Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: El Maño amañado » Dilluns 26/12/2016 18:21

A tot això (que ja porto temps amb aquest dubte), al final quan s'obririen les 3 estacions restants de Sabadell (la de Macià, Nord i Ca N'Oriac)?
Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N6
N6
 
Entrades: 316
Membre des de: Dimecres 12/10/2016 10:21
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: bigcoaster » Dilluns 26/12/2016 18:55

El Maño amañado ha escrit:A tot això (que ja porto temps amb aquest dubte), al final quan s'obririen les 3 estacions restants de Sabadell (la de Macià, Nord i Ca N'Oriac)?

ç
Teoricament estiu 2017, i segurament sigui així, per sort o per desgràcia en aquest cas.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
 
Entrades: 794
Membre des de: Diumenge 12/04/2015 15:50

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: El Maño amañado » Dilluns 26/12/2016 19:29

bigcoaster ha escrit:Teoricament estiu 2017, i segurament sigui així, per sort o per desgràcia en aquest cas.


Perfecte, moltes gràcies! :ok
Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N6
N6
 
Entrades: 316
Membre des de: Dimecres 12/10/2016 10:21
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: Carlos González » Dimarts 11/04/2017 18:24

Mai he estat d'acord en què la L6 deixi de passar per Reina Elisenda (futur Sant Joan de Déu), ni estic d'acord en tallar el traçat de la L7.

Jo hagués pensat fer aquesta explotació per la B-V FGC

-Jo crec que s'hauria d'haver de quadruplicar el traçat de Gràcia-Pl.Catalunya.
-O si no, que hi hagi un nou servei directe des de Pl. Catalunya-Les Planes connectant així a les llançadores (L12 i L7).
-Faria parar els S1/S2 només a Pl Catalunya, Provença, Gràcia, Sarrià i Les Planes.
-Entre Muntaner-Les Tres Torres-La Bonanova, les tancaria perquè estàn molt a prop i faria una nova estació, una només per Via Augusta.
"We don't need no education.... We don't need no thought control..... No dark sarcasm in the classroom... " Pink Floyd
Carlos González Sánchez
Avatar de l’usuari
Carlos González
N8
N8
 
Entrades: 883
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 18:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: adriaesc » Dimarts 11/04/2017 18:31

Carlos González ha escrit:Mai he estat d'acord en què la L6 deixi de passar per Reina Elisenda (futur Sant Joan de Déu), ni estic d'acord en tallar el traçat de la L7.

Jo hagués pensat fer aquesta explotació per la B-V FGC

-Jo crec que s'hauria d'haver de quadruplicar el traçat de Gràcia-Pl.Catalunya.
-O si no, que hi hagi un nou servei directe des de Pl. Catalunya-Les Planes connectant així a les llançadores (L12 i L7).
-Faria parar els S1/S2 només a Pl Catalunya, Provença, Gràcia, Sarrià i Les Planes.
-Entre Muntaner-Les Tres Torres-La Bonanova, les tancaria perquè estàn molt a prop i faria una nova estació, una només per Via Augusta.

Estic d'acord en els punts 1 i 3, però els matisaria una mica.
Ara per ara, és molt costós, i per tant, inviable, fer la quadruplicació de vies, però és una gran idea.
Els S1-S2 haurien de parar on dius tu però, com no faria el punt 2, deixaria les parades a partir de Sarrià com fins ara.
No caldria fer una estació tenint-ne 3. Tot i això, caldria veure si aquestes estacions són rentables, pel poc ús que tenen (són estacions que no molesten i on només s'aturen l'L6/S5/S55).
Pero, ¿qué oyen mis ojos?
adriaesc
N6
N6
 
Entrades: 199
Membre des de: Diumenge 04/05/2014 17:54
Ubicació: Llucmajor (L4)

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: Carlos González » Dimarts 11/04/2017 18:55

adriaesc ha escrit:No caldria fer una estació tenint-ne 3. Tot i això, caldria veure si aquestes estacions són rentables, pel poc ús que tenen (són estacions que no molesten i on només s'aturen l'L6/S5/S55).


