Doncs que ho repeteixin minuts abans i ho deixin tot ben mullat, a veure si algun d'aquests relliscametring ha escrit:Avui hi havia un munt de gent amb motxos, no fos cas que demà els qui la visiten, s'embrutessin la sola de la sabata...
Estació de rodalia de La Sagrera - Meridiana
Re: Estació de rodalia de La Sagrera - Meridiana
Instagram: Ferrocarril | Aviació
salutacions en directe desde l'estació de La sagrera - meridiana, ja es definitiu. Estem esperant a en pepe blanco. Un apunt rapid hi ha molta gent del psc, pero encara no ha vingut el conseller ni l'alcalde
-
- N10
- Entrades: 4267
- Ubicació: Horta
Fotos, fotos!!!!! Què tal pinta?
Per cert... a la web de Rodalies encara no surt l'estació al llistat d'estacions....
Edito: al plànol de rodalies.cat, encara surt el tram Horta - Vall d'Hebron de la L5 com "under construction"...
Per cert... a la web de Rodalies encara no surt l'estació al llistat d'estacions....
Edito: al plànol de rodalies.cat, encara surt el tram Horta - Vall d'Hebron de la L5 com "under construction"...
Dr. T l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 16/02/2011 13:59, en total s’ha editat 1 vegada.
Pel que veig als horaris,el temps de trajecte entre Barcelona i Manresa,Vic/Ripoll/Puigcerdà i Cerdanyola UAB/Martorell i viceversa s'incrementa entre un o dos minuts.
Per exemple,a Martorell els R7 cap a L'Hospitalet ara sortirà dos minuts abans.
Per exemple,a Martorell els R7 cap a L'Hospitalet ara sortirà dos minuts abans.
Voleu fotos?? Doncs aquí en teniu algunes!! Després en penjo més i faig crònica.
- Fitxers adjunts
-
- sm1.jpg (86.78 KiB) Visualitzat 9354 cops
-
- sm2.jpg (105.07 KiB) Visualitzat 9354 cops
-
- sm3.jpg (74.43 KiB) Visualitzat 9354 cops
-
- sm4.jpg (66.26 KiB) Visualitzat 9354 cops
-
- sm5.jpg (88.51 KiB) Visualitzat 9354 cops
-
- sm6.jpg (57.11 KiB) Visualitzat 9354 cops
-
- sm7.jpg (80.34 KiB) Visualitzat 9354 cops
-
- sm8.jpg (62.13 KiB) Visualitzat 9354 cops
-
- sm9.jpg (62.34 KiB) Visualitzat 9354 cops
-
- sm10.jpg (70.23 KiB) Visualitzat 9354 cops
-
- sm11.jpg (97.51 KiB) Visualitzat 9354 cops
-
- sm12.jpg (85.33 KiB) Visualitzat 9354 cops
-
- sm13.jpg (88.75 KiB) Visualitzat 9354 cops
-
- sm14.jpg (76.77 KiB) Visualitzat 9354 cops
Bé, la crònica:
Al principi, he estat al vestíbul Martí Molins, hi havia força expectació, però he sentit a una senyora que ha preguntat a dos responsables de seguretat de Fomento que les autoritats entrarien per l'altre accés, així que he anat cap allà.
L'expectació entre els veïns era molt gran, i a poc a poc arribaven els mitjans de comunicació i les autoritats, com regidors de districtes (Sant Andreu, Nou Barris o Sant Martí), responsables de Renfe, etc.
He baixat, i entre la gent he coincidit amb en UT596001 i hem accedit a l'andana, per visitar-la per primer cop. Una senyora de relacions públiques ens ha indicat que no passéssim de les franges grogues de l'andana, perquè van passant trens sense parada i seria perillós. Al cap d'una estona, ha vingut la marabunta de mitjans de comunicació i en José Blanco, en Jordi Hereu i en Lluís Recoder, travessant l'andada amb força celeritat, i jo intentant fer fotos com he pogut, en mig de càmeres de fotos i de vídeo a tota pastilla.
Han sortit per l'accés comú amb el metro, i allà s'ha fet el parlament. Al meu costat, hi era assegut en Manel Nadal. Primer han emès un vídeo explicatiu de com havien anat les obres, i seguidament, el primer en parlar ha estat en Lluís Recoder, en català i en castellà per moments, que per començar, ha demanat disculpes als usuaris de Rodalies de l'R2 Sud, pels retards d'avui per una avaria a Garraf, tot recordant la importància de l'intercanviador que s'inaugurava avui, però que no es podia deixar enrere que a la xarxa de Rodalies li cal molt per millorar.
Després, en Jordi Hereu ha explicat la importància de l'intercanviador per la ciutat, i li ha demanat a en Lluís Recoder que no es retalli la L9, i finalment en José Blanco, ha parlat de la millora de la mobilitat sostenible per fer les ciutats millors i fomentar el desenvolupament econòmic de la ciutat, i de què també tiraran endavant les obres de les línies de Castelldefels i l'orbital, i la inauguració el maig de l'intercanviador de Sabadell Nord. Diu que pel nou intercanviador hi passaran unes 120.000 persones a diari, i un dels principals nusos ferroviaris de Catalunya.
Al principi, he estat al vestíbul Martí Molins, hi havia força expectació, però he sentit a una senyora que ha preguntat a dos responsables de seguretat de Fomento que les autoritats entrarien per l'altre accés, així que he anat cap allà.
L'expectació entre els veïns era molt gran, i a poc a poc arribaven els mitjans de comunicació i les autoritats, com regidors de districtes (Sant Andreu, Nou Barris o Sant Martí), responsables de Renfe, etc.
He baixat, i entre la gent he coincidit amb en UT596001 i hem accedit a l'andana, per visitar-la per primer cop. Una senyora de relacions públiques ens ha indicat que no passéssim de les franges grogues de l'andana, perquè van passant trens sense parada i seria perillós. Al cap d'una estona, ha vingut la marabunta de mitjans de comunicació i en José Blanco, en Jordi Hereu i en Lluís Recoder, travessant l'andada amb força celeritat, i jo intentant fer fotos com he pogut, en mig de càmeres de fotos i de vídeo a tota pastilla.
Han sortit per l'accés comú amb el metro, i allà s'ha fet el parlament. Al meu costat, hi era assegut en Manel Nadal. Primer han emès un vídeo explicatiu de com havien anat les obres, i seguidament, el primer en parlar ha estat en Lluís Recoder, en català i en castellà per moments, que per començar, ha demanat disculpes als usuaris de Rodalies de l'R2 Sud, pels retards d'avui per una avaria a Garraf, tot recordant la importància de l'intercanviador que s'inaugurava avui, però que no es podia deixar enrere que a la xarxa de Rodalies li cal molt per millorar.
Després, en Jordi Hereu ha explicat la importància de l'intercanviador per la ciutat, i li ha demanat a en Lluís Recoder que no es retalli la L9, i finalment en José Blanco, ha parlat de la millora de la mobilitat sostenible per fer les ciutats millors i fomentar el desenvolupament econòmic de la ciutat, i de què també tiraran endavant les obres de les línies de Castelldefels i l'orbital, i la inauguració el maig de l'intercanviador de Sabadell Nord. Diu que pel nou intercanviador hi passaran unes 120.000 persones a diari, i un dels principals nusos ferroviaris de Catalunya.
- Fitxers adjunts
-
- sm15.jpg (89.4 KiB) Visualitzat 9331 cops
-
- sm16.jpg (78.17 KiB) Visualitzat 9331 cops
-
- sm17.jpg (70.21 KiB) Visualitzat 9331 cops
-
- sm18.jpg (100.52 KiB) Visualitzat 9331 cops
-
- sm19.jpg (69.41 KiB) Visualitzat 9331 cops
-
- sm20.jpg (68.24 KiB) Visualitzat 9331 cops
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1659
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
A part d'estreta, cosa que ja saviem i que no compleix amb les amplades mínimes recomanables; els documents de Fomento com descriminen el català. De vergonya!. Tanmateix, gràcies Metring pel reportage i les fotos. Salut!
