Pàgina 5 de 11

R2 | Alteració horari per obres a Castelldefels

Publicat: Divendres 28/09/2018 1:59
Autor: 437.001
Rodalies de Catalunya (18/09/2018)
R2: Viernes 28/9, modificación del servicio por obras en Castelldefels

Por obras de mejora de las instalaciones a la estación de Castelldefels, se modifica el horario de un tren la noche del viernes 28 de septiembre.


Imatge

NOTA DE PREMSA | Pla de substitució de travesses

Publicat: Dimarts 09/10/2018 12:53
Autor: 437.001
Adif (08/10/2017)
Renovación y mejora de la red ferroviaria convencional

Adif aprueba un plan de sustitución de traviesas con una inversión de 175,5 M€ hasta 2021

• El plan, que beneficiará a diferentes líneas de la red convencional, contempla un presupuesto global de 346,45 M€ (IVA incluido) hasta el año 2030

• Los trabajos consistirán en la sustitución de traviesas bibloque RS por traviesas monobloque, lo que mejorará y aumentará la seguridad, fiabilidad y regularidad de las circulaciones, y supondrá un menor coste de mantenimiento


08/10/2018. Adif ha aprobado un plan de sustitución de traviesas en diferentes líneas de la red convencional con una inversión de 175.531.266,7 euros (IVA incluido) hasta el año 2021 y 170.919.622,7 euros (IVA incluido) para el resto de anualidades hasta 2030, lo que supone un presupuesto total de 346.450.889,3 euros (IVA incluido).

Los trabajos consistirán en la sustitución de traviesas bibloque RS (formadas por dos cabezas de hormigón unidas por una pieza de acero) por traviesas monobloque (un único bloque de hormigón), lo que mejorará y aumentará la seguridad, fiabilidad y regularidad de las circulaciones, y supondrá un menor coste de mantenimiento.

Los principales trayectos en los que se van a realizar estas actuaciones son los siguientes:

- Manzanares - Santa Cruz de Mudela.

- Villaluenga-Yuncler - Oropesa de Toledo.

- Ávila- Medina del Campo - Salamanca.

- Quintana Raneros - Astorga.

- Bembibre - Toral de los Vados.

- Bifurcación Los Naranjos - Huelva Término.

- Bifurcación Utrera - Fuente de Piedra.

- Llerena - Jabugo-Galaroza.

- Castuera - Villanueva de la Serena.

- Barcelona - Molins de Rei.

- Selgua - Lleida.

- Quintana del Puente - Quintanilleja.

- Aranda de Duero-Montecillo - Bifurcación Aranda.

- Mingorría - Medina del Campo.

- Castejón del Ebro - Cortes de Navarra.

- Calatayud - Zaragoza.

- Zaragoza - Tarragona.

La planificación de las inversiones para la renovación de las traviesas para los próximos años es la siguiente:

PLAN DE SUSTITUCIÓN DE TRAVIESAS (importes en € con IVA)

2019 - 1.396.352,1
2020 - 88.016.194,1
2021 - 86.118.720,5
Resto - 170.919.622,7

Barcelona - Molins de Rei

Publicat: Dimarts 09/10/2018 23:26
Autor: Javi M
Que jo sàpiga aquesta renovació ja s'ha fet durant l'any 2018 en la major part del tram.

Crec que per renovar falta només el tram entre Riera Blanca i Sant Ildefons. El tram urbà de Sant Feliu tampoc no s'ha renovat, donat que es preveu que les obres de soterrament comencin al Juny.

Barcelona - Molins de Rei

Publicat: Dimarts 15/01/2019 2:44
Autor: 437.001
Javi M ha escrit:Que jo sàpiga aquesta renovació ja s'ha fet durant l'any 2018 en la major part del tram.

Crec que per renovar falta només el tram entre Riera Blanca i Sant Ildefons. El tram urbà de Sant Feliu tampoc no s'ha renovat, donat que es preveu que les obres de soterrament comencin al Juny.
Sant Feliu-Molins i Molins-El Papiol crec que tampoc s'han renovat.

El Papiol-Castellbisbal-Martorell tampoc, però això ja és part del Corredor Mediterrani.

