 08/07/2006 1:19

Una filtració d'aigua deixa sense servei tres hores la L-3

EL PERIÓDICO
BARCELONA

Una filtració d'aigua, de la qual es desconeix quin és l'origen, entre les estacions de Lesseps i Fontana de la línia 3 del metro de Barcelona va provocar ahir un petit incendi a la catenària i va deixar quatre parades sense servei durant tres hores.

El foc es va produir a les 19.05 hores, segons va informar Transports Metropolitans de Barcelona, quan les espurnes provocades per la combinació entre l'aigua i la circulació d'un comboi van encendre un aïllant de la catenària. El fum va obligar a desallotjar una desena de persones de la parada de Lesseps.

RÀPIDA EXTINCIÓ

L'incendi va ser apagat amb diligència, gràcies al treball de dues dotacions de bombers i un equip de suport de respiració autònoma que es van desplaçar fins al lloc de l'incident.
No obstant, el tram de la línia entre les estacions de Diagonal i Vall d'Hebron --que inclou les parades de Fontana, Lesseps, Vallcarca i Penitents-- va seguir tallat fins poc abans de les deu de la nit, quan es va poder frenar la filtració.

TMB va decidir deixar sense servei aquest tram davant la possibilitat que tornés a repetir-se el mateix problema mentre hi seguís havent aigua a la catenària. Durant les tres hores d'interrupció es va habilitar un servei especial de bus per cobrir la ruta afectada.



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dissabte 08/07/2006 2:24

Hola
wefer ha escrit:Una filtració d'aigua deixa sense servei tres hores la L-3

EL PERIÓDICO
BARCELONA

Una filtració d'aigua, de la qual es desconeix quin és l'origen
...//...
Si, si... ara EPC i demes fent-se resso de la noticia. Pero va esser gracies al magnific, inconmensurable, inigualable, magnanim, excel.lent i d'altres cal.lificatius simil.lars en aquest sentit, reporter Serie600 que hi era alla, que ens varem assabentar de primera ma al FTC.

Tornant al tema seriossament: No m'explico com poden tenir una filtracio d'aquest tipus i que estiguin tan "panxos". Que no fan un manteniment-seguiment dels tunels?.... (calla Serie600, ja començas a desvariar). Encara que no se de que m'extranyo... a HSP hi han uns goterons d'humitat que foten fastic.

Sal.lutacions:

Serie600

PD: Jamiro!.... prou!.... una mica de respecte, home!



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 08/07/2006 13:52

Serie600 ha escrit:PD: Jamiro!.... prou!.... una mica de respecte, home!
))) :begut )))3 :festa )))2


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Gersenz
N4
N4
Entrades: 65
Ubicació: Barcelona. L1, L3, L8 --> Espanya
Contacta:

Entrada Autor: Gersenz » Dissabte 08/07/2006 22:22

¡Hola!

Al voltant de les 21.30...

L1 Servei aturat per causes tècniques

No em pregunteu a quina hora ha començat el tall ja que ho he vist a través d'una finestra d'una 447 a Plaça Catalunya.


Salutacions!
Fora el logo de Rodalies als senzills de metro!

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 11/07/2006 12:15

Ahir al matí la L1 anava tonta, tonta, tonta. Gairebé vaig tardar una hora per anar de Clot a Just Oliveras, amb parades de 15 minuts a Marina i 10 minuts més a Urgell, tot això il·lustrat amb el famós cartellet "Processant nova informació" :x

Per cert, que en el meu viatge em vaig creuar amb dos combois aturats amb el primer cotxe fora d'andana, un dels quals a l'estació de Mercat Nou (no recordo on vaig veure l'altre cas).



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimarts 11/07/2006 16:55

Fa dies que la L1 va molt malament.

Sabeu que vol dir quan els trens d'aquesta línia porten la llum blanca lateral encesa? :?:



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 11/07/2006 18:22

La llum blanca significa que hi ha una porta oberta al cotxe (o bé mal tancada) i que per tant el tren no pot marxar.

Per altra banda, hi ha incidència al Barcelona - Vallès:
Centre d'informació TransMet ha escrit:Dia: 11/07/2006 - Hora: 17:30

En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Ferrocarrils de la Generalitat que per una avaria a l'estació de Plaça Catalunya, les línies L7 i L6, de la línia Barcelona- Vallés, circulen amb una freqüència de pas de 9 minuts enlloc de 6 minuts. La resta de línies de ferrocarrils, així com les de Metro, Autobusos, Tramvia iles línie de Renfe Rodalies circulen amb normalitat per l'àrea metropolitana de Barcelona.



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimarts 11/07/2006 18:38

entfe001 ha escrit:La llum blanca significa que hi ha una porta oberta al cotxe (o bé mal tancada) i que per tant el tren no pot marxar.
Però si el tren està en marxa i té totes les llums enceses :x



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 14/07/2006 10:14

http://www.avui.cat/
-------------------------------------
Un accident a les obres del TGV interromp el metro
Redacció
La caiguda d'una tanca de seguretat de les obres del TGV que s'estan fent als voltants de l'Estació de Sants va provocar ahir la interrupció parcial del servei de metro de la línia 1 durant pràcticament dues hores. La tanca va caure en un punt on les vies de la línia vermella passen a cel obert, molt a prop de l'estació.

Afortunadament, en aquest tram els combois del metro no poden superar els 10 km/h, per la qual cosa un conductor va poder alertar que hi havia un objecte metàl·lic que impedia la circulació dels trens. Adif, l'ens públic responsable de les obres del TGV, va fer públic un comunicat en què assegurava que investigaria l'incident, que es va produir aproximadament a dos quarts de 12 del matí. Precisament aquest mateix tram, entre les estacions de Plaça de Sants i Santa Eulàlia, es tancarà a la circulació entre demà i diumenge per les mateixes obres.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 14/07/2006 11:30

wefer ha escrit:http://www.avui.cat/
-------------------------------------
Un accident a les obres del TGV interromp el metro
Redacció
La caiguda d'una tanca de seguretat de les obres del TGV que s'estan fent als voltants de l'Estació de Sants va provocar ahir la interrupció parcial del servei de metro de la línia 1 durant pràcticament dues hores. La tanca va caure en un punt on les vies de la línia vermella passen a cel obert, molt a prop de l'estació.

Afortunadament, en aquest tram els combois del metro no poden superar els 10 km/h, per la qual cosa un conductor va poder alertar que hi havia un objecte metàl·lic que impedia la circulació dels trens. Adif, l'ens públic responsable de les obres del TGV, va fer públic un comunicat en què assegurava que investigaria l'incident, que es va produir aproximadament a dos quarts de 12 del matí. Precisament aquest mateix tram, entre les estacions de Plaça de Sants i Santa Eulàlia, es tancarà a la circulació entre demà i diumenge per les mateixes obres.
Es pot considerar una caiguda d'una tanca i un tren que frena abans de xocar-hi com un "Accident"????? Em sembla que aquests "periodistes", per tal de fer més vendes són capaços de dir el que sigui...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 14/07/2006 12:25

wefer ha escrit:l'incident [...] es va produir aproximadament a dos quarts de 12 del matí. Precisament aquest mateix tram, entre les estacions de Plaça de Sants i Santa Eulàlia, es tancarà a la circulació entre demà i diumenge per les mateixes obres.
Doncs es veu que van ficar el bus substitutiu (ma mare em va explicar ahir nit per telèfon que l'havia vist funcionant a migdia).


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
VladiGB
N5
N5
Entrades: 107

Entrada Autor: VladiGB » Dijous 20/07/2006 15:45

Mortadel·lo ha escrit:ahir cap a les 15:15, es va aturar el servei a la línia 5 durant un quart d'hora més o menys, serà que el nou 5000 està alterant les coses? :x
Es para molt sobint, tinc un amic que es motorista i condueix el 5000, té que fer resets al sistema perque molts cops no deixa obrir portes, deficiencies de CAF. Especialment es molt comoda, però es molt llegeix.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 20/07/2006 20:09

VladiGB ha escrit: Especialment es molt comoda, però es molt llegeix.
What do you mean? I don´t understand at all... :nose



Avatar de l’usuari
VladiGB
N5
N5
Entrades: 107

Entrada Autor: VladiGB » Dijous 20/07/2006 20:14

437.001 ha escrit:
VladiGB ha escrit: Especialment es molt comoda, però es molt llegeix.
What do you mean? I don´t understand at all... :nose
Aix m'equivocat volia dir encompetes de llegeix, lleig. :roll:



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”