Estacions de rodalia sense validadora

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
joan89
N5
N5
Entrades: 94
Ubicació: FGC S1 R2N-R8

Estacions de rodalia sense validadora

Entrada Autor: joan89 » Divendres 22/06/2012 20:13

Avui he estat en la platja de Garraf i he vulgut mirar les instalacions de l'estació, pujo adalt i es un edifici que no hi ha res, i tampoc cap maquina per validar bitllets , llavors per exemple, jo puc baixar de granollers a garraf per exemple amb un T10 d'una zona, pero per tornar ? Si no hi ha cap maquina per validar un bitllet ?


He preguntat a una señora que viu alla i ma comentat que cada dia ella va a bcn, i te que agafar el tren , es baixa a la seguent estació , castelldefels -platja, per validar el bitllet i agafar el seguent tren, ja que un dia va tenir que pagar 50€ , logicament per anar sense bitllet , i va explicar que era d garraf tal i cual , i res de res. Em sembla una vergoña



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 22/06/2012 21:42

joan89 ha escrit:Avui he estat en la platja de Garraf i he vulgut mirar les instalacions de l'estació, pujo adalt i es un edifici que no hi ha res, i tampoc cap maquina per validar bitllets , llavors per exemple, jo puc baixar de granollers a garraf per exemple amb un T10 d'una zona, pero per tornar ? Si no hi ha cap maquina per validar un bitllet ?


He preguntat a una señora que viu alla i ma comentat que cada dia ella va a bcn, i te que agafar el tren , es baixa a la seguent estació , castelldefels -platja, per validar el bitllet i agafar el seguent tren, ja que un dia va tenir que pagar 50€ , logicament per anar sense bitllet , i va explicar que era d garraf tal i cual , i res de res. Em sembla una vergoña
Els interventors han de saber que a Garraf no existeix ni venda ni validació de bitllets i per tant el que la senyora explica no li hauria d'haver passat, de Granollers a Garraf cal un títol ATM de 4 zones.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

joan89
N5
N5
Entrades: 94
Ubicació: FGC S1 R2N-R8

Entrada Autor: joan89 » Divendres 22/06/2012 21:48

clar pero el que pasa , pero molt que tinguis una T 10 de cuantes zones siguin, a garraf no pots validar bitllet i llavors per exemple si vas a Sants o Passeig de Gracia no et deixaran surtir perque no as validat el bitllet, tal com li va passar aquesta senyora



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 22/06/2012 21:53

joan89 ha escrit:clar pero el que pasa , pero molt que tinguis una T 10 de cuantes zones siguin, a garraf no pots validar bitllet i llavors per exemple si vas a Sants o Passeig de Gracia no et deixaran surtir perque no as validat el bitllet, tal com li va passar aquesta senyora
En aquest cas hauria de dirigir-se a l'interventor dient-li d'on ve i les circumstàncies i aquest li hauria de fer el bitllet corresponent o si porta un títol multiviatge fer-li validar, això és tot, si li fa una cosa d'aquest estil que si és així és totalment injusta el que ha de fer és posar una reclamació.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Diumenge 24/06/2012 13:40

Amb lo fàcil que seria fer com a altres paisos:

-A Alemanya, França i Suècia no es obligatori pujar al tren amb bitllet, es pot comprar dins. Si l'estació tenia venda de bitllets et cobren un suplement (a Alemanya son 2 euros), si no, el preu de taquilla, tot i que lo habitual, almenys a Alemanya, es que igualment et cobrin el preu de taquilla. En un tren regional que vaig agafar de Magdeburg a Wolfsburg, fins i tot hi havia màquina de venda de bitllets a dins el tren.

-A Holanda si que es obligatori pujar amb bitllet, però totes les estacions, per solitaries que siguin, tenen màquina de venda i de validació. Aqui Espanya si es fes tindria que anar acompanyat de càmeres de vigilancia per evitar el vandalisme.

