Corredor Mediterrani i ample UIC a Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Corredor Mediterrani i ample UIC a Barcelona

EntradaAutor: 437.001 » Dimarts 03/04/2018 23:57

Enceto aquest fin amb una adjudicació.

A Foment es vol connectar l'estació de mercaderies de La Llagosta a l'ample UIC.

Adjudicaciones de Adif

Número anuncio/expediente: 3.17/27507.0280
SERVICIOS PARA LA REDACCIÓN DEL PROYECTO DE CONSTRUCCIÓN PARA LA CONEXIÓN EN ANCHO ESTÁNDAR AL CORREDOR MEDITERRÁNEO DE LA PLATAFORMA MULTIMODAL DE LA LLAGOSTA (BARCELONA). PLATAFORMA, VÍA Y ELECTRIFICACIÓN
Número de Licitadores: 12
Adjudicatario: UTE ESTEYCO/INSERAIL
NIF: U88062666
Importe de Adjudicación: 546.646,44 Euros
Plazo de ejecución: 26 Meses

Fecha publicación licitación: 26/10/2017
Fecha publicación adjudicación: 03/04/2018

Pliego de prescripciones técnicas

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4440
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

Ahir (11/04/2018)

EntradaAutor: 437.001 » Dissabte 14/04/2018 2:56

Hi ha obres entre Martorell i Gelida, i a l'estació de Gelida. Estan canviant les travesses, i també estan fent algun tipus d'obra a l'estació de Gelida.
Avui al vespre, dalt d'un R4 destinació Sant Vicenç, hem circulat a contravia entre Martorell i La Granada.
Hi ha bastants obrers i maquinària, entre ells un camió Scania mixt carretera-ferrocarril, i una batejadora (i no sé si una perfiladora).

)))
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4440
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

Ahir (15/04/2018)

EntradaAutor: 437.001 » Dilluns 16/04/2018 1:01

A Martorell (R4/R8):

-Res de nou.

Entre Martorell i Gelida (R4):
[des del tren]

-Avui hem anat per la via normal, però entre la bifurcació de la Seat i Gelida hem anat molt a poc a poc. Però molt finet: ja han canviat unes quantes travesses. :D

A Gelida (R4):

-Doncs bé, avui he baixat aquí per veure amb més deteniment què hi feien.
-I el que m'hi he trobat és l'inici d'un xafarranxo de combat de cal déu. :o
-Les obres són d'envergadura, i duraran bastant, i a més necessitaran circulació en via única entre Bifurcació Seat i Sant Sadurní. I potser algun tall a certes hores o potser fins i tot certs dies sencers.
-Es tracta ni més ni menys que de l'ampliació del gàlib dinàmic a aquesta estació: és a dir, que l'espai entre les dues vies és massa estret, i han de fer un petit ripat per a ampliar-lo, per a la qual cosa han de demolir part de l'andana direcció Sant Vicenç de Calders i fer-la més estreta, per tal de permetre el pas de trens en ample UIC sense problemes.
-Avui ja havien demolit gairebé tota la vora d'andana de l'extrem costat Sant Sadurní, més o menys enfront del funicular. Ara com ara, van bastant depressa, ja es veuen els ciments de la futura vora d'andana.
-També hi ha marques grogues a les andanes: canviaran bancs i papereres.
-Avui tots els teleindicadors funcionaven bé.
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4440
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona


Torna a: Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants