Seguiment de les obres de la L9

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

És encertada la decisió de deixar de fer estacions a causa de la crisi?

Si, si més tard, quan hi hagi prou calers, es fan
70
42%
Si, i com n'hi han moltes i molt juntes, que no les facin, n'hi han de prescindibles
39
23%
M'és indiferent
3
2%
No, s'han de fer totes les estacions planejades!
54
33%
 
Vots totals: 166
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Aficionados linias automáticas barcelona L9N, L9S, L10,

Entrada Autor: fgc113 » Dijous 30/06/2016 18:08

Si la estación de la foto es Collblanc, debajo de la pegatina negra no hay un 2, sino un 10, que está preparada para cuando llegue la L10. Lo que no recuerdo es si ponía L10 Sud o L10 a secas.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

marc_bcn_2
N5
N5
Entrades: 117
Ubicació: L1 Santa Coloma

Entrada Autor: marc_bcn_2 » Dijous 30/06/2016 19:14

El 2 que se intuye bajo la pegatina negra es de Vía 2.



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dimarts 05/07/2016 1:45

Pone L10 Sud ;)


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimarts 19/07/2016 8:42



http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1640
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimarts 19/07/2016 14:27

De l'Agència Catalana de Noticies

Refer l'arquitectura financera del tram central de la línia 9 de metro per poder completar finalment la infraestructura. Aquest és l'objectiu que s'ha fixat el conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, que en una entrevista a l'ACN ha assegurat que aquesta és la seva prioritat. El conseller ha considerat “inacceptable i absurd” que la seva conselleria destini 450 milions d’euros aquest 2016 a pagar a les constructores els cànons i la despesa financera del tram central de la L9 –sobre un pressupost total de 1.400 milions per a tot el departament– “com si l’obra estigués acabada”.

Per això, el titular de Territori està estudiant com “alliberar” 200 milions d’euros anuals durant quatre o cinc anys del pagament dels cànons de les estacions encara no construïdes i de les despeses financeres i “injectar-los” a la construcció del túnel. El titular de Territori ha recordat que encara resten 1.200 milions per invertir al tram central de la línia 9.

[...]

Estat de les obres a la L10

Sobre les obres de la línia 10 del metro a la Zona Franca, Rull també s’ha compromès a mantenir el termini de finalització del projecte el proper 2017. Actualment s’està incorporant la segona via i la segona catenària en aquest ramal i s’està estudiant paral·lelament “com es fa l’aportació econòmica per part de l’Ajuntament de Barcelona i de la Generalitat” per finançar l’obra pendent.



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1640
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimarts 19/07/2016 18:37

Estat de les obres de la línia L 9 (Estació Guinardó) i línia L 10 Sud:

http://infraestructures.gencat.cat/arx_ ... _abril.pdf



U-bahn de BCN
N5
N5
Entrades: 91

Entrada Autor: U-bahn de BCN » Divendres 29/07/2016 15:35

L'informe -ganes de fer coses poc útils- sols mostra per sobre l'aspecte exterior que s'ha dignificat una mica. Queda força perillosa la corva de la part superior de la Ronda. L'aspecte exterior de l'àrea de treball que queda es d'abandonament i el mateix es presumible que passi al pou i als túnels, que en aquest indret passen a 70 de fondària. Per fer-se ideia és l'alçada 2 vegades i mitja aprox. de qualsevol casa de les del fons (carrers Cartagena i Mare de Déu de Montserrat)

Una imatge del 2010 del meu amic Joan Soto mostra la zona que es descriu en el moment en que es baixava el capçal de la tuneladora que ara està pudrint-se sota Lesseps. L'escena és impactant per la mida de la peça que es de suposar que s'haura de treure a bocins algun any d'aquest.

Imatge

Es podria fer una aposta de si s'acaba abans la L9/10 o be la Sagrada Família :D



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Divendres 29/07/2016 16:00

Si la Sagrada Familia se supone que la terminan en 2026, mi voto va claramente en favor de ésta. No es como que nos falten precedentes de Metros que tuvieron que esperar décadas para ser inaugurados.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Divendres 29/07/2016 16:16

Yo apuesto por el 2024, que harán exactamente 20 años desde el inicio de las obras del primer tramo...



Intercanviador
N4
N4
Entrades: 57

Entrada Autor: Intercanviador » Divendres 29/07/2016 18:16

Tendremos Sagrada Familia acabada para el 2026, línea 9 para el 2036 y Estació de la Sagrera para el 2046. Siendo optimistas.



Avatar de l’usuari
robertotlh
N7
N7
Entrades: 324

Entrada Autor: robertotlh » Divendres 29/07/2016 20:34

Les despeses de manteniment i financeres de la l9 es llepen el 32% del pressupost del Departament???? Mare meva quan acabin la L9, tindràn pressupost per construir totes les línies que al FTC ens divertim proposant.



