Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
GigioGigo
N1
N1
Entrades: 9

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Entrada Autor: GigioGigo » Divendres 14/02/2020 13:13

Hola,

Potser s'ha parlat d'això però ho he buscat i no ho he trobat. És tècnicament possible fer circular cotxes de dos pisos a la línia? He llegit en algun lloc que això fa que el tren trigui molt a carregar i descarregar, però amb la situació actual crec que molta gent pagaria per poder seure a canvi de trigar una mica més...

Potser aquest tipus d'inversió és molt més petita que no pas allargar les andanes...



mohn902
N4
N4
Entrades: 42

Entrada Autor: mohn902 » Divendres 14/02/2020 13:41

Al matí segur que no es pot ampliar capacitat perquè ara no tenen més UT per afegir serveis o allargar recorreguts, però en hora punta de migdia i tarda, algun S7 i S6 més serien de gran ajuda per repartir la gran afluència.

Del tema de fer circular trens de doble pis, serien útils si es poguessin fer trens semidirectes que no perjudiquessin als que paren a totes i que paressin realment on va tota la multitud (Sant Cugat, Sant Joan, UAB, Rubí, Sabadell Major i Terrassa Rambla, principalment).

I allargar andanes, doncs les de l'exterior jo crec que seria factible allargar-les perquè a moltes d'elles ja hi caben 5 cotxes. La feina és a la zona urbana que excepte Muntaner i Sarrià, les altres no sé pas com s'ho farien. I el Peu ja ni te cuento...

I si mai s'hagués plantejat un ramal de Rubí a UAB sense passar per Sant Cugat centre també descolapsaria aquesta estació, ja que estalviaria el transbordament.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1907
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 14/02/2020 15:38

GigioGigo ha escrit:
Divendres 14/02/2020 13:13
Hola,

Potser s'ha parlat d'això però ho he buscat i no ho he trobat. És tècnicament possible fer circular cotxes de dos pisos a la línia? He llegit en algun lloc que això fa que el tren trigui molt a carregar i descarregar, però amb la situació actual crec que molta gent pagaria per poder seure a canvi de trigar una mica més...

Potser aquest tipus d'inversió és molt més petita que no pas allargar les andanes...

Vaig llegir ja fa temps (ara no recordo si va ser en aquest mateix fòrum, podia ser) que tècnicament els trens de dos pisos no es poden introduir a la línia del Vallès pel tema del gàlib. A no ser de que comprin trens de dos pisos adaptats al gàlib dels túnels que llavors ajudaries a resoldre el problema de la capacitat. Perquè tema dobles composicions ara per ara impossible...



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1142
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Divendres 14/02/2020 19:11

Renfe451 ha escrit:
Divendres 14/02/2020 15:38
GigioGigo ha escrit:
Divendres 14/02/2020 13:13
Hola,

Potser s'ha parlat d'això però ho he buscat i no ho he trobat. És tècnicament possible fer circular cotxes de dos pisos a la línia? He llegit en algun lloc que això fa que el tren trigui molt a carregar i descarregar, però amb la situació actual crec que molta gent pagaria per poder seure a canvi de trigar una mica més...

Potser aquest tipus d'inversió és molt més petita que no pas allargar les andanes...

Vaig llegir ja fa temps (ara no recordo si va ser en aquest mateix fòrum, podia ser) que tècnicament los Trens de dos pisos no es poden introduir a la línia del Vallès pel tema del gàlib. A no ser de que comprin trens de dos pisos adaptats al gàlib dels túnels que llavors ajudaries a resoldre el problema de la capacitat. Perquè tema dobles composicions ara per ara impossible...
Buenas,
Si fuera posible la circulación de trenes de 2 pisos la administración y muchos foreros saldrian a decirte que es imposible por que la evacuación de los trenes es lenta y claro como quieren poner trenes cada 30 segundos (se que no es asi, pero escuchando lo que dicen seran frecuencias altisimas) pues no son necesarios.

El problema viene cuando todo elmundo quiere llegar a las 8h a plaza catalunya y claro primero la gente no se va a levantar 30min antes para llegar con tiempo a plaza catalunya ni se van a esperar a trenes que lleguen despues de las 8h asi que el problema de capacidad existira siempre por muchos trenes que pongan, la gente es demasiado borrega y querran ir todos en el mismo tren de la misma hora, tiempo al tiempo.

Saludos.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23336
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 14/02/2020 20:25

La gent vol arribar a la destinació prevista al temps previst. I té el dret a gestionar-se el temps com millor li sembli, atenent a les seves obligacions. Em sembla que no costa entendre, això.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1142
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dissabte 15/02/2020 12:42

Guigui ha escrit:
Divendres 14/02/2020 20:25
La gent vol arribar a la destinació prevista al temps previst. I té el dret a gestionar-se el temps com millor li sembli, atenent a les seves obligacions. Em sembla que no costa entendre, això.
Buenas,
Si es correcto, pero que no vendan que con mas trenes se van a acabar las aglomeraciones, eso es lo que quiero que se entienda.
Saludos.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”