Tall pro-soterrament a Montcada
No se per que protesten... Per que la persona que ha mort ha creuat les víes amb les barreres baixades? Doncs que no ho hagués fet
Estic fart de la dimonització del tren quan la majoria de vegades la culpa dels accidents es de les persones que creuen per o no han de creuar, que creuen amb les barreres baixades, etc.
El millor de tot es que TV3 ha entrevistat a l'alcaldessa al mateix pas a nivell... L'alcaldessa queixant-se i... de fons.... les barreres baixades i la gent creuant
http://www.ccma.cat/324/retards-de-30-m ... a/2724476/
Vaja, veig que heu afegit els meus tweets
Doncs deixo el missatge amb el vídeo de TV3 

Estic fart de la dimonització del tren quan la majoria de vegades la culpa dels accidents es de les persones que creuen per o no han de creuar, que creuen amb les barreres baixades, etc.
El millor de tot es que TV3 ha entrevistat a l'alcaldessa al mateix pas a nivell... L'alcaldessa queixant-se i... de fons.... les barreres baixades i la gent creuant

http://www.ccma.cat/324/retards-de-30-m ... a/2724476/
Vaja, veig que heu afegit els meus tweets


- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Jo també. Si es creua amb les barreres abaixades, no es pot dir que el tren atropella a ningú.reusenc2 ha escrit:No se per que protesten... Per que la persona que ha mort ha creuat les víes amb les barreres baixades? Doncs que no ho hagués fet![]()
Estic fart de la dimonització del tren quan la majoria de vegades la culpa dels accidents es de les persones que creuen per o no han de creuar, que creuen amb les barreres baixades, etc.
El millor de tot es que TV3 ha entrevistat a l'alcaldessa al mateix pas a nivell... L'alcaldessa queixant-se i... de fons.... les barreres baixades i la gent creuant![]()
http://www.ccma.cat/324/retards-de-30-m ... a/2724476/
Vaja, veig que heu afegit els meus tweetsDoncs deixo el missatge amb el vídeo de TV3
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Em sembla fastigosa i vergonyosa la utilització política que ha fet l'alcaldessa de Montcada en relació amb l'atropellament per aconseguir el seu maleït objectiu. Se'm cau la cara de vergonya.

Tots els atropellaments es poden evitar si la gent no creua el pas a nivell, però queda clar que a Montcada la rebel·lió contra el tren és màxima i la gent d'allà fa el que els hi surt dels .... per reclamar la caqueta de soterrament!


