Temps d'espera excessius i parades al metro. Vaga encoberta?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: Temps d'espera excessius i parades al metro. Vaga encobe

Entrada Autor: trensmat » Divendres 29/01/2016 19:05

Estoy intentando ponerme en contacto mediante Twitter con UGT Metro de Barcelona para saber si hay alguien de su sindicato quien este detrás de todo este tema de las huelgas encubiertas, pero de momento no hay respuesta.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Divendres 29/01/2016 19:08

Respuesta.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Divendres 29/01/2016 19:19

Jo Dimecres a la nit, vaig anar a la L5 de Diagonal fins a Badal, cap a les 21:30 i també va trigar anormalment i parava molta estona a cada parada. També ho vaig trovar molt extrany...



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Divendres 29/01/2016 19:49

Segona resposta.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 29/01/2016 20:10

En la meva opinió, ni vagues ni vagues encobertes; el que s'hauria de fer és obrir torns, seria una acció que perjudicaria molt més que no pas la vaga. Ho he piulat a Twitter fa uns minuts:
EDITO (20h26min). Val, rectifico el que he dit fa una estona:


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 30/01/2016 12:43

Això que proposes és una infracció laboral i no està protegida per cap dret.

Entre el "delicte molt greu" de dalt i la proposta d'una infracció en comptes d'una vaga d'aquí, permeteu-me que us llenci una pregunta: teniu clar què és una vaga? :?
Adolescent barceloní ha escrit:En la meva opinió, ni vagues ni vagues encobertes; el que s'hauria de fer és obrir torns, seria una acció que perjudicaria molt més que no pas la vaga. Ho he piulat a Twitter fa uns minuts:
EDITO (20h26min). Val, rectifico el que he dit fa una estona:


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

escursso
N5
N5
Entrades: 119
Ubicació: Tiana
Contacta:

Entrada Autor: escursso » Diumenge 31/01/2016 14:40

Renfe451 ha escrit:Confirmo que aquests problemes s'estan repetint també a la línia 5. Aquest migdia a Horta el tren on jo anava ha estat parat 1 minut i mig aproximadament.

Ara entenc de que anava tot plegat... molt lamentable que a can TMB no diguin absolutament res! I sobre la vaga encoberta, no vull dir res, que si no em censuren... :emprenyat
Fa un parell de setmanes que les freqüències van malament, si et fixes amb el temps que queda per arribar el metro, en comptes de disminuir seqüencialment, molts cops va sumant temps. També els combois estan una estoneta més detinguts a les estacions, com si fos el més normal.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 31/01/2016 15:21

escursso ha escrit:Fa un parell de setmanes que les freqüències van malament, si et fixes amb el temps que queda per arribar el metro, en comptes de disminuir seqüencialment, molts cops va sumant temps. També els combois estan una estoneta més detinguts a les estacions, com si fos el més normal.
Sí, los paneles dicen que falta poco pero luego se va sumando y sumando.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 31/01/2016 15:40

Renfe445 ha escrit:
escursso ha escrit:Fa un parell de setmanes que les freqüències van malament, si et fixes amb el temps que queda per arribar el metro, en comptes de disminuir seqüencialment, molts cops va sumant temps. També els combois estan una estoneta més detinguts a les estacions, com si fos el més normal.
Sí, los paneles dicen que falta poco pero luego se va sumando y sumando.
Això de que sumen temps m'hi vaig fixar fa un parell de dies a Lesseps L3, quan els panells posava ENTRA, després ho van canviar a 01:00.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 31/01/2016 16:18

Renfe451 ha escrit:Això de que sumen temps m'hi vaig fixar fa un parell de dies a Lesseps L3, quan els panells posava ENTRA, després ho van canviar a 01:00.
Eso sí que da mucha rabia.



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 31/01/2016 16:27

Renfe445 ha escrit:
Renfe451 ha escrit:Això de que sumen temps m'hi vaig fixar fa un parell de dies a Lesseps L3, quan els panells posava ENTRA, després ho van canviar a 01:00.
Eso sí que da mucha rabia.
Però aviam, els panells funcionen segons la posició del tren, que va actualitzant-se cada X. Si el tren no surt de Vallcarca ja que es queda més estona aturat, es normal que el comptador sumi cada cop que s'actualitza :x


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 03/02/2016 16:10

A dia d'avui i després de la vaga de metro d'ahir, continuen els retards a les línies, parades llargues, igual que des de fa tres setmanes. Només cal que llegiu el perfil de Twitter de TMB Info.



