Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Hi esteu d'acord en el traçat alternatiu que volen fer?

No, la xarxa s'ha d'unir per la Diagonal, la unió natural
98
74%
No, però tampoc aniria malament per un altre lloc
11
8%
Si, ben pensat, és millor un carrer alternatiu, massa complicat amb tanta circulació de cotxes i altres motius
5
4%
Per mi, que els tramvies es quedin com estan
4
3%
Millor, una línia de metro per unir els dos tramvies
10
8%
Altres (expliqueu)
4
3%
 
Vots totals: 132
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Entrada Autor: wefer » Dilluns 11/07/2016 19:53

Don Ramón ha escrit:CiU organiza mañana martes un debate sobre bus eléctrico y tranvía. Los asistentes todos afines a CiU. Nivelazo.
Us heu fixat com ara es dediquen a plagiar els dibuixos que ha fet la PTP de tota la vida? I a sobre amb una qualitat pèssima!

Realment aquesta gent són la mediocritat portada al punt més àlgid. És tan vergonyós tot plegat... :(



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimarts 12/07/2016 21:15

Don Ramón ha escrit:
ortegote ha escrit:Basandonos en el rebaje de pasajeros del coche siento decir que eso en muchos casos no pasara, como bien dices hay gente que no dejara de usar el coche por que de momento no es posible.
Mi caso vinindo de Igualada tengo la estacion intermodal de 4 Camins y esta tan lejos de barcelona y el Tren tarda tanto que no tengo otra que seguir con el coche, eso si reconozco que puedo pillar la L5 en Can Boixeres con parquing gratuito y entrar a Barcelona en Transporte publico.
¿Que tiene que ver la velocidad con el tocino? Si hablamos del tranvía, no tiene mucho sentido ponerse a hablar de la gente de igualada o los que entran por la A2. Es evidente que esos no van a dejar de ir en coche porque se haga el tranvía. No entiendo por qué siempre se vuelve a hablar de esa gente, cuando es una evidente falacia: No se vale decir "el tranvía no es la solución a todos nuestros problemas porque la gente en Igualada no dejará de coger el coche", porque nadie ha dicho que la gente en Igualada vayan a dejar de coger el coche, ni que el tranvía tenga que ser la solución mágica a todos los problemas de tráfico.

Pero ahora seré yo el que dice que la Diagonal no es la única avenida en Barcelona como para que la reducción de un carril tenga que ir acompañada con la drástica reducción de tráfico proveniente desde la autopista. Hay tropecientas avenidas y calles en esta ciudad, se han reducido carriles en Balmes, Aragó, Gran Via, General Mitre, etc., etc., y no se ha colapsado nunca el tráfico, pero resulta que queremos tropezar ooootra vez con la misma piedra y decimos que la Diagonal sí colapsará el tráfico? Pues de no ser así, tampoco veo ningún argumento. Decir que "esque hay que mejorar los trenes" no pertenece a este hilo.

Sabiendo que me lloverán críticas por decir esto porque aquí no se le puede decir nada a nadie, os recomendaría que os educarais un poco sobre como funciona la demanda inducida, porque entenderíais que el tráfico de entrada a Barcelona nunca se reducirá por mucho que se mejore el servicio de Rodalies o FGC o Tram, pues mientras haya autovías y carriles de sobras siempre habrá quien coja el coche. Es una idea absolutamente infundada esta de que si los trenes fueran buenos la gente dejaría el coche. Siempre se dice que oh que bien funcionan las cercanías en Madrid, pues ahí tienen un tráfico que da gusto. En Berlín tres cuartos de lo mismo. Y París. Y de hecho de las pocas grandes ciudades donde hay menos problemas de tráfico es Londres porque, tachán tachán, ahí han puesto un peaje urbano, que es una medida que desincentiva activamente el uso del coche sin siquiera suponer por sí misma una mejora del transporte público. Similar el caso de Zúrich, donde simplemente hay tan poco espacio para circular en la ciudad que no tiene ningún caso coger el coche.
Si superamos este absurdo buenismo, la cosa es tan sencilla como que la conveniencia del transporte público es mayor o menor en comparación con otros medios. Si el día de mañana se prohibe circular en coche por el Eixample y no se ponen facilidades para aparcar a la entrada, la gente dejará el coche en casa por malo que sea el bus o tren que tienen que coger. Esto es así, aunque ahora me llaméis caudillo insensible por siquiera sugerir semejante medida (que no la he sugerido solo ejemplifico pero enfin).
Ahora, previniendo el previsible sectarismo, claro que unos mejores transportes públicos son fundamentales para reducir el tráfico, pero solo en la medida hasta que los niveles de tráfico sean lo suficientemente soportables como para que mucha gente prefiera el coche. Por lo demás, está todo en hacerle la vida de cuadros al automovilista. Por eso hablo de buenismo, porque nadie quiere decir esto abiertamente, como que queda mal, pero es la realidad. El tráfico solo desaparece cuando coger el coche es tan incómodo que la gente se pasan al transporte público porque no tienen de otra. Así funciona en todo el mundo, y reto a quien quiera a que me ofrezca un ejemplo de una ciudad mediana o grande donde no haya atascos a la entrada por las mañanas sin que esto sea ocasionado por peajes de algún tipo o la imposibilidad de acceder al centro en coche.
Si la oferta de plazas de aparcamiento gratuitas con conexion al Tram o FGC/Renfe fueran buenas en las entradas de Barcelona estoy seguro que mucha gente procedente de la A2 no entraria a Barcelona en Coche.
Yo si viviera en Terrassa o Sabadell con FGC creo que no me planteria bajar en coche a Barcelona, pero como digo hay territorios que como estan fatal comunicados con Barcelona con Transporte publico no nos queda otra que tirar de coche.
Yo sere usuario interno de este TRAM si se conectan las dos lineas pero debere entrar a barcelona en mi coche por que bajar en transporte publico es perder mucho tiempo.
Ya sabemos que van a usar muchos argumentos absurdos para que el TRAM no lo haga la Colau pero hay argumentos debatibles y en el caso de la disminucion de coches por la Diagonal tal y como esta ahora el tema, dudo que se llegue a ver una disminucion de trafico rodado privado muy considerable si se hace la conexion.
Saludos y reconozco que la gente de Igualada somos especiales en muchos aspectos.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 12/07/2016 21:27

Algú ha pogut assistir a la xerrameca de Ciu?



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dimarts 12/07/2016 23:51

ortegote ha escrit:Si la oferta de plazas de aparcamiento gratuitas con conexion al Tram o FGC/Renfe fueran buenas en las entradas de Barcelona estoy seguro que mucha gente procedente de la A2 no entraria a Barcelona en Coche.
Yo si viviera en Terrassa o Sabadell con FGC creo que no me planteria bajar en coche a Barcelona, pero como digo hay territorios que como estan fatal comunicados con Barcelona con Transporte publico no nos queda otra que tirar de coche.
Yo sere usuario interno de este TRAM si se conectan las dos lineas pero debere entrar a barcelona en mi coche por que bajar en transporte publico es perder mucho tiempo.
Ya sabemos que van a usar muchos argumentos absurdos para que el TRAM no lo haga la Colau pero hay argumentos debatibles y en el caso de la disminucion de coches por la Diagonal tal y como esta ahora el tema, dudo que se llegue a ver una disminucion de trafico rodado privado muy considerable si se hace la conexion.
Saludos y reconozco que la gente de Igualada somos especiales en muchos aspectos.
No entiendo por qué si hablamos del Tram tenemos que acabar hablando de los coches de la A2. Es evidente que los que vienen de lejos no son el público potencial del Tram, tu mismo incluído. Ni modo, no todos los transportes pueden abastecer a todo y todos. Lo que me fastidia es que por alguna razón el Tram TIENE que ser la solución para todos, y se tienen que hacer párkings, y se tiene que hacer noseque ocho cuartos. No entiendo por qué, y naide me lo ha explicado hasta ahora. Simplemente nos ponemos a hablar del Tram y sale "pero los coches no dejarán de venir por la A2". Si alguien se lee los estudios, especifican muy bien que se tomarán medidas para reordenar el tráfico, no se espera su desaparición, solo una leve reducción que pertenece a la movilidad local, y la movilidad que viene de las zonas ya cubiertas por el tram. El resto de coches tendrán otros itinerarios que no será la Diagonal. De nuevo, la Diagonal no es la única gran arteria, pero sí es probablemente la menos eficiente por sus carriles estrechos y falta de onda verde. No es ningún cataclismo perder dos carriles en la Diagonal.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimecres 13/07/2016 20:40

Don Ramón ha escrit:
ortegote ha escrit:Si la oferta de plazas de aparcamiento gratuitas con conexion al Tram o FGC/Renfe fueran buenas en las entradas de Barcelona estoy seguro que mucha gente procedente de la A2 no entraria a Barcelona en Coche.
Yo si viviera en Terrassa o Sabadell con FGC creo que no me planteria bajar en coche a Barcelona, pero como digo hay territorios que como estan fatal comunicados con Barcelona con Transporte publico no nos queda otra que tirar de coche.
Yo sere usuario interno de este TRAM si se conectan las dos lineas pero debere entrar a barcelona en mi coche por que bajar en transporte publico es perder mucho tiempo.
Ya sabemos que van a usar muchos argumentos absurdos para que el TRAM no lo haga la Colau pero hay argumentos debatibles y en el caso de la disminucion de coches por la Diagonal tal y como esta ahora el tema, dudo que se llegue a ver una disminucion de trafico rodado privado muy considerable si se hace la conexion.
Saludos y reconozco que la gente de Igualada somos especiales en muchos aspectos.
No entiendo por qué si hablamos del Tram tenemos que acabar hablando de los coches de la A2. Es evidente que los que vienen de lejos no son el público potencial del Tram, tu mismo incluído. Ni modo, no todos los transportes pueden abastecer a todo y todos. Lo que me fastidia es que por alguna razón el Tram TIENE que ser la solución para todos, y se tienen que hacer párkings, y se tiene que hacer noseque ocho cuartos. No entiendo por qué, y naide me lo ha explicado hasta ahora. Simplemente nos ponemos a hablar del Tram y sale "pero los coches no dejarán de venir por la A2". Si alguien se lee los estudios, especifican muy bien que se tomarán medidas para reordenar el tráfico, no se espera su desaparición, solo una leve reducción que pertenece a la movilidad local, y la movilidad que viene de las zonas ya cubiertas por el tram. El resto de coches tendrán otros itinerarios que no será la Diagonal. De nuevo, la Diagonal no es la única gran arteria, pero sí es probablemente la menos eficiente por sus carriles estrechos y falta de onda verde. No es ningún cataclismo perder dos carriles en la Diagonal.
En este comentario debo darte la razon.
Siendo realista muchos que entran por la A2 y se encaminan a la Diagonal no pasan de Av de Xile que es donde aparcan, si entras al centro la gente se va por gran via.
El tema parquings es para potenciar el cambio Coche+TP y que lo que se usa para atacar la union del Tram se use para potenciar esta union.
Saludos.



javier.villena
N1
N1
Entrades: 7

Entrada Autor: javier.villena » Dimecres 13/07/2016 22:15

metring ha escrit:Algú ha pogut assistir a la xerrameca de Ciu?
Jo hi vaig anar. Han sigut les 2 pitjors hores de la meva vida. Vaig anar amb la idea de no parlar, però a mesura que anaven parlant els "ponents" i les "entitats" em vaig anar encenent i apuntant en una llibreta les barbaritats que es deien.

Com ja sabeu, els ponents eren Joaquim Forn, i Julià Cabrerizo ("expert" en mobilitat, treballa per CiU de Barcelona). Tot això amb la fantàstica i imparcial mediació de la regidora del districte de l'Eixample, Francina Vila. Van assistir entitats com l'Associació de Comerciants (Marta Canut), la Plataforma Salvem la Diagonal o l'Associació de Veïns de la Dreta de l'Eixample. Sorpresa! Cap persona pro-tramvia.

Va començar el Joaquim Forn a fer propaganda, que si ells com a CiU van pujar la inversió en TP a l'ATM, que si ells van fer la NXB, que eren els millors... El Cabrerizo va començar a exposar arguments del tipus: l'Eixample és el barri d'Europa més dens (OK, amb més raó un bus no pot absorbir aquesta demanda), amb més visitants, i amb la xifra més baixa d'Europa de zona verda/hab (què té a veure això amb el TRAM? :? ) Tot això acompanyat de frases com "Nosaltres no estem en contra del tramvia, és més, el tramvia és un mitjà de transport excel·lent, però no per BCN" o "No hem vingut aquí a fer un debat per a gent convençuda" (99% dels assistents militants de convergència, es veia als seus mòbils grups de Whatsapp de Convergència i Nou Partit Demòcrata Català).

Realment no van dir res que no hagin dit abans, acompanyat de les conclusions de la "roda de premsa" que van fer l'altre dia: que si 170.000 pax afectades, que si empitjoraran en la salut pel CO2 de les obres i la congestió, que si 30.000 transbordaments nous (no diuen els que s'estalviaran els del TRAM o a qui li anirà millor la nova línia)... en definitiva; que el TRAM per la Diagonal empitjora el TP i la salut dels barcelonins/es.

Acte seguit van donar paraula a les entitats, la Marta Canut dient que els veïns ja van votar que NO al Tram, que es carregarien la Diagonal, que ja estava prou maca... etc. El Joan Verdura de Salvem la Diagonal es va exaltar i cridava "QUE ENS LA DESTROSSEN, AQUESTA COLAU...!!!! És una vergonya, que és l'avinguda més elegant d'Europa, com els Champs Elysées. A qui se li acudiria posar un tram allà a Paris?!. O la millor perla: "Estava amb nosequi de l'Ajuntament reunit a Plaça Catalunya, i vaig pensar, coi, he vingut aquí en 59, el Tram no m'hagués portat pas a Pl. Catalunya. La gent del Baix LLobregat no l'agafarà pas, perquè no els porta aquí, què els hi interessa de la connexió si no els porta enlloc? Repeteixen que el Tram és la solució a tot però no porta a enlloc!" (aquí ja em va agafar una úlcera). La més tranquil·la i assenyada va ser la presidenta de l'AAVV de la Dreta de l'Eixample, que era pro-tramvia però no semblava cap quadrada.

Aquí van cedir la paraula al públic, i vaig demanar el micro.

Vaig dir: "Vinc a fer d'advocat del diable. Primer: A la Senyora Marta Canut, li demano que deixi de mentir d'una vegada. (es va aixecar i em va començar a increpar) MAI els veïns han dit que no al TRAM, es va dir que no a la reforma urbanística, i que el vostre grup municipal (vaig assenyalar al Forn) es va passar pel forro fent-la un temps després. (la sala sencera es va indignar i em van començar tots a increpar i xiular i noseque més)

Vaig anar rebatint coses que s'havien dit i que des de el meu modest punt de vista no eren correctes (tema catenàries es poden soterrar si es vol, tema tram com a depredador d'espai públic (el cotxe no ho és? i el bus?), tema intercanvis que s'obvien la gent que no haurà de fer transbord, el dir que allò no era cap debat etc...) Tota la sala estava revolucionada.

Vaig acabar amb dues coses:
- Una pregunta que no em van respondre: Perquè el Sr. Forn va dir que obligar a la gent a transbordar amb el Tram era un atac al TP de superficie (i que això abocaria a que un 30% agafés el cotxe) i la NXB que ells mateixos implantaren, i que el seu puntal és precisament el fer xarxa amb àrees d'intercanvi era una "revolució" i la panacea del TP de superfície? Perquè en el cas del Tram el fer intercanvi és una aberració i en canvi amb la NXB és la solució a tots els mals? Llavors segons ells amb la NXB a quanta gent van abocar al cotxe?

- I per últim els hi vaig llegir un fragment que em sembla que metring vas penjar per aquí del Pla d'Empresa de TMB 1989-1992:
"Las motivaciones para la elección del metro ligero en plataforma reservada como modo de transporte idóneo en el eje de la Diagonal son las siguientes:

-Los flujos de transporte que se producen a lo largo de la Diagonal son en la actualitat (parlem de 1989), y lo serán más en el futuro, superiores a los que puede soportar una línea de autobuses. Sin embargo no parece que incluso en el futuro justifiquen una línea de metro convencional.

-Un elevado porcentaje de los desplazamientos que se producen en el eje de la Diagonal son de corta longitud, no siendo el metro convencional el modo de transporte que mejor se adapta a este tipo de mobilidad. Además la existencia de líneas ferroviarias y colectores que cruzan la Diagonal, obligaría a un trazado bastante profundo, en cual es aún más disuasivo de los desplazamientos cortos.

-Un sistema guiado con rodadura metálica es el modo más idóneo para conseguir una plataforma propia totalmente independiente del transporte privado; además estas características facilitan el control y la explotación de la línea.

-La construcción de un metro ligero en superficie es mucho más económica que una línea de Metro convencional.

-La creación de la línea de metro ligero a lo largo de la Diagonal, potenciaría y dinamizaría la remodelación y los asentamientos de población en la Diagonal Sur (Diagonal Mar).”


Tots sabem que això encara avui dia és vigent, i que ha anat a pitjor: la Diagonal està saturada.