Tots els atropellaments es poden evitar si la gent no creua el pas a nivell, però queda clar que a Montcada la rebel·lió contra el tren és màxima i la gent d'allà fa el que els hi surt dels .... per reclamar la caqueta de soterrament!
A gent com aquesta, cal tractar-la com Salou: no volen el tren, doncs au, que se'n quedin sense. Si després el troben a faltar, ja s'ho faran...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Us convido a veure el twitter de Trenpassió: l'alcaldesa de Montcada segueix "erre que erre" amb el seu discurs. No te pèrdua. Us recomano que ho aneu llegint.
Això ja és el colmo, si heu anat llegint el twitter de Trenpassió on opinavem sobre l'atropellament, l'alcadessa ens acusa de burlar-nos dels ciutadans de Montcada. En quin moment ens hem burlat d'ells? Cansa aquesta senyora, de veritat... no val la pena ja discutir més amb ella.
Algú em pot explicar a què es refereix el senyor Ramon Bueno quan diu que la resta de vies del municipi es desertin? Es refereix a no fer parar cap tren a Montcada? Fer-los passar per un altre lloc?
Ja comencen a cansar, aquests populismes locals. Si tant tenen el coco menjat a la gent, caldrà aplicar la següent mesura, dividida en dues fases:
1. Dir-li a l'alcaldessa que d'acord, que la via se soterra, es treu del poble o es fa desaparèixer de la manera que sigui, si així ho vol, però a condició de suprimir també tota estació del terme municipal que en quedi afectada.
2. S'informa de la decisió anterior a la població, donant-li temps fins les següents eleccions municipals perquè decideixi si ho accepta, i que ho tingui en compte a l'hora de votar tal o tal llista que s'hi posicioni a favor o en contra.
Després, que no plorin més. L'hora de l'esbarjo ja s'ha acabat.
1. Dir-li a l'alcaldessa que d'acord, que la via se soterra, es treu del poble o es fa desaparèixer de la manera que sigui, si així ho vol, però a condició de suprimir també tota estació del terme municipal que en quedi afectada.
2. S'informa de la decisió anterior a la població, donant-li temps fins les següents eleccions municipals perquè decideixi si ho accepta, i que ho tingui en compte a l'hora de votar tal o tal llista que s'hi posicioni a favor o en contra.
Després, que no plorin més. L'hora de l'esbarjo ja s'ha acabat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Ens pots passar l'enllaç, si us plau?Renfe451 ha escrit:Això ja és el colmo, si heu anat llegint el twitter de Trenpassió on opinavem sobre l'atropellament, l'alcadessa ens acusa de burlar-nos dels ciutadans de Montcada. En quin moment ens hem burlat d'ells? Cansa aquesta senyora, de veritat... no val la pena ja discutir més amb ella.
El to que fan servir des de la CUP de Montcada ja és més conciliador i comprensible:
Almenys són més educats, perquè l'alcaldessa, deixa molt de desitjar...
PD: Circulació tallada de nou a la línia de Portbou per els pro-soterrament.
PD: Circulació tallada de nou a la línia de Portbou per els pro-soterrament.
Crec que amb l'olla a pressió en que s'ha convertit Twitter aquesta tarda, ha quedat ben clara una cosa, aquest municipi té una al·lèrgia al tren brutal. Crec que es mereix la 1ª posició de la ciutat més NIMBY i més antiferroviària de Catalunya, superant Salou fins i tot.
Queda clar que l'Ajuntament s'ha sortit amb la seva i els ha menjat el coco als habitants del municipi amb el tema del soterrament. No admeten els errors que provoquen al pas a nivell, i tenen els nassos de defensar un soterrament. Olé tu!!
Queda clar que l'Ajuntament s'ha sortit amb la seva i els ha menjat el coco als habitants del municipi amb el tema del soterrament. No admeten els errors que provoquen al pas a nivell, i tenen els nassos de defensar un soterrament. Olé tu!!

I les autoritats, no pensen fer-hi res, perquè uns descontrolats estan fent la vida impossible a la gent que senzillament vol anar en tren d'un lloc a un altre? Policia, fiscalia...?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
La Policia Local pots comptar que no, ja que l'Ajuntament dóna suport a aquest tipus d'actes. I suposo que als Mossos no els deu interessar estar barallats amb la Policia Local de Montcada...
Jo, després de veure un cartell on l'ajuntament va fer un acte "d'homenatge a les víctimes del tren" la empatia que tinc envers els habitants de Montcada és zero.

Jo, després de veure un cartell on l'ajuntament va fer un acte "d'homenatge a les víctimes del tren" la empatia que tinc envers els habitants de Montcada és zero.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Vergonya de populisme.
Vergonya de que en comptes de culpabilitzar qui en té la culpa (qui ha passat en vermell) es segresti "la veu del poble" per demanar soterraments multimilionaris, en una obra innecessària i absurda, mentre retallem en sanitat i educació perquè no hi ha calers.
I que a sobre aquestes barbaritats vinguin recolzades per gent que s'anomena d'esquerres (i un rave!) com els d'ICV o la CUP... em fa sentir vergonya de pertànyer al mateix país que ells. Que els bombin.
Vergonya de que en comptes de culpabilitzar qui en té la culpa (qui ha passat en vermell) es segresti "la veu del poble" per demanar soterraments multimilionaris, en una obra innecessària i absurda, mentre retallem en sanitat i educació perquè no hi ha calers.
I que a sobre aquestes barbaritats vinguin recolzades per gent que s'anomena d'esquerres (i un rave!) com els d'ICV o la CUP... em fa sentir vergonya de pertànyer al mateix país que ells. Que els bombin.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Puc entendre l'emprenyament dels ciutadans de Montcada amb el maltractament que han patit en aquest municipi per part de totes les infraestructures que el travessen (vies de tren, autopistes, etc...).
També puc entendre l'emprenyament dels ciutadans de Montcada per la freqüència amb que s'abaixen les barreres del pas a nivell de la línia de França (R2+R11) i el temps que estan abaixades. No se si ara ADIF operen d'una altra manera però anys enrere em vaig passar el suficient número d'hores a l'estació de Figueres (també amb un pas a nivell al costat: google street view) com per veure que el sistema d'ADIF s'aplica sense tenir en compte la repercussió que te en la vida de la ciutat. M'explico: qualsevol tren que entra a Figueres se'l rep amb les barreres abaixades. Això és molt lògic per als trens procedents del nord, però no per als procedents del sud. Per als del sud només caldria abaixar les barreres quan el tren està a punt d'arrencar cap a Portbou després de baixar i pujar viatgers. Crec que, ara, a Figueres s'opera així. A més, els protocols d'ADIF marquen que les barreres s'abaixen molta estona abans d'arribar el tren i no s'aixequen fins força després de passar el tren. Si això se li afegeix la densíssima malla de circulació de Montcada les barreres es passen més estona abaixades que aixecades al cap del dia: google street view de Montcada.
Repeteixo, que per tot això, entenc l'emprenyament dels ciutadans de Montcada. Oimés encara quan fa 10 anys se'ls va prometre que s'enterraria el tren i desapareixerien els problemes amb el pas a nivell.
Però no comparteixo gens la opció d'agafar-se la llei «pel seu compte» i saltar-se el pas a nivell. Això només pot acabar d'una manera: amb gent morta pel tren que no veus, que passa sense parada o que el tren amb parada no et deixa veure (com a la Platja de Castelldefels, fa uns anys).
Crec que s'ha de buscar solució al problema, que mai és travessar les vies amb les barreres abaixades. Salou també és «más de lo mismo». Cal permeabilitzar les vies, especialment per als vianants sense que això impliqui la creació de barreres arquitectòniques.
Salut !!
També puc entendre l'emprenyament dels ciutadans de Montcada per la freqüència amb que s'abaixen les barreres del pas a nivell de la línia de França (R2+R11) i el temps que estan abaixades. No se si ara ADIF operen d'una altra manera però anys enrere em vaig passar el suficient número d'hores a l'estació de Figueres (també amb un pas a nivell al costat: google street view) com per veure que el sistema d'ADIF s'aplica sense tenir en compte la repercussió que te en la vida de la ciutat. M'explico: qualsevol tren que entra a Figueres se'l rep amb les barreres abaixades. Això és molt lògic per als trens procedents del nord, però no per als procedents del sud. Per als del sud només caldria abaixar les barreres quan el tren està a punt d'arrencar cap a Portbou després de baixar i pujar viatgers. Crec que, ara, a Figueres s'opera així. A més, els protocols d'ADIF marquen que les barreres s'abaixen molta estona abans d'arribar el tren i no s'aixequen fins força després de passar el tren. Si això se li afegeix la densíssima malla de circulació de Montcada les barreres es passen més estona abaixades que aixecades al cap del dia: google street view de Montcada.
Repeteixo, que per tot això, entenc l'emprenyament dels ciutadans de Montcada. Oimés encara quan fa 10 anys se'ls va prometre que s'enterraria el tren i desapareixerien els problemes amb el pas a nivell.
Però no comparteixo gens la opció d'agafar-se la llei «pel seu compte» i saltar-se el pas a nivell. Això només pot acabar d'una manera: amb gent morta pel tren que no veus, que passa sense parada o que el tren amb parada no et deixa veure (com a la Platja de Castelldefels, fa uns anys).
Crec que s'ha de buscar solució al problema, que mai és travessar les vies amb les barreres abaixades. Salou també és «más de lo mismo». Cal permeabilitzar les vies, especialment per als vianants sense que això impliqui la creació de barreres arquitectòniques.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
-
- N6
- Entrades: 188
La alcaldessa es queixa en un tweet sobre la gent que li replica.