Seguiment de les obres de la L9

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

És encertada la decisió de deixar de fer estacions a causa de la crisi?

Si, si més tard, quan hi hagi prou calers, es fan
70
42%
Si, i com n'hi han moltes i molt juntes, que no les facin, n'hi han de prescindibles
39
23%
M'és indiferent
3
2%
No, s'han de fer totes les estacions planejades!
54
33%
 
Vots totals: 166
xabuca
N4
N4
Entrades: 50

Re: Seguiment de les obres de la L9

Entrada Autor: xabuca » Dijous 11/02/2016 23:11

França451 ha escrit:Os importaría a alguien, si'us plau, pedir a TMB que eliminen de la lista de estaciones no accesibles a Movilitat Reduïda, la de Virrei Amat???
Hubieron quejas de usuarios en silla de ruedas que no podian acceder al tren sin l'ayuda y por ese motivo se sigue considerando que la estación no és accesible.

http://www.btv.cat/btvnoticies/2013/03/ ... -de-rodes/



Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Divendres 12/02/2016 10:16

Aquest "primer" viatge, amb les autoritats, suposo que serà directe, de Zona Universitaria fins a l'Aeroport sense haver de canviar d'andana a Collblanc... ja ens ho direu



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 12/02/2016 10:37

Proposta: moure tots els missatges de les últimes 5-6 pàgines que tenen a veure amb la tarifa específica i les seves modalitats d'aplicació (o no) a aquest tema:

http://transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=13781&p=241177

ja que continuarà donant que parlar (amb tota la raó), i porta ja dies mesclant-se amb les qüestions estrictament relatives a obres, inauguracions, etc., que evidentment també continuaran donant que parlar (i durant bastants anys). Per cert, es podria aprofitar per afegir "i L10" al títol del tema, no?

Què us sembla?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 12/02/2016 11:32

La secció "Vull Anar", de TMB, ja reconeix la L9sud !!! Per fi una vegada actualitzen quan toca !!! Per cert igual ens veiem per allà us passo la meva foto de perfil de FB perque em reconegueu: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 6877867993

Imatge



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 12/02/2016 12:40

Miquel ha escrit:
França451 ha escrit:Os importaría a alguien, si'us plau, pedir a TMB que eliminen de la lista de estaciones no accesibles a Movilitat Reduïda, la de Virrei Amat???
Es que aún nadie se ha dado cuenta del pedazo de ascensor que lleva dos años ya instalado y en funcionamiento en la Plaça, confluencia de Fabra I Puig con Pi i Molist? Creo que se inauguró mucho antes de Collblanc, Rbla Just Oliveras y Poble Sec!!!!!!

Por otra banda, la web de TMB hay una cosa que no especifica: dice qué títulos son válidos para ir de Zona a Aeroport, pero o queda claro si los títulos válidos para llegar al Aeroport también son válidos para acceder a la L9 desde Aeroport T1 o Aeroport T2. Da la sensació de que no valen, pero no queda claro.
Siempre que tengas como origen y/o destino las estaciones de Aeroport T1 o Aeroport T2, T10 y no se que otra no son válidas. Lo que de verdad no especifica o no deja nada claro es el precio del suplemento. Únicamente se menciona el billete sencillo de 4,XX € y da a entender que habrá que comprarlo igual si has validado con una T10 por error y vas al Aeropuerto. De ser cierto, esto si que me parece un atraco!
Jo entenc que si es compra a l'Aeroport s'entèn que és perquè s'ha validat un altre bitllet no vàlid, i per tant, el preu d'aquest bitllet sumplementari serà inferior. Tot aquest sistema certament és molt enrabassat, tot i que ja s'ha dit des de Can TMB que és temporal fins a la implantació de la T-Mobilitat, que l'hauria de simplificar bastant.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 12/02/2016 19:20

Fran-Ikarus ha escrit:Proposta: moure tots els missatges de les últimes 5-6 pàgines que tenen a veure amb la tarifa específica i les seves modalitats d'aplicació (o no) a aquest tema:

http://transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=13781&p=241177

ja que continuarà donant que parlar (amb tota la raó), i porta ja dies mesclant-se amb les qüestions estrictament relatives a obres, inauguracions, etc., que evidentment també continuaran donant que parlar (i durant bastants anys). Per cert, es podria aprofitar per afegir "i L10" al títol del tema, no?

Què us sembla?
Proposta acceptada, en quan puguem ho fem.



Avatar de l’usuari
foronda 141  
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Divendres 12/02/2016 22:31

Encara que digueu que soc negatiu, no m'agrada gens la "decoració" de formigó a la vista de las estacions de Parc Logistic i Mercabarna, no se si aixo es provisional y pensan recubrirlas algun dia.

També trovo una xapusa l'ubicació de l'estació de Aeroport T-2 al costat de la de RENFE, i molt lluny de la terminal. Tractan-se de una obra nova, ja la podrian haver posat mes propera, amb l'acces dintre la terminal aerea.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 13/02/2016 18:17

Ja hem traslladat els missatges sobre la tarifa de l'aeroport (si no m'he deixat cap), al fil http://transport.cat/viewtopic.php?f=2& ... 72#p253172



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dissabte 13/02/2016 20:47

foronda 141 ha escrit:Encara que digueu que soc negatiu, no m'agrada gens la "decoració" de formigó a la vista de las estacions de Parc Logistic i Mercabarna, no se si aixo es provisional y pensan recubrirlas algun dia.

També trovo una xapusa l'ubicació de l'estació de Aeroport T-2 al costat de la de RENFE, i molt lluny de la terminal. Tractan-se de una obra nova, ja la podrian haver posat mes propera, amb l'acces dintre la terminal aerea.
Bones, Jo diria que son provisionals i que es recobriran.
L'estació del aeroport T2 esta construida dintre però a l'inversa de la marxa actual i llavors no s'ha pogut aprofitat i es va fer aquesta nova (aixó es el que jo tinc entes)



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dissabte 13/02/2016 20:55

Avui he estat de visita a L9 aprofitant que havia d'anar a Barcelona.
He trobat unes deficiencies a les estacions amb correspondencia:
He fet el canvi a Collblanc L5 i a l'estació no hi ha cap cartell que indiqui amb la flexeta on hi es l'enllaç amb L9 com si que hi ha a altres estacions d'enllaç.
També m'ha passat el mateix a la Tornada a l'estació de Torrassa que no marquen cap on s'ha d'anar per agafar la L9.

Per pura xarfarderia en el primer viatge he anat fins al Prat Estació per veure l'enllaç i es fa a peu de carrer i queda molt extrany veure a l'edifici solament ADIF y el nom del Prat del Llobregat, m'esperava veure el logo de Rodalies Catalunya.
A l'anunci de parada diu "Correspondencia amb Rodalies Renfe i altres linies de Renfe" que jo sapiga solament paren Rodalies, no para cap altre tren d'altres linies com son els Regionals, qui sap si en un futur començen a parar altres trens que no siguin Rodalies.

Salutacions.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 13/02/2016 21:08

ortegote ha escrit:
foronda 141 ha escrit:Encara que digueu que soc negatiu, no m'agrada gens la "decoració" de formigó a la vista de las estacions de Parc Logistic i Mercabarna, no se si aixo es provisional y pensan recubrirlas algun dia.
Bones, Jo diria que son provisionals i que es recobriran.
No, no són provisionals. És intencionat.

Personalment m'agraden bastant, queden una mica com la base secreta de la Cinta Vermella de Bola de Drac.

Per cert, us deixeu Europa-Fira, que té el mateix disseny que Parc Logístic i Mercabarna.



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dissabte 13/02/2016 21:58

ortegote ha escrit: A l'anunci de parada diu "Correspondencia amb Rodalies Renfe i altres linies de Renfe" que jo sapiga solament paren Rodalies, no para cap altre tren d'altres linies com son els Regionals, qui sap si en un futur començen a parar altres trens que no siguin Rodalies.

Salutacions.
També ho diu a la parada de "Aeroport T2" quan només hi para la R2 nord. Imagina't com se m'ha quedat la cara quan he sentit: "Correspondència amb rodalies i altres línies de renfe" :x


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 13/02/2016 22:08

Avui he anat a veure un per un les estacions de la nova L9 Sud. Les que menys m'han agradat són precisament les tres que heu comentat: Europa-Fira, Mercabarna i Parc Logístic pel seu aspecte. Així sense cap mena de paret no m'acaba de fer el pes sincerament...