Ahir (14/01/2019)

Publicat: Dimarts 15/01/2019 2:47
Autor: 437.001
Entre Vacarisses-Torreblanca i Vacarisses (R4):
[des del tren]

-Limitació aparentement eliminada en ambdós sentits. Ha costat un mort i diversos ferits. :evil:

Entre Els Comtals i Manresa (R4):
[des del tren]

-Tot el tram se segueix fent amb limitació a 30 o menys en ambdós sentits...
-Fa bastanta més por que el tram de Vacarisses abans de l'accident. :o
-El pitjor és que és MOLT més complicat de resoldre.
-Tant, que potser que no fós tan mala idea com això de reobrir l'estació dels Comtals... per si de cas. Hi ha espai per aparcar de sobres, als Comtals...

En licitació:

Publicat: Dilluns 21/01/2019 16:27
Autor: 437.001
Licitaciones de Adif
Número anuncio/expediente: 3.18/27507.0235
PROYECTO DE CONSTRUCCIÓN DE IMPLANTACIÓN DE NUEVOS CERRAMIENTOS EN EL RAMAL DEL BESÒS, ZONA DE LA MINA Y EL PARQUE DEL BESÒS. TÉRMINO MUNICIPAL DE SANT ADRIÀ DE BESÒS.
Tipo de procedimiento: Abierto Simplificado
Criterios de Adjudicación: Precio
Tipo de Contrato: Obras
Presupuesto de Licitación: 199.953,84 Euros
Valor Estimado del Contrato: 199.953,84 Euros
Plazo de Ejecución / Fecha Entrega: 3 Meses
Lugar de Ejecución / Entrega: Barcelona

Fecha Publicación: 12/12/2018

Pliego de cláusulas administrativas particulares

Imatge
Imatge

Publicat: Dilluns 21/01/2019 23:34
Autor: 437.001
Això és a la zona de la corba de Yonquilàndia.

Entre el riu... i no sé si fins i tot per sobre de Cristóbal de Moura.

Últimament els drogadictes entren pel costat de les cotxeres del tramvia.

Re:

Publicat: Dimarts 22/01/2019 0:58
Autor: Adrià Grande
437.001 ha escrit:Això és a la zona de la corba de Yonquilàndia.

Entre el riu... i no sé si fins i tot per sobre de Cristóbal de Moura.

Últimament els drogadictes entren pel costat de les cotxeres del tramvia.
Yonquilàndia, me meo xD xD xD

Però es veritat. Aquella corba divideix barris com "la Verneda i la Pau" i" Besòs i Maresme", que són els 2 barris amb més yonquis per metre quadrat del districte de Sant Martí (sobre tot a les cases barates), de la Mina (millor no fer comentaris al respecte). Qui ha tingut aquesta brillant idea sabent que a "La Mina City" són molt drapaires?

Re:

Publicat: Dimarts 22/01/2019 2:29
Autor: 437.001
Adrià Grande ha escrit:Aquella corba divideix barris com "la Verneda i la Pau" i" Besòs i Maresme", que són els 2 barris amb més yonquis per metre quadrat del districte de Sant Martí (sobre tot a les cases barates), de la Mina (millor no fer comentaris al respecte).
No senyor. Aquella corba divideix el barri de La Mina del barri de La Catalana.

La corba es troba íntegrament a Sant Adrià, com la totalitat del barri de La Mina, i la totalitat del barri de La Catalana.

La divisòria entre Barcelona i Sant Adrià en aquella zona és la Ronda de Sant Raimon de Penyafort, que separa el barri del Besòs (Barcelona) del barri de La Mina (Sant Adrià).

I quan vas en tren, venint de Sagrera, entres a Sant Adrià quan passes per sota del carrer Guipúscoa.
I des del carrer Guipúscoa fins que creues el riu Besòs, tota l'estona vas per Sant Adrià, per tots dos costats de la línia és Sant Adrià.
Adrià Grande ha escrit:Qui ha tingut aquesta brillant idea sabent que a "La Mina City" són molt drapaires?
En principi les noves tanques han de ser més resistents que les actuals...

I no, a La Mina no tothom és un mangui.

Re: Re:

Publicat: Dimarts 22/01/2019 16:22
Autor: Adrià Grande
437.001 ha escrit:
Adrià Grande ha escrit:Aquella corba divideix barris com "la Verneda i la Pau" i" Besòs i Maresme", que són els 2 barris amb més yonquis per metre quadrat del districte de Sant Martí (sobre tot a les cases barates), de la Mina (millor no fer comentaris al respecte).
No senyor. Aquella corba divideix el barri de La Mina del barri de La Catalana.

