[Dubte] Bicicletes al tren!

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
biciclista
N1
N1
Entrades: 2

[Dubte] Bicicletes al tren!

Entrada Autor: biciclista » Dilluns 23/11/2015 17:06

Bon dia,

consultant la pàgina web dels FGC i varis enllaços que he anat trobant per Internet he vist que està permès pujar bicicletes als trens a tota hora (al contrari d'altres transports on l'ús està restringit a certs horaris). De fet, els FGC estan prou ben considerats pel fet que posen força facilitats a la combinació Bicicleta+Tren.

La meua pregunta, però és... creieu que és aconsellable dur la bicicleta a les 7:15 del matí? Tinc la intenció de fer anar la L7 de Pl. Catalunya cap a Av. Tibidabo i no sé si tindré problemes per entrar al tren. Algú sap com està a aquelles hores aquesta línia en concret? No m'agradaria quedar-me amb un pam de nas a l'andana veient com marxa el tren i fent tard a la feina...!

Si voleu, per facilitar la vida a altra gent que entri al post també es pot parlar d'altres línies, clar!

Bé, moltes gràcies.



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 23/11/2015 17:57

Home, jo crec que a les 07:15 no hi haurà una afluència de gent molt gran com per a que tinguis impediments. De totes maneres, tens com a alternativa L3 entre Catalunya i Vallcarca, baixant a aquesta pots sortir per República Argentina, que no està gaire lluny d'Av. Tibidabo (uns 600-700 metres).


El metro de Barcelona amb motoristes!

biciclista
N1
N1
Entrades: 2

Entrada Autor: biciclista » Dilluns 23/11/2015 19:08

Miquel ha escrit:Home, jo crec que a les 07:15 no hi haurà una afluència de gent molt gran com per a que tinguis impediments. De totes maneres, tens com a alternativa L3 entre Catalunya i Vallcarca, baixant a aquesta pots sortir per República Argentina, que no està gaire lluny d'Av. Tibidabo (uns 600-700 metres).
Gràcies Miquel!!! Ho provaré aviam si hi ha sort i no em quedo penjat. :ok



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dilluns 23/11/2015 19:52

A les línies R5 i R6 d'FGC, les que surten de la plaça d'Espanya, tenen 12 suports per penjar les bicicletes en cada comboi.

Desconeixo si les unitats de les línies que surten de la plaça de Catalunya en disposen o no.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 23/11/2015 21:53

A metro a l'hora punta no estan permeses les bicicletes. Jo crec que per anar en L7 no tindràs problemes, a Pl. Catalunya posa't a les plataformes que hi ha darrere les cabines del tren i no passarà res. Diferent seria si volguessis agafar un S1, S2 o S55.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”