Doncs el Sr. Forn es va limitar a dir-me: Em pots dir de quin any és això? del 89? molt bé, amb això ja m'ho has dit tot. (donant a entendre que està obsolet pq és antic i adéu)

Tota la sala va petar a riure, i em van tornar a increpar. Evidentment no em van respondre a cap pregunta. Es va limitar a dir-me que molt bé que tingui la meva opinió, que això feia el debat sa i bla bla bla. Ah, i que ells estaven a favor del tramvia, però que la situació havia canviat i que ara ja no. (fa dos dies que el Trias va fotre bronca a l'Hereu per no fer-lo, però OKS).

Un votant confés de CiU deia que estava decebut pq només havien donat les dades que ells volien i n'havien obviat les altres, fet que donava molt poca credibilitat.
Un altre va dir que allò de debat no tenia res i em donava la raó.

Algunes altres persones (totes grans) es lamentaven que la Colau els hi vol destruir la Diagonal etc etc

A la sortida del "debat" hi havia gent esperant-me i anaven rient-se a la cara, però vaig sortir molt content d'allà.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 14/07/2016 13:32

Bravo, noi, i moltes gràcies per anar a dir-los quatre veritats i explicar-ho aquí! :plas :plas :plas :plas

Quina vergonya tant gran!



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 14/07/2016 21:34

Javier, és per fer-te un monument!! :plas :plas

Els hi has deixat RETRATATS (semblo en Pedrerol xD), i ja es veuen que quan els hi dius les veritats, acaben fent mal i quedant-se en evidència. S'entén clarament la reacció de tots els assistents a aquesta ponència tan talibana anti-tramviaire.

I deies que la majoria de persones eren grans? No m'estranya gens... Les persones d'una edat avançada (60 cap amunt) són totalment contraris a qualsevol canvi significatiu... passa en tots els àmbits, només cal veure el famós Brexit.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 14/07/2016 22:54

És increïble com n'arriben a ser de sectaris aquesta gentussa de partit. És realment una vergonya per a la humanitat que existeixi aquest tipus de gent.



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 15/07/2016 16:37

wefer ha escrit:És increïble com n'arriben a ser de sectaris aquesta gentussa de partit. És realment una vergonya per a la humanitat que existeixi aquest tipus de gent.
El que no hauriem de fer, es quedarnos impassibles davant de tots aquests actes populars en contra del sentit comú. Ja sigui el del tramvia, tancament de línies, o les peticions de soterrament que van sorgint en certs llocs.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 15/07/2016 20:12

Miquel ha escrit:
wefer ha escrit:És increïble com n'arriben a ser de sectaris aquesta gentussa de partit. És realment una vergonya per a la humanitat que existeixi aquest tipus de gent.
El que no hauriem de fer, es quedarnos impassibles davant de tots aquests actes populars en contra del sentit comú. Ja sigui el del tramvia, tancament de línies, o les peticions de soterrament que van sorgint en certs llocs.
Cal respondre, i fer més actes en pro del tramvia... estic veient que els anti s'han posat molt les piles en els darrers mesos, i en això crec que ens hem d'aplicar una mica més, segons el meu punt de vista. Com més activitats es fagin a favor del tramvia, més possibilitats de neutralitzar el missatge negatiu que fan CiU/PDC, Canut & Friends... ara bé, una altra cosa és que certs mitjans com per exemple el diari de can Godó (que tots sabem qui els hi paga), vetin o censurin a les plataformes o col·lectius favorables al tramvia... llavors la cosa seria una mica més difícil, però sempre poden trobar altres mitjans que no veten a ningú, complicat però no impossible.

En definitiva, cal que els favorables al TRAM per la Diagonal, es fagin sentir més, tal i com fan els detractors, i així intentar eclipsar el seu objectiu.



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Diumenge 17/07/2016 12:00

Ayer use el tranvia por que tenia que ir a Francesc Macia y en la vuelta cuando el Tram llego a Palau Reial ya iba lleno, todos los asientos ocupados y gente de pie, no a rebentar pero si lleno.
Los Politicos y simpatixzantes de ese Falso Debate que despues ellos hyan negado que fuera un Debate deberian usar mas el Tram y asi verian que tiene potencial para mover gente y no Aire.
Si en dos paradas se llena imaginaros si podemos ir de punta a punta de la diagonal sin transbordos.
Era Sabado creo que un dia laborable todavia se debe llenar mas.

Agradezco a Javier por ir y exponer que el Tram es bueno para la ciudad y sus Habitantes.