La corba es troba íntegrament a Sant Adrià, com la totalitat del barri de La Mina, i la totalitat del barri de La Catalana.

La divisòria entre Barcelona i Sant Adrià en aquella zona és la Ronda de Sant Raimon de Penyafort, que separa el barri del Besòs (Barcelona) del barri de La Mina (Sant Adrià).

I quan vas en tren, venint de Sagrera, entres a Sant Adrià quan passes per sota del carrer Guipúscoa.
I des del carrer Guipúscoa fins que creues el riu Besòs, tota l'estona vas per Sant Adrià, per tots dos costats de la línia és Sant Adrià.
Adrià Grande ha escrit:Qui ha tingut aquesta brillant idea sabent que a "La Mina City" són molt drapaires?
En principi les noves tanques han de ser més resistents que les actuals...

I no, a La Mina no tothom és un mangui.

Ostres. M'he confós de corba :martell1 . No se perquè pensava que era la corba de Montsolís.

Lo de la Mina era en plan conya, era per fer més amena la resposta :P

Últimes adjudicacions:

Publicat: Dimecres 23/01/2019 0:32
Autor: 437.001
Adjudicaciones de Adif
Número anuncio/expediente: 4.17/27507.0274
REDACCIÓN DE PROYECTO CONSTRUCTIVO Y EJECUCIÓN DE LAS OBRAS DE "INSTALACIÓN DE NUEVO ENCLAVAMIENTO ELECTRÓNICO Y SUSTITUCIÓN DE CIRCUITOS DE VÍA EN LA ESTACIÓN DE MONTCADA BIFURCACIÓN. MANTENIMIENTO A 20 AÑOS DE LAS INSTALACIONES DE MONTCADA BIFURCACIÓN"
Adjudicatario-NIF: SIEMENS RAIL AUTOMATION SA - A28512598
Importe de Adjudicación: 11.711.680,08 Euros
Plazo de ejecución: 258 Meses

Fecha de Adjudicación: 28/11/2018
Fecha de Publicación: 22/01/2019

Pliego de prescripciones técnicas

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Re: Obres a les línies de rodalia de Barcelona

Publicat: Dijous 24/01/2019 22:18
Autor: albert28
Modificació de servei de la línia R1 per treballs d'instal·lació del sistema de senyalització ERTMS
Amb motiu dels treballs d'instal·lació del sistema de senyalització ERTMS al tram entre Badalona, Montgat i El Masnou, es modifiquen els horaris dels serveis de la línia R1 (L'Hospitalet de Llobregat – Maçanet Massanes per Mataró) durant l'inici del servei del diumenge 27 de gener.

Afectació al servei

Derivat de la limitació de la capacitat operativa del tram entre El Masnou i Vilassar de Mar, des de l'inici del servei i fins a les 13.00 hores del diumenge 27 de gener, es redueix la circulació en aquest tram a dos trens per hora i sentit.

D'aquesta manera, alguns trens de la línia R1 iniciaran i finalitzaran el seu recorregut a l'estació d'El Masnou. Per tal de consultar els horaris al web rodaliesdecatalunya.cat, a les aplicacions per a dispositius mòbils Rodalies i Renfe Cercanías, així com als telèfons d'informació 900 41 00 41 i 912 320 320.

http://rodalies.gencat.cat/ca/alteracio ... R1_27Gener

Ahir (04/02/2019)

Publicat: Dimarts 05/02/2019 5:39
Autor: 437.001
Entre Vallcarca i Garraf (R2):
[des del tren]

-La famosa galeria de seguretat anti-caiguda de roques està... no sé si ja en reparació, o encara més apuntalada que abans (i bastant).

A Bellvitge (R2):
[des del tren]

-Ja han instal.lat bona part de la via 1 definitiva.
-Les obres d'accesibilitat encara no han començat.

A Bifurcació Gornal (R2):
[des del tren]

-Han desbrossat, i em sembla haver vist rastre de pas recent de trens als raïls.
-Es rumoreja que alguns trens de mercaderies es podrien desviar per aquí mentre hi hagi obres "fortes" entre El Papiol/Rubí i Sant Vicenç de Calders.