Jimmy Mimmy
N3
N3
Entrades: 21

Entrada Autor: Jimmy Mimmy » Dimecres 03/02/2016 18:10

I més que continuarà, no és exactament una vaga. Si us fixeu en el temporitzador que hi ha al costat del semàfor de cada estació, molts trens ara començen a fer l'avis de tancament de portes quan és a 00:00, quan abans potser ho feien quan quedaven vint segons per a poder sortir just quan marqui 0.
Això és una protesta intencionada i l'objectiu per part dels treballadors es que càrrecs més alts no cobrin una quantía extra per compliment d'objectius, entre els quals es troba la puntualitat.
Una mena de protesta però que no perjudica greument als usuaris.
Afegeixo també que no es la primera vegada que es du a terme.



Abril74
N3
N3
Entrades: 39

Entrada Autor: Abril74 » Dimecres 03/02/2016 18:36

Hola;
Avui he agafat la L5 hi he detectat que van més lents, quant comencen a tancar les portes s'estan uns segons abans de tancar-les de cop, i a mes les tanquen lentament i amb una arrencada molt lenta, etc....



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 03/02/2016 20:05

Jimmy Mimmy ha escrit:I més que continuarà, no és exactament una vaga. Si us fixeu en el temporitzador que hi ha al costat del semàfor de cada estació, molts trens ara començen a fer l'avis de tancament de portes quan és a 00:00, quan abans potser ho feien quan quedaven vint segons per a poder sortir just quan marqui 0.
Això és una protesta intencionada i l'objectiu per part dels treballadors es que càrrecs més alts no cobrin una quantía extra per compliment d'objectius, entre els quals es troba la puntualitat.
Una mena de protesta però que no perjudica greument als usuaris.
Afegeixo també que no es la primera vegada que es du a terme.
Explicació molt plausible.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimecres 03/02/2016 22:11

Avui he agafat la L3 com ho faig cada Dimecres, m'ha passat una cosa surrealista primer arribem a Vallcarca i ens fan cambiar de tren per un problema amb les portes (que funcionaven ve), al cap de una estona ve un altre metro que triga a fer el trajecte entre Vallcarca i Montbau més de 6 minuts.

En poques paraules això és una Vaga amb cel com una catedral i també ilegal.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 04/02/2016 10:57

Vols dir "vaga de zel"?

En tot cas, ni una "vaga encoberta" és un delicte, ni una "vaga de zel" és ilegal. Déu ens guardi de que algun cop t'hagis de responsabilitzar dels drets laborals d'algú...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3155
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 04/02/2016 11:36

Fran-Ikarus ha escrit:Vols dir "vaga de zel"?

En tot cas, ni una "vaga encoberta" és un delicte, ni una "vaga de zel" és ilegal. Déu ens guardi de que algun cop t'hagis de responsabilitzar dels drets laborals d'algú...
Més informació: https://ca.wikipedia.org/wiki/Vaga_de_zel

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 04/02/2016 12:40

Deixant de banda si és o no legal, estareu d'acord en què es digui com es digui, vaga de zel, "vaga de velocitat", "vaga d'explicacions als usuaris", "noseque encobert"... Com a mínim podrien donar una explicació als usuaris que patim aquests endarreriments, i no escaquejar-se i negar que aquí passa alguna cosa, no trobeu? Perquè és massa evident, el mínim que mereixem és aquesta consideració, ja que hem d'agafar el metro.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 04/02/2016 12:58

Ningú et donarà explicacions oficials sobre res que no sigui sancionable...

M'explico (donant per bona l'explicació d'en Jimmy Mimmy, que té tota la pinta de ser-ho): si la companyia marca uns paràmetres entre X i Y, i els empleats es mantenen dins del límit marcat per l'empresa, ni que sigui fregant l'X o fins i tot fent exactament X "al milisegon", què pot anunciar la companyia?:

- Que els "paràmetres" estan posats de tal manera, que si es compleixen per la mínima no cobreixen l'objectiu esperat? "Pedres contra la seva teulada".

- Que té una normativa però no n'hi ha prou amb seguir-la, sinó marcar-se uns límits més estrictes que els de la normativa "per sentit comú"? L'argument no tindria futur, "et dic quina és la teva feina però si després només fas estrictament la teva feina et dic que la feina hauria de ser això i quelcom més..."

- Que hi ha una "vaga de..."? Meecccc!, no es pot utilitzar la paraula vaga quan no n'hi ha (al nostre nivell "de conversa de carrer" sí, en el marc d'una companyia immersa en un conflicte laboral jo diria que no és la millor idea)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”