Saludos.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 17/07/2016 16:05

Pues ya deberían ir empezando, el trambesòs también va bastante lleno por la tarde.



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Diumenge 17/07/2016 16:11

Renfe445 ha escrit:Pues ya deberían ir empezando, el trambesòs también va bastante lleno por la tarde.
Ayer cogí la T4 por la tarde y estaba bien llenita, no abarrotada pero había bastante gente de pie. Se llenó, como no, en Maresme-Fòrum, y da bastante impresión ver la cantidad de gente acumulada en el andén subirse al tranvía en cosa de segundos y sin que se abarrote el tram. Un bus hubiera tardado varios minutos en subir a toda esa gente y hubiera ido como lata de sardinas. Para que luego digan que un bus ya va bien...


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

javier.villena
N1
N1
Entrades: 7

Entrada Autor: javier.villena » Diumenge 17/07/2016 22:39

Renfe451 ha escrit:Javier, és per fer-te un monument!! :plas :plas

Els hi has deixat RETRATATS (semblo en Pedrerol xD), i ja es veuen que quan els hi dius les veritats, acaben fent mal i quedant-se en evidència. S'entén clarament la reacció de tots els assistents a aquesta ponència tan talibana anti-tramviaire.

I deies que la majoria de persones eren grans? No m'estranya gens... Les persones d'una edat avançada (60 cap amunt) són totalment contraris a qualsevol canvi significatiu... passa en tots els àmbits, només cal veure el famós Brexit.
ortegote ha escrit:Agradezco a Javier por ir y exponer que el Tram es bueno para la ciudad y sus Habitantes.

Saludos.
metring ha escrit:Bravo, noi, i moltes gràcies per anar a dir-los quatre veritats i explicar-ho aquí! :plas :plas :plas :plas

Quina vergonya tant gran!
Gràcies nois! Va ser un plaer veure com es van posar i saber que tot és una farsa :)



jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1178
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Divendres 29/07/2016 16:02

Districte de Sant Martí - La connexió del Tram, més a prop
La redacció del projecte inclourà un estudi informatiu i un projecte executiu, tal com requereix la legislació vigent quan es construeix una infraestructura ferroviària
divendres, juliol 22, 2016 - 23:03
http://ajuntament.barcelona.cat/santmar ... zss-a-prop



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 12/08/2016 9:23




França451
N9
N9
Entrades: 2239
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dimarts 04/10/2016 22:10

Buenas tardes.
He estado revisando un buen puñado de páginas de este hilo, y un buen número de páginas de la PTP.
Quería preguntar si alguien sabe algo acerca de esa propuesta de unión de las dos redes de Tram que quedaba reducida a sólo 4 líneas con la siguiente disposición:

T1: Llevant- Les Planes-> estaciò de Sant Adrià (per Maresme)
T2: Ernest Lluch-> Estaciò de Sant Adrià (per La Mina)
T3: Sant Feliú-C.C.-> Glòries
T4: Gorg-> Ciutadella-Vila Olìmpica

Alguien sabe algo de esta propuesta? Me ha parecido la más acertada, pero no encuentro en los buscadores el mapita y la información de dicha propuesta.
Desde aquí, alguien sabe algo, por favor?
Muchas gracias


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimarts 04/10/2016 23:27

Creo que esa era la propuesta de la PTP que publicó, además de otras cosas, en su informe sobre la unión de los tranvías.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 17/10/2016 11:09

Era allò que, amb molt bona lògica, porta temps defensant per aquí en premixero.
oriolp13 ha escrit:
m.h.t. ha escrit:La D30 (línia Diagonal) finalment es crearà. M'ho ha confirmat personal de TMB a la fira ExpoElèctric, a on estava exposat el 1109. ;)

Tot i no aparèixer als documents fets públics, la D30 veurà la llum properament, doncs no es pot esperar "eternament" a que comencin i culminin les obres del tramvia. Estarà servida per Solaris Urbino amb pantògraf (11XX), com l'H16. :ok
Molt em temo que aquest fet aplaçarà en el temps, i molt, la posada en marxa del projecte d'unió del tramvia... :(
Guigui ha escrit:No necessàriament. Pot ser que, en un rampell de realisme, l'ajuntament hagi decidit crear la D30 que, com qualsevol línia de bus, és tan fàcil de posar com treure. I, de pas, si genera prou demanda, servirà d'argument addicional per a la unió del Trambaixòs.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”