Seguiment de les obres al Carmel

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
437.001
N10
N10
Entrades: 4868
Ubicació: Tarragona

Re: Traduccions de noms

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 27/01/2010 19:11

Guigui ha escrit:
437.001 ha escrit:SAN JUAN DE LA CRUZ.
Els noms de monarques, sants i papes es tradueixen. Per tant, és correcte dir Sant Joan de la Creu. Però cal dir-ho correctament.
Diries "Frederic Garcia Llorca"?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22809
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 27/01/2010 19:19

Noiiiis, back to topic.



Avatar de l’usuari
Redmun
N3
N3
Entrades: 22
Ubicació: Selva de Mar (L4) - Barcelona

Entrada