Velocitat L2 Pg-Gràcia-Monumental

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
kastroboy
N4
N4
Entrades: 40

Velocitat L2 Pg-Gràcia-Monumental

Entrada Autor: kastroboy » Diumenge 22/09/2019 22:09

Bon dia. Fa uns dies vaig recórrer el centre amb la L2 i em va cridar l'atenció la velocitat que agafava el comboi per la Gran Via (fins ara els trens hi anaven massa lents per lo recte del trajecte, diria que a uns 40 km/h com a màxim i per fer els 860 metres entre Pg. Gràcia i Tetuan podien trigar més d'un minut i mig).

Notant que el tram Monumental-Tetuan a la recta entre Sicília i Pg. de Sant Joan ja corria força vaig cronometrar Tetuan-Pg. Gràcia i el recorregut es va fer en 1:12. Diria que la velocitat màxima va estar entre 60 i 65 km/h.

No sé si ho heu notat després les obres.



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 23/09/2019 7:08

Ja fa uns anys que es va reduir la velocitat a causa de les vibracions al pas del tren! Les obres en aquesta zona són, entre d'altres, per mirar de minvar-les.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
oscsanchez6
N5
N5
Entrades: 158
Ubicació: Barcelona, Catalunya

Entrada Autor: oscsanchez6 » Dilluns 23/09/2019 12:30

La velocitat en que l'ATO circula en aquest tram no s'ha canviat. En moments puntuals, si el motorista circula amb Manual+ATP, pot arribar a córrer fins a 70km/h, però el mode de conducció habitual a l'L2 és l'ATO, l'automàtic.
I per ser precisos, el tram afectat és entre Sant Antoni i Monumental, per ambdues vies.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”