Els horaris són correctes, el que és incorrecte és el llastimós estat de la infraestructura, que no permet complir-los. A la persona que arriba tard cada dia a la feina no li serveix de res que la Generalitat li confirmi que efectivament arribarà tard a la feina i que si no li agrada, que es desperti abans o que vagi amb autobús o cotxe.Miquel ha escrit:Els horaris han de reflectir el que triga una circulació. El que no pot ser es que Adif tingui els horaris reals dels solcs que usen els trens de cada operador. I tenir un operador rebel que manté uns horaris irreals enredant a tothom i mirar de crear una confrontació política.robertotlh ha escrit:Sí les coses son complexíssimes. Millor assumim en els horaris que es triga més ara a fer molts recorreguts que fa 30, 40 o 50 anys, ho deixem tot tal com està, i ens empassem la torrada. Tot molt més senzill. Perquè això es el que ha de fer un gestor públic no? El més senzill, i no vetllar per l interès general.
Ja posats, us vull veure anar a Can TMB a queixar-vos de que el temps de trajecte entre una estació i una altre s'ha augmentat a causa de la implementació de sistemes de seguretat (ATP, ATO), que passar de 80-70Km/h a 40, 50 o 65 es nota força també.
Jo no m'oposo a que es reclami que es millori la via, però els horaris han de ser els correctes, ni que sigui de manera provisional, ja que tothom s'organitza amb aquests horaris. El que fa la generalitat actualment és molt mesquí, amb tots els respectes.
Es mesquí forçar la confrontació política? Més mesquí és no pressupostar inversions en la xarxa ferroviària catalana i no executar les poques pressupostades. I la confrontació és l'únic que pot fer la Generalitat, ja portem masses anys veient com fer-li el gara-gara a Foment com han fet tots els Governs fins ara no serveix de res.