A L'Hospitalet de Llobregat (R1/R3/R4):
[des del tren]

-Aquí no hi ha res al ramal de Gornal que indiqui o deixi d'indicar que hagi de ser reactivat.

Entre Els Comtals i Manresa (R4):
[des del tren]

-La limitació segueix allà (i el que li queda...).

NOTA DE PREMSA | Telecomunicacions a Rodalies

Publicat: Divendres 08/03/2019 20:59
Autor: 437.001
Adif (07/03/2019)
Actuaciones de mejora en la red de ancho convencional de Cataluña

Adif invertirá 3,86 M€ para mejorar las telecomunicaciones ferroviarias en la red de Cercanías de Barcelona

• Así, se llevarán a cabo las operaciones de la segunda fase de instalación del equipamiento para la red IP que permite unas comunicaciones más ágiles, redundantes y seguras entre todos los sistemas de la explotación


07/03/2019. Adif ha licitado el contrato para la ejecución de la segunda fase de mejora del sistema de telecomunicaciones ferroviarias en la red de cercanías de Barcelona con un presupuesto de 3.863.125,5 euros (IVA incluido).

Mediante esta actuación, con un plazo de ejecución estimado de 12 meses, se ampliará la red IP que actualmente se está utilizando en la explotación ferroviaria en las líneas de ancho convencional de las provincias de Barcelona, Tarragona y Girona.

La utilización de la red IP en el sistema ferroviario representa una importante evolución tecnológica ya que, gracias a las conexiones por Internet, se producen comunicaciones más ágiles, fiables y seguras entre todos los sistemas que contribuyen a garantizar una adecuada explotación.

El contrato licitado permitirá completar la implantación de la red IP de Adif para las líneas de Cercanías disponiendo del ancho de banda suficiente para los servicios de voz, vídeo y datos que son esenciales en instalaciones como enclavamientos, edificios técnicos de comunicaciones, subestaciones y otros sistemas.

Además, permitirá completar la implantación de nuevos protocolos para la comunicación entre el Control de Tráfico Centralizado (CTC) de Barcelona y el conjunto de enclavamientos instalados en las estaciones del ámbito territorial que gestiona.

Las operaciones contempladas en el contrato contemplan la inserción del nuevo equipamiento en los anillos de comunicaciones existentes mediante su instalación, configuración, pruebas de funcionamiento e integración en los sistemas de gestión de Adif.

Re: Obres a les línies de rodalia de Barcelona

Publicat: Dissabte 09/03/2019 13:26
Autor: m.h.t.
ATENCIÓ: S'està re-cantonitzant el túnel d'Aragó. De moment, amb balisses d'ASFA Digital, que seran substituïdes per balisses ERTMS-II en breu.

Segons informen al FB de l'AAFCB, s'han col·locat la nit de dimecres a dijous. També han aparegut nous semàfors ERTMS al túnel, encara inactius.

Es tracta d'equipar amb ERTMS-2 la Bifurcació Aragó!! :reve :master La licitació encara es troba pendent.

Imatge
https://facebook.com/photo.php?fbid=2190363514376429

Re: Obres a les línies de rodalia de Barcelona

Publicat: Dissabte 09/03/2019 20:24
Autor: bigcoaster
Fa un parell de setmanes que hi són, ho vaig comentar a SSC em sembla.

Re: Obres a les línies de rodalia de Barcelona

Publicat: Dilluns 11/03/2019 20:41
Autor: Miquel
Adif ja podria fer alguna actuació per augmentar la velocitat entre Aragó i com a mínim la bifurcació. Actualment a 55km/h. Hi hauria menys esperes si els trens circulessin a una velocitat major.

Re: Obres a les línies de rodalia de Barcelona

Publicat: Dilluns 18/03/2019 18:42
Autor: m.h.t.
Penso que el recantonament i l'imminent instal·lació d'ERTMS té a veure amb la nova llançadora a l'Aeroport. :roll:

El nou accés és a punt de finalitzar-se i caldrà ficar més trens per Pg. de Gràcia si volen complir amb les freqüències anunciades.

