Plànols ferroviaris de Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
gralla
N5
N5
Entrades: 84
Ubicació: Sant Boi de Llobregat FGC L8-SB1,2,3-L61-L75-L77-L79

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

Entrada Autor: gralla » Divendres 03/09/2010 19:23

Un treball excel.lent.

Trobo a faltar el ramal que surt després del pont de Sant Boi cap al port ¿es per alguna raó?
Gracies



carto.metro
N2
N2
Entrades: 10

Entrada Autor: carto.metro » Dilluns 06/09/2010 0:02

gralla ha escrit:Trobo a faltar el ramal que surt després del pont de Sant Boi cap al port ¿es per alguna raó?
Gracies
Vostè està parlant de la vià de connexions al port? (En realitat no és un part del metro ;-)
El LLOP ha escrit:es correcte, l'agulla de Maragall està tot just a la sortida de l'estació direcció Virrei Amat encara que l'orientació de la agulla es correcte. L'observació de la agulla de Vilapicina també es correcte.
Gràcies per la confirmació, és correcte així (??):
Fitxers adjunts
barcelona-part.png
(37.08 KiB) S’ha baixat 1765 vegades
carto.metro l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 06/09/2010 12:16, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
gralla
N5
N5
Entrades: 84
Ubicació: Sant Boi de Llobregat FGC L8-SB1,2,3-L61-L75-L77-L79

Entrada Autor: gralla » Dilluns 06/09/2010 11:09

Gracies cartro.metro.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 07/09/2010 8:50

Felicitats pel plànol de vies del metro de Barcelona, és un plànol molt bonic i ben actualitzat de la xarxa tot i que hi ha alguns detalls per polir. Donat que per trenscat.cat estic fent els esquemes de vies de les línies i ara estava fent el que inclou el perllongament de la L5, si no vaig errat i els plànols que tinc són correctes (del 2006) hi ha alguns errors. A Horta les diagonals que hi havien es substitueixen ambdues per una bretelle abans de l'estació (costat Vilapicina). Passat l'estació del Coll|Teixonera hi ha una diagonal entre les vies (de via 2 a via 1) per després sortir el ramal cap al dipòsit de trens, format per 5 vies i una via d'escapament per evitar que els trens entrin a la general accidentalment. Hi ha una bretelle abans d'entrar a Vall d'Hebron (correcte al mapa) i la cua de maniobres de Vall d'Hebron és de tres vies en lloc de quatre. De tota manera com ja he dit, m'encanta el plànol! :plas

De fet he trobat un plànol del projecte per comprovar i veure més fàcilment el què t'explico (pàgina 30 del pdf):
http://www.gisa.es/gisa/documentos/espe ... 071210.pdf



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 07/09/2010 16:43

carto.metro ha escrit:
El LLOP ha escrit:es correcte, l'agulla de Maragall està tot just a la sortida de l'estació direcció Virrei Amat encara que l'orientació de la agulla es correcte. L'observació de la agulla de Vilapicina també es correcte.
Gràcies per la confirmació, és correcte així (??):
l'agulla de Maragall està correcte en ubicació però malament en orientació. Va de via 2 a via 1 i a la imatge que poses aquí, va de via 1 a via 2. Però està correcte en el que es posició, abans de l'agulla de l'enllaç, repeteixo.
Trenscat ha escrit: A Horta les diagonals que hi havien es substitueixen ambdues per una bretelle abans de l'estació (costat Vilapicina)
Això no es correcte. Les agulles que es van substituir van ser les de sortida de les cotxeres i pas de via 1 a via 2 on es va instal.lar una TUD i no una bretelle. L'agulla que es va substituir a Horta va ser la de la maniobra on es va canviar la orientació de la mateixa.
Trenscat ha escrit: Passat l'estació del Coll|Teixonera hi ha una diagonal entre les vies (de via 2 a via 1) per després sortir el ramal cap al dipòsit de trens, format per 5 vies i una via d'escapament per evitar que els trens entrin a la general accidentalment.
Si, es correcte l'agulla de via 2 a via 1 per després passar a cotxeres. De fet a al plànol ja hi apareix. El que no entenc gaire es aquesta mena de nansa que hi ha dibuixada a l'entrada de cotxeres. La via d'escapament està en direcció El Coll|Teixonera.
Trenscat ha escrit: Hi ha una bretelle abans d'entrar a Vall d'Hebron (correcte al mapa) i la cua de maniobres de Vall d'Hebron és de tres vies en lloc de quatre. De tota manera com ja he dit, m'encanta el plànol! :plas
La cua de maniobres de Vall d'Hebron té 2 vies, només 2.


Imatge
Fitxers adjunts
esquema val d'hebron.JPG
esquema val d'hebron.JPG (14.37 KiB) Visualitzat 10995 cops



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 08/09/2010 8:59

Gràcies per les apreciacions, pel què vec hi ha hagut canvis doncs respecte el projecte de vies del 2006!



Avatar de l’usuari
pcongre
N5
N5
Entrades: 113
Ubicació: Barcelona & Stockholm

Entrada Autor: pcongre » Divendres 10/09/2010 8:44

Hola nois, que ens podrieu confirmar que estigui correcte així, doncs?

Imatge

Moltes mercès, salut!


Plànols dels metros de Barcelona i Madrid.
El mapa del metro de Barcelona de carto.metro: http://carto.metro.free.fr/metro-tram-barcelona/

xabuca
N4
N4
Entrades: 50

Entrada Autor: xabuca » Dissabte 11/09/2010 16:56

Primer de tot donar-vos les gracies per haver-me acceptat dins del foro.

Ja comentant la imatge del post anterior, des de l'hivern passat el que era el fons de maniobra d'horta va de via 1 (carmel) a via 2 (Horta), cal dir, sobre les agulles de d'Horta que el projecte inicial preveia la instal·lació de brequels tant direcció Carmel com direcció Vilapicina.

Després actualment a Vilapicina no hi ha escapatoria com a les cotxeres de Vall d'hebron i l'agulla de vies generals de Marragall comença just on acaba l'agulla de linia 4.
http://img695.imageshack.us/i/horta.png/



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 12/09/2010 16:01

pcongre ha escrit:Hola nois, que ens podrieu confirmar que estigui correcte així, doncs?

Imatge

Moltes mercès, salut!
Maragall està correcte. A Vilapicina no hi ha via d'escapament i a Horta no hi ha cap Bretelle. La configuració correcte es la que havies posat abans.



carto.metro
N2
N2
Entrades: 10

Entrada Autor: carto.metro » Dimarts 14/09/2010 22:41

Ho sento, estic una mica confós .. Em temo que no han entès:
1. OK (Maragall)
2. ?? Villapicina passat, l'agulla està en l'altra direcció?
3. OK Tallers de Villapicina (no hi ha escapatòri)
4. OK Però per canviar el final de l'any (Horta)
5. ?? L'entrada y vias de Saint Genis és correcta així ?
Fitxers adjunts
barcelona-part3.png
(90.08 KiB) S’ha baixat 997 vegades



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 15/09/2010 6:50

carto.metro ha escrit:Ho sento, estic una mica confós .. Em temo que no han entès:
1. OK (Maragall)
2. ?? Villapicina passat, l'agulla està en l'altra direcció?
3. OK Tallers de Villapicina (no hi ha escapatòri)
4. OK Però per canviar el final de l'any (Horta)
5. ?? L'entrada y vias de Saint Genis és correcta així ?
1: OK
2: error, l'agulla de via general va al contrari
3: OK
4: OK
5: OK



carto.metro
N2
N2
Entrades: 10

Entrada Autor: carto.metro » Dilluns 20/09/2010 19:50

Gràcies, he pujat una nova versió: http://carto.metro.free.fr/metro-tram-barcelona/ ;)



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 20/09/2010 20:55

ara està correcte. La via d'escapament de Vilapicina (que era la via de l'antic rentador quan era línia II) va ser suprimit quan va haver el xoc d'un tren de la sèrie 1000 contra el cul de sac el 10 d'octubre de 1996.



roger2020
N1
N1
Entrades: 5

Entrada Autor: roger2020 » Divendres 08/10/2010 11:34

Hola mapa curios de metro de barcelona, no el tinc en tamany mes gran. es de una guia turistica.

Imatge



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 08/10/2010 11:35

Qui l'ha dissenyat, en Botero? :?



Avatar de l’usuari
iluro
N5
N5
Entrades: 119
Ubicació: El Clot, Barcelona

Entrada Autor: iluro » Divendres 29/10/2010 20:39

Hola,

Si us heu fixat als planols del metro, la majoria estan actualitzats fins l' ampliació de les linies 9 i 10 fins Sagrera pero no he trobat cap amb les ampliacions de les L5 i L2, ni tan sols als nous trams, i ja fa díes que s' han inaugurat.

L' unica explicacio que trobo es que estiguin planejant un nou diseny, perque ara per mes ampliacions encara falta molt temps.

Salutacions.



pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Diumenge 12/12/2010 22:24

iluro ha escrit:Hola,

Si us heu fixat als planols del metro, la majoria estan actualitzats fins l' ampliació de les linies 9 i 10 fins Sagrera pero no he trobat cap amb les ampliacions de les L5 i L2, ni tan sols als nous trams, i ja fa díes que s' han inaugurat.

L' unica explicacio que trobo es que estiguin planejant un nou diseny, perque ara per mes ampliacions encara falta molt temps.

Salutacions.
I a molts convois l'informació va més retardada com per exemple els de la L1 i L3 encara porten el plànol amb la L9 de Can Zam a Can Peixauet o quan arrivaben a Bon Pastor.
I un dia vaig veure que li van arrencar el plànol a un 4000, i a sota hi havia un on la L4 arribava a "Roquetes" (actual Via Júlia) i la L2 fins la Pau, concretament era així:
http://img.blogdeblogs.com/bcnhoy/uploa ... celona.gif

I no és d'ara, portava veient-lo desde fa uns 8 mesos, encara que fa temps que no m'hi fixo, a veure si el torno a veure.


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 13/12/2010 9:21

Sobre els plànols desactualitzats, hi ha el següent fil obert: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=5178


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
pcongre
N5
N5
Entrades: 113
Ubicació: Barcelona & Stockholm

Entrada Autor: pcongre » Dijous 30/12/2010 17:29

Hola de nou!
Tot i que amb retard per part meva, heus aquí la versió actualitzada del mapa d'en carto.metro: http://carto.metro.free.fr/metro-tram-barcelona/

Novetats:
- L9 & L10 oest (trams 1 i 2) passen a tenir el 2012 com a data d'obertura prevista.
- Ascensor inclinat del carrer Alguer, obert.
- Via d'escapament de Vilapicina, tancada.

Extractes, ja presents a la versió anterior:
Imatge Imatge Imatge
Imatge Imatge Imatge
Imatge Imatge Imatge

Salutacions!


Plànols dels metros de Barcelona i Madrid.
El mapa del metro de Barcelona de carto.metro: http://carto.metro.free.fr/metro-tram-barcelona/

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dissabte 01/01/2011 23:24

Em sembla que et falta acabar la cua de maniobres de Badalona|Pompeu Fabra a l'L2, no?

¿I als encreuaments de les línies, has possat per sobre la que a la realitat va per dalt?
Si és així em sembla que he vist alguna errada

Però m'ha semblat que el mapa està genial!



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”