I ningú no deu haver explicat per què fan avui una inauguració a bombo i platerets, però la que utilitza el servei de debò no podrà començar a gaudir-ne fins diumenge.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 6993
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Aquesta andana jo la veig massa estreta. Estaria bé per una estació "normal" per la que no hi passi molta gent, però per a un intercanviador com aquest la trobo insuficient, i més tenint en compte que la superfície disponible a l'Av. Meridiana és molt gran.
A més, tothom vindrà del mateix costat (metro) i al començament de l'andana es formarà un tap que evitarà que la gent es reparteixi. Potser una sortida directa a la L1 pel centre de l'andana d'ADIF i un nou vestíbul podria ser una solució parcial, arribat el cas.
També molt curiosa la sortida d'emergència cap avall. No sé per què es deu haver fet així.
A més, tothom vindrà del mateix costat (metro) i al començament de l'andana es formarà un tap que evitarà que la gent es reparteixi. Potser una sortida directa a la L1 pel centre de l'andana d'ADIF i un nou vestíbul podria ser una solució parcial, arribat el cas.
També molt curiosa la sortida d'emergència cap avall. No sé per què es deu haver fet així.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Una cosa que ajudarà una mica a que no hi hagi tap és la convivència amb l'estació de Sant Andreu Arenal. Si tanquessin aquesta, el tap seria molt més perillós, amb dues estacions, el passatge es repartirà més. És el que te de bo dues estacions properes, encara que en un principi, sembli innecessari.
I ni saben escriure Hondures com cal. Tan difícil com sortir i mirar què diu el rètol del carrer.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Entrades: 4267
- Ubicació: Horta
Crec que se n'han adonat de l'error perquè en el cartell a meitat d'andana (foto) hi falta una lletra a "Hondures".Guigui ha escrit:I ni saben escriure Hondures com cal. Tan difícil com sortir i mirar què diu el rètol del carrer.
Home... sempre es podrien excusar dient que el nom oficial del país és Honduras...
...no cola, no?
...no cola, no?
Doncs ja podem anar canviant els noms d'altres carrers: Warszawa, Praha, London, etc.; i amb Suïssa (un carrer al Putxet), fem una macedònia de rètols, alternant Schweiz, Suisse, Svizzera i Svizzra.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
I a veure quan corregeixein el By Vilafranca del Penedes q fa quasi mes mal que el for platform
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
I no t'oblidis de l'Avinguda de Madriz!Guigui ha escrit:Doncs ja podem anar canviant els noms d'altres carrers: Warszawa, Praha, London, etc.; i amb Suïssa (un carrer al Putxet), fem una macedònia de rètols, alternant Schweiz, Suisse, Svizzera i Svizzra.
Però...
A http://www.lavanguardia.es/politica/201 ... blica.html parlen de què en José Blanco ha dit "la estación de ferrocarril soterrada de mayor extensión de Europa". A mi em sembla recordar que es referia a que la superficie soterrada més gran d'Europa serà la del tram entre SAC i La Sagrera-AVE, però em puc equivocar. Algú ho pot corroborar?
D'una banda, no m'estranya: només a Espanya enterren el ferrocarril viu. De l'altra, torna a presentar-se la misèria camuflada de tenir-la més grossa que ningú. I és que n'hi ha que no n'aprendran mai.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Sense comentar les idioteses dels polítics que no presentarem aquí, aquest diumenge o dilluns aniré a observar què han fet a La Sagrera-Meridiana.
A priori, del que ja he vist des del tren, l´andana és estreta, però a les fotos no sembla gaire més estreta que la del Clot-Aragó.
Ho comprovaré aquest cap de setmana.
Metring, a tu què t´ha semblat, l´andana, és més ampla o més estreta que la del Clot?
A priori, del que ja he vist des del tren, l´andana és estreta, però a les fotos no sembla gaire més estreta que la del Clot-Aragó.
Ho comprovaré aquest cap de setmana.
Metring, a tu què t´ha semblat, l´andana, és més ampla o més estreta que la del Clot?