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Divendres 29/07/2016 22:15

Segons una font de l'obra, la tuneladora de Lesseps es va desmuntar fa un temps. S'hauria de verificar la font (ja que només prové d'un treballador del pou de Camp Nou), però segons deia en Jordi Jubany a un vídeo sobre les obres de la plaça Sanllehy comentava que efectivament la tuneladora estava inutilitzada i que o bé s'extreia pel pou de Lesseps o bé a peces, tallant-la com si fos mantega. Sembla que s'han decantat per la segona opció.
Aquesta noticia també corrobora aquesta informació: http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... io-3919977


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Divendres 29/07/2016 22:53

Hi ha tanta opacitat i poca informació sobre les obres que no sé si ho sabrem oficialment mai... :(


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

U-bahn de BCN
N5
N5
Entrades: 91

Entrada Autor: U-bahn de BCN » Dissabte 30/07/2016 14:34

De les fotos de la desapareguda pàgina de trackrunners (que no se quan es van fer) hom diria que la tuneradora és encara sota la pl. Lesseps i que s'haurà de treure a troços, ells sabran com. Suposo que per Guinardó precisament.

I si, tenir l'obra aturada val una morterada. Ara que el Department ha enllestit el perllongament de FGC a Terrassa, l'obertura de L9 a l'aeroport amb els tallers i ara acabant el tram de L10 sud, així com el perllongament FGC de Sabadell, es lògic que reemprenguin les obres de la L9 en el tram central, tot i que hi ha economistes que diuen que s'han llençat massa calers aqui i que no se n'haurien de posar-n'hi més.

Personalment penso que, malgrat això, ara queda precisament per obrir el tram més interessant pel nombre d'usuaris. Barcelona és una ciutat que és allargada entre el Llobregat i el Besòs i justament és en aquest sentit que hi manquen més transports eficients. Ara que s'ha reobert el projecte de perllongament de la L8 de pl. Espanya a Gràcia, trobo que s'han quedat curts i que el final tenia que ser a pl. Joanic per enllaçar amb la L4 de TMB obrint així una nova connexió Sud Nord.



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 30/07/2016 14:39

U-bahn de BCN ha escrit:De les fotos de la desapareguda pàgina de trackrunners (que no se quan es van fer) hom diria que la tuneradora és encara sota la pl. Lesseps i que s'haurà de treure a troços, ells sabran com. Suposo que per Guinardó precisament.

I si, tenir l'obra aturada val una morterada. Ara qeu el Department ha enllestit el perllongament de FGC a Terrassa, l'obertura de L9 a l'aeroport amb els tallers i ara acabant el tran de L10 sud, així com el perllongament FGC de Sabadell, es lògic que reemprenguin les obres de la L9 en el tram central, tot i que hi ha economistes que diuen que s'han llençat massa calers aqui.

Personalment penso que, malgrat això, ara queda precisament per obrir el tram més interessant pel nombre d'usuaris. Barcelona és una ciutat que és allargda entre el Llobregat i el Besòs i justament es en aquest sentit que hi manquen més transports subterranis. Ara que s'ha reobert el projecte de perllongament de la L8 de pl. Espanya a Gràcia, trobo que s'han quedat curts i que el final tenia que ser a pl. Joanic per enllaçar amb la L4 de TMB obrint una nova connexió Sud Nord.
Totalment d'acord, ja que ajudaria a treure pressió a L5. En tot cas, ja sabem que aquí si no fem les coses a mitges no fem mai res. Vegi's per exemple l'absurditat tremenda de fer que L3 finalitzés a Trinitat Nova i no Trinitat Vella.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 01/08/2016 15:18

I la L9 també hauria d'acabar a Trinitat Vella, que des de Can Zam hi ha 1km en linia recta !!!



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4440
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 01/08/2016 15:28

Ecomobisostrans ha escrit:I la L9 també hauria d'acabar a Trinitat Vella, que des de Can Zam hi ha 1km en linia recta !!!
Yo creo que mejor que la L3 acabe en Trinitat Vella. Desde Can Zam ya tienes la 9 hasta Fondo, y la 1 hasta Trinitat Vella.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 01/08/2016 15:30

Renfe445 ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:I la L9 també hauria d'acabar a Trinitat Vella, que des de Can Zam hi ha 1km en linia recta !!!
Yo creo que mejor que la L3 acabe en Trinitat Vella. Desde Can Zam ya tienes la 9 hasta Fondo, y la 1 hasta Trinitat Vella.
Efectivament. I, a més, anar construint túnels per sota del riu no és precisament econòmic.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dilluns 01/08/2016 15:44

Jo crec que haurien de acabar de perforar el Túnel i obrir només les estacions que enllaçen amb d'altres línies : Sarrià, Putxet, Lesseps, Guinardó i potser Pl.Maragall ? i algun altre amb molta demanada ? Campus Nord ?



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 01/08/2016 16:24

Fran-Ikarus ha escrit:I, a més, anar construint túnels per sota del riu no és precisament econòmic.
A la fondària que hi va el túnel per aquella zona, literalment, ni se n'entera de que hi passa el riu per sobre. No és comparable ni de lluny amb el desastre del túnel de la L2.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”