Obres en curs, ja executades o programades

Publicat: Dimecres 20/03/2019 3:43
Autor: 437.001
Adif (Catálogo de las restricciones de capacidad en la RFIG)
Línea: 210 Tarragona Miraflores
Tramo: Reus - Mora La Nova - Faió (Ascó y Flix)
Año de inicio: 2018
Año de finalización: 2019
Fecha de inicio: abr-18
Fecha de finalización: mar-19
Duración total: 9 meses
Motivo de restricción: Sustitución de desvíos en la línea de Reus - Mora La Nova - Faió (Ascó y Flix) y en las estaciones de Cercanías de Barcelona (Mollet Sant Fost, Malgrat y Calella)
Afectación al tráfico:
Restricción de disponibilidad de vía
Restricciones de velocidad
Descripción:
○ Promotor: Adif
○ Empresa contratista: TECSA
○ Afectación prevista:
Intervalos extraordinarios nocturnos y fines de semana.
Limitaciones de velocidad según avance de los trabajos.
○ Fecha prevista de fin: Marzo 2019 (posible retraso por dificultades en suministro de desvíos).
Línea: 240 S.V. Calders L'Hospitalet de Llobregat
Tramo: Castellbisbal – Martorell
Año de inicio: 2019
Año de finalización: 2020
Fecha de inicio:
Fecha de finalización: dic-20
Duración total: 18,5 meses
Motivo de restricción: Implantación del tercer carril en el Corredor Mediterráneo en los siguientes tramos: Castellbisbal – Martorell, Martorell - S. Vicenç de Calders, S. Vicenç de Calders – Bif. Vilaseca
Afectación al tráfico:
Restricción de disponibilidad de vía
Restricciones de velocidad
Descripción:
○ Promotor: Adif
○ Empresa contratista: Varias
○ Afectación prevista:
Intervalos extraordinarios nocturnos y fines de semana.
Limitaciones de velocidad según avance de los trabajos.
Establecimiento de vía única en algunos trayectos.
Línea: 240 S.V. Calders L'Hospitalet de Llobregat
Tramo: Martorell - S. Vicenç de Calders
Año de inicio: 2013
Año de finalización: 2020
Fecha de inicio: nov-13
Fecha de finalización: dic-20
Duración total: 85 meses
Motivo de restricción: Implantación del tercer carril en el Corredor Mediterráneo en los siguientes tramos: Castellbisbal – Martorell, Martorell - S. Vicenç de Calders, S. Vicenç de Calders – Bif. Vilaseca
Afectación al tráfico:
Restricción de disponibilidad de vía
Restricciones de velocidad
Descripción:
○ Promotor: Adif
○ Empresa contratista: Varias
○ Afectación prevista:
Intervalos extraordinarios nocturnos y fines de semana.
Limitaciones de velocidad según avance de los trabajos.
Establecimiento de vía única en algunos trayectos.
Ha tenido paralizaciones por tramitatación de proyecto modificado.
Línea: 200 Madrid Chamartín Barcelona-Estació de França
Tramo: Sant Vicenç de Calders - E. França (Garraf - Sitges)
Año de inicio: 2017
Año de finalización: 2019
Fecha de inicio: oct-17
Fecha de finalización: 2º trim. 2019
Duración total: 21 meses
Motivo de restricción: Graves daños del túnel 98Bis artificial de vía par en los p.k.: 650/277-650/607, trayecto Garraf – Sitges
Afectación al tráfico:
Restricciones de velocidad
Descripción:
○ Promotor: Adif
○ Empresa contratista: COMSA SAU
○ Afectación prevista: Trabajos en Banda de Mantenimiento.
Línea: 200 Madrid Chamartín Barcelona-Estació de França
Tramo: Sant Vicenç de Calders - E. França (El Prat de Llobregat - Barcelona Sants)
Año de inicio: 2018
Año de finalización: 2019
Fecha de inicio: 3º trim. 2018
Fecha de finalización: ene-19
Duración total: 9 meses
Motivo de restricción: Renovación de vía El Prat de Llobregat - Barcelona Sants y remodelación de la estación de Bellvitge
Afectación al tráfico:
Restricción de disponibilidad de vía
Restricciones de velocidad
Descripción:
o Promotor: ADIF
o Empresa Contratista: COMSA SAU