Vist així suposo, però pensa que entre Les Tres Torres i La Bonanova trigues 3 o 6 minuts arribant caminant, per això, millor tenir una estació enlloc de tres, i també per no fer el servei tant monòton i obtenir serveis més ràpids tot i que no afectin a les línies S1 i S2 com proposava.
"We don't need no education.... We don't need no thought control..... No dark sarcasm in the classroom... " Pink Floyd
Carlos González Sánchez
Avatar de l’usuari
Carlos González
N8
N8
 
Entrades: 883
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 18:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: fgc113 » Dimarts 11/04/2017 20:44

Carlos González ha escrit:Mai he estat d'acord en què la L6 deixi de passar per Reina Elisenda (futur Sant Joan de Déu), ni estic d'acord en tallar el traçat de la L7.

És que s'ha de triar entre donar servei directe des de Reina Elisenda fins a Plaça Catalunya o augmentar les freqüències a Sabadell i Terrassa, i és més prioritari açò últim.

Carlos González ha escrit:-O si no, que hi hagi un nou servei directe des de Pl. Catalunya-Les Planes connectant així a les llançadores (L12 i L7).

Ja existeix, encara que només fins a Sarrià: la L6.
#RodaliesDignesC6
L10 a la Zona Franca, L2 a l'Aeroport i tram central de la L9.
No al tercer carril i sí a la LAV València - Castelló.
Regionals i rodalies dignes a Castelló!
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
 
Entrades: 722
Membre des de: Dilluns 09/06/2014 13:05
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: ortegote » Dimecres 12/04/2017 18:10

El model de FGC que anomenen Metro es aixo moltes frequencies pero Lentitud per fer el recorregut.
Ara el problema es afegir estacions on la gent anira de principi a final en la majoria del casos, fent que els trens vagin a plena capacitat.
Jo crec que FGC hauria de treballar mes en poder oferir mes cotxes que posar 4 vies per fer trens rapids, no m'agrada tardar mes i mes cada cop pero crec que el prioritari es el comfort del passatge i a la linia del Valles no hi ha mes espais per posar trens multiples o mes de 4 cotxes per tren.
Salutacions.
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
 
Entrades: 705
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 17:11
Ubicació: a prop de FGC

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: adriaesc » Dimecres 12/04/2017 19:26

Sé que ja s'ha dit però una bona solució pot ser fer que el ramal de Balmes es talli a Gràcia. De les 4 vies actuals, convertir l'actual via 3 en la de la llançadora, i deixar la 4 com a via d'apartador per si cal acabar algun servei a Gràcia. Amb aquesta actuació es podria augmentar el ritme dels B-V. Una altra mesura podria ser que en hora punta els trens de l'S1 i S2 no paressin a tot arreu, fent aquestes parades els S5/S55 (o a la inversa, però amb menys parades que ara).
Pero, ¿qué oyen mis ojos?
adriaesc
N6
N6
 
Entrades: 199
Membre des de: Diumenge 04/05/2014 17:54
Ubicació: Llucmajor (L4)

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: Ecomobisostrans » Divendres 21/04/2017 14:58

Jo de totes les possibilitats que hi ha la que veig millor (deixant a part minisolucions transitòries) es:

- Allargar la L8, enlloc de Gràcia a Pl.Molina, quedar-se la L7, seguir cap a la UAB i quedar-se la S2 fins Sabadell, havent Sabadell-Sant Boi cada 4 minuts i sempre en doble, caldria allargar l'andana de Pl.Molina direcció al nord, suprimir Padua, Putxet direcció al sud, Av.Tibidabo en la direcció que sigui, nova parada amb sortida al Cosmocaixa i avisar que de Sant Quirze en amunt des del 1r i l'últim cotxe no es podrà sortir que no passa res perque estan comunicats
- La S1 aniria també cada 4 minuts i alternativament un se salta Les Fonts, Valldoreix i La Floresta i l'altre Mirasol, Baixador de Vallvidrera i Peu del Funicular (S1a i S1b, i si només posa S1 es que para a totes)
- La S2 quedaria només de Sant Cugat a UAB, se li pot fer una andana just abans d'arribar a la bifurcació amb un pas subterrani que connecti amb el que ara hi ha entre les 2 andanes i fins i tot una sortida per la part nord
- L6 Pl.Catalunya-Sarrià cada 4 minuts per tant entre L6 i S1 cada 2 minuts. (No costaria res posar una agulla i fer-la entrar per via 3 i anar a Reina Elisenda i tornada per l'esquerra i entrar ja per via 2, seria l'únic cisallament de la xarxa que com a molt et fa esperar 1 minut)
- Allargar la L5 des de Vall d'Hebrón fins al Cosmocaixa perque enllaci amb la L8, (de pas amb una sortida per darrere al C/Collserola que hi ha el centre d'estudis La Violeta que va molta gent) i faria que molta gent no tingués que anar fins provença per agafar la L5, sobretot si van al tram Vall d'Hebron-Verdaguer, o per agafar la L3 cap al tram Fontana-Trinitat Nova
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
 
Entrades: 3528
Membre des de: Dimecres 11/05/2005 8:59
Ubicació: Barcelona

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: ortegote » Divendres 21/04/2017 18:07

Ecomobisostrans ha escrit:Jo de totes les possibilitats que hi ha la que veig millor (deixant a part minisolucions transitòries) es:

- Allargar la L8, enlloc de Gràcia a Pl.Molina, quedar-se la L7, seguir cap a la UAB i quedar-se la S2 fins Sabadell, havent Sabadell-Sant Boi cada 4 minuts i sempre en doble, caldria allargar l'andana de Pl.Molina direcció al nord, suprimir Padua, Putxet direcció al sud, Av.Tibidabo en la direcció que sigui, nova parada amb sortida al Cosmocaixa i avisar que de Sant Quirze en amunt des del 1r i l'últim cotxe no es podrà sortir que no passa res perque estan comunicats
- La S1 aniria també cada 4 minuts i alternativament un se salta Les Fonts, Valldoreix i La Floresta i l'altre Mirasol, Baixador de Vallvidrera i Peu del Funicular (S1a i S1b, i si només posa S1 es que para a totes)
- La S2 quedaria només de Sant Cugat a UAB, se li pot fer una andana just abans d'arribar a la bifurcació amb un pas subterrani que connecti amb el que ara hi ha entre les 2 andanes i fins i tot una sortida per la part nord
- L6 Pl.Catalunya-Sarrià cada 4 minuts per tant entre L6 i S1 cada 2 minuts. (No costaria res posar una agulla i fer-la entrar per via 3 i anar a Reina Elisenda i tornada per l'esquerra i entrar ja per via 2, seria l'únic cisallament de la xarxa que com a molt et fa esperar 1 minut)
- Allargar la L5 des de Vall d'Hebrón fins al Cosmocaixa perque enllaci amb la L8, (de pas amb una sortida per darrere al C/Collserola que hi ha el centre d'estudis La Violeta que va molta gent) i faria que molta gent no tingués que anar fins provença per agafar la L5, sobretot si van al tram Vall d'Hebron-Verdaguer, o per agafar la L3 cap al tram Fontana-Trinitat Nova


El primer Punt de Sant Boi a Sabadell, implicaria canviar l'ample (estic a favor de a tota la linea LL-A) i no se si canviar els sistemes de seguretat per la circulacio de Trenes entre Sant Boi i plaça Espanya.
Salutacions.
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
 
Entrades: 705
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 17:11
Ubicació: a prop de FGC

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaAutor: metring » Divendres 21/04/2017 19:12

Nois, per a les propostes ja existeix un fil :fijate viewtopic.php?f=96&t=14190&p=268835#p268835
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22044
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 13:28
Ubicació: Fabra i Puig

Anterior

Torna a: Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot], Google [Bot], Yahoo [Bot] i 2 visitants