-A Finlandia hi ha trens on es pot validar a dins, també es una bona opció, tal com es fa als tramvies i autobusos.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 16/07/2012 19:43

Ecomobisostrans ha escrit:Amb lo fàcil que seria fer com a altres paisos:

-A Alemanya, França i Suècia no es obligatori pujar al tren amb bitllet, es pot comprar dins. Si l'estació tenia venda de bitllets et cobren un suplement (a Alemanya son 2 euros), si no, el preu de taquilla, tot i que lo habitual, almenys a Alemanya, es que igualment et cobrin el preu de taquilla. En un tren regional que vaig agafar de Magdeburg a Wolfsburg, fins i tot hi havia màquina de venda de bitllets a dins el tren.

-A Holanda si que es obligatori pujar amb bitllet, però totes les estacions, per solitaries que siguin, tenen màquina de venda i de validació. Aqui Espanya si es fes tindria que anar acompanyat de càmeres de vigilancia per evitar el vandalisme.

-A Finlandia hi ha trens on es pot validar a dins, també es una bona opció, tal com es fa als tramvies i autobusos.
Altres països, altres països...

No cal anar tant lluny!

Al nucli de rodalies d´Astúries hi ha moltes estacions on no hi ha taquilla ni màquines expenedores de bitllets.
Com ho fan?

Doncs bé, a les estacions on sí que n´hi ha, hi ha barreres tarifàries, i màquines expenedores A FORA (pels quevan al tren i vénen del carrer), i A DINS (pels que vénen del tren, i volen sortir al carrer però no porten bitllet).

Sembla mentida que coses així de senzilles no es dónin a conèixer a d´altres nuclis, perquè és una solució ben simple i ben tonta de no saber-la veure.

També cal tenir en compte que a Astúries (i en general, fora del Mediterrani i molt en particular Catalunya, que som els més incívics d´Espanya amb moltíssima diferència) no hi ha trens grafitejats, ni tant de vandalisme en general. Potser a algú li dolgui de llegir-ho, però és el què hi ha, només queda admetre-ho.



RogerHernan95
N5
N5
Entrades: 117
Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000309752594
Ubicació: Segur de Calafell

Entrada Autor: RogerHernan95 » Dilluns 16/07/2012 21:54

joan89 ha escrit:clar pero el que pasa , pero molt que tinguis una T 10 de cuantes zones siguin, a garraf no pots validar bitllet i llavors per exemple si vas a Sants o Passeig de Gracia no et deixaran surtir perque no as validat el bitllet, tal com li va passar aquesta senyora
A Passeig de Gracia no has de validar billet per sortir, només per entrar.



sakuragi94
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: sakuragi94 » Dimarts 11/09/2012 22:49

Hola! creo aquest tema per preguntar que hauria de fer al pujar a l'estació de Castellbell i el Vilar amb RENFE ja que no hi ha validadores. Jo vaig comprar un abonament mensual Renfe de 4 zones on consta que l'estació que agafo és la de Castellbell i el Vilar. Si el revisor em demana el bitllet, servirà tot-hi no estar validat? o li hauré de pagar el bitllet fins a la meva destinació (UAB)?



Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dimecres 12/09/2012 17:41

sakuragi94 ha escrit:Hola! creo aquest tema per preguntar que hauria de fer al pujar a l'estació de Castellbell i el Vilar amb RENFE ja que no hi ha validadores. Jo vaig comprar un abonament mensual Renfe de 4 zones on consta que l'estació que agafo és la de Castellbell i el Vilar. Si el revisor em demana el bitllet, servirà tot-hi no estar validat? o li hauré de pagar el bitllet fins a la meva destinació (UAB)?
Si no hi pots validar, lamentablement no és pot fer res... :( ...de moment
També passa a certes estacions de la R3, com les Franqueses del Vallés, que durant el mes d'agost el bar on està la validadora resta tancat i no s'hi pot validar


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 12/09/2012 18:30

En aquest cas si a l'estació no hi ha validadora, i passa l'interventor, ell sap les estacions tancades o sense validadora. El mateix interventor valida el bitllet a ma. No et sanciona per viatjar sense bitllet. (Almenys així passa a la R3)


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 12/09/2012 22:38

UT440_132M ha escrit:En aquest cas si a l'estació no hi ha validadora, i passa l'interventor, ell sap les estacions tancades o sense validadora. El mateix interventor valida el bitllet a ma. No et sanciona per viatjar sense bitllet. (Almenys així passa a la R3)
El mateix a la R4 entre Sant Vicenç de Castellet i Terrassa amb els trens que paren a totes les estacions i baixadors.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”