o Afectación prevista:
Intervalos extraordinarios nocturnos y fines de semana.
Limitación de velocidad a 30 km/h según avance de los trabajos.
A partir de agosto 2018, los estacionamientos de MD en Bellvitge se desplazan a El Prat y Gavá.
De septiembre a diciembre corte alternativo de una de las tres vías de la estación de Bellvitge.
Línea: 200 Madrid Chamartín Barcelona-Estació de França
Tramo: Sant Vicenç de Calders - E. França (Barcelona Sants)
Año de inicio: 2019
Año de finalización: 2020
Fecha de inicio: 1º sem. 2019
Fecha de finalización: 1 º trim. 2020
Duración total: 12 meses
Motivo de restricción: Nueva configuración 4+4 de la estación de Barcelona Sants
Afectación al tráfico:
Restricción de disponibilidad de vía
Restricciones de velocidad
Descripción:
○ Promotor: Adif
○ Empresa contratista: ACCIONA.
○ Afectación prevista: Intervalos extraordinarios nocturnos y fines de semana
Línea: 200 Madrid Chamartín Barcelona-Estació de França
Tramo: Sant Vicenç de Calders - E. França (Prat - Gavá - Castelldefels)
Año de inicio: 2018
Año de finalización: 2019
Fecha de inicio: jul-18
Fecha de finalización: ene-19
Duración total: 6 meses
Motivo de restricción: Instalación de CV audiofrecuencia, adaptación bloqueos y puesta en servicio de los ENCES de Gavá y Castelldefels
Afectación al tráfico:
Restricciones de velocidad
Descripción:
o Promotor: ADIF
o Empresa Contratista: BOMBARDIER
o Afectación prevista:
Intervalos extraordinarios nocturnos y fines de semana, establecimiento vías únicas, interrupción de la circulación por ambas vías y desvíos selectivos por línea de Vilafranca.
Línea: 246 Mollet-Sant Fost Castellbisbal-Agujas Rubí
Tramo: Mollet Sant Fost - Agujas Rubí (túnel Rubí)
Año de inicio: 2018
Año de finalización: 2018
Fecha de inicio: sep-18
Fecha de finalización: dic-18
Duración total: 4 meses
Motivo de restricción: Grieta por fractura estructural en el túnel 3 de Rubí entre los p.k.: 5/006 - 5/296
Afectación al tráfico:
Restricción de disponibilidad de vía
Descripción:
○ Promotor: Adif
○ Empresa contratista: COPROSA
○ Afectación prevista: del 03/09/2018 al 23/12/2018, cortes extraordinarios con Interrupción total diaria de la circulación entre Rubí y Castellbisbal entre 5 y 7 horas (TBA 115/18).
Línea: 270 Cerbere Bif. Sagrera
Tramo: Maçanet – Bif. Sagrera (Mollet Sant Fost)
Año de inicio: 2019
Año de finalización: 2020
Fecha de inicio: 4º trim. 2019
Fecha de finalización: 4º trim. 2020
Duración total: 12 meses
Motivo de restricción: Recrecido de andenes, ripado de vía y catenaria en vía 4 y construcción de paso inferior en Mollet Sant Fost
Afectación al tráfico:
Restricciones de velocidad
Descripción:
o Promotor: RENFE
o Empresa Contratista: Rescindido el contrato, actualmente en fase de nueva licitación.
o Afectación prevista: Limitaciones de velocidad y corte de las dos vías generales un fin de semana.

En licitació:

Publicat: Dijous 21/03/2019 0:41
Autor: 437.001
Licitaciones de Adif
Número anuncio/expediente: 3.19/27507.0005
SERVICIOS PARA LA REALIZACION DE LA EVALUACION AMBIENTAL Y LA REDACCION DEL PROYECTO DE CONSTRUCCION DE LA OBRA CIVIL E INSTALACIONES PARA LA ADECUACION AL REGLAMENTO (UE) Nº 1303/2014, DE LOS TUNELES DEL GARRAF, DE LA LINEA MADRID (CHAMARTIN) - BARCELONA - FRANCIA
Tipo de procedimiento: Abierto
Criterios de Adjudicación: Varios criterios
Tipo de Contrato: Servicios
Presupuesto de Licitación: 4.480.822,7 Euros
Valor Estimado del Contrato: 4.480.822,7 Euros
Plazo de Ejecución / Fecha Entrega: 20 Meses
Lugar de Ejecución / Entrega: Barcelona

Fecha Publicación: 20/03/2019

Pliego

Imatge
Imatge