Pel que s'ha comentat Can Tries-Gornal és una de les estacions de la línia que menys viatgers tindrà, i això és així. He anat a visitar-la i només hi havien 4 persones... Poca gent (o quasi cap) també a Mercabarna i Parc Logístic, en aquestes estacions que es troben situades enmig de polígons industrials, ja s'intueixen que el flux de viatgers en aquestes dues es concentrarà exclusivament en els dies laborables. Els caps de setmana i festius, hi haurà aire i aquestes estacions estaran ben solitàries...

Pel que fa als enllaços: el millor a Europa-Fira sense cap mena de dubte, en 1 minut ja et trobes a FGC. En canvi, el pitjor al Prat Estació, m'esperava sincerament un enllaç directe entre Metro i RdC en forma de passadís subterrani, i he pogut comprovar que l'enllaç s'ha de fer pel carrer, però almenys en un tres i no res ja et trobes a l'estació de Rodalies.

D'altra banda dues cares negatives: la primera, que ens han enganyat amb "l'accès lliure" tal i com ens ho van prometre. Al final no ha estat així, i he hagut d'entrar amb la meva T-Mes. I la segona, que tan sols un dia després de ser inaugurada, aquesta línia ja ha patit un acte vàndalic (en menor grau això sí), per part d'uns nanos al Prat Estació. Han aturat les escales mecàniques... el que faltava!! >:(



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 13/02/2016 22:31

Renfe451 ha escrit:Avui he anat a veure un per un les estacions de la nova L9 Sud. Les que menys m'han agradat són precisament les tres que heu comentat: Europa-Fira, Mercabarna i Parc Logístic pel seu aspecte. Així sense cap mena de paret no m'acaba de fer el pes sincerament...
Si pots fer un viatget terapèutic per Estocolm (especialment el tronc central T10/T11), segur que t'hi acostumaràs, t'ho ben asseguro...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4440
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 14/02/2016 1:22

En un principio la roca vista no me gustaba, pero ahora veo cierto aire artístico... Quizás es porque ahora mi campo de visión del diseño arquitectónico es más grande.



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 740
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Diumenge 14/02/2016 12:30

Algú va estar a Zona Universitària? Jo vaig veure una desorganització força important. La gent s´anava esperant al vestíbul, i el noi encarregat de donar el bitllet inaugural gratuït fins a l´últim moment no el va donar (suposo que complia ordres), es va tancar al despatx i fins les tres no va sortir del despatx a donar els bitllets; ja us podeu imaginar tothom a sobre d´ell, mare meva, i tot per un bitllet gratuït, que si arriba a ser una altra cosa...Després van sortir tres persones corrents "cames ajudeu-me" cap avall en direcció a les vies, com si allò fossin les rebaixes del Corte Inglés...i amb les càmeres de la premsa filmant.

En la meva opinió, el noi encarregat de donar el bitllet inaugural gratuït, havia d´haver estat al vestíbul, i segons la gent anava arribant al vestíbul entregar el bitllet, en ordre, i no permetre aquesta acumulació de gent, a mí em van empenyer fort, a l´hora d´agafar el bitllet, la situació diguem que va ser perillosa, encara em fa mal l´esquena de l´empenta que em van donar. No sé com ho farien a les altres estacions, però permetre aquesta acumulació de gent em sembla perillosa.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 14/02/2016 14:54

Guigui ha escrit:
Renfe451 ha escrit:Avui he anat a veure un per un les estacions de la nova L9 Sud. Les que menys m'han agradat són precisament les tres que heu comentat: Europa-Fira, Mercabarna i Parc Logístic pel seu aspecte. Així sense cap mena de paret no m'acaba de fer el pes sincerament...
Si pots fer un viatget terapèutic per Estocolm (especialment el tronc central T10/T11), segur que t'hi acostumaràs, t'ho ben asseguro...
No he tingut el gust encara, espero fer-ho algun dia...



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Diumenge 14/02/2016 17:22



Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

premixero
N8
N8
Entrades: 779

Entrada Autor: premixero » Diumenge 14/02/2016 17:30

no entiedo



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 14/02/2016 17:32

fgc113 ha escrit:
Això hauria de ser Mercabarna qui canviés l'entrada que està oberta. Només faltaria que ara es s'hagués de construïr una obra en funció de quin accès queda obert.


Salutacions,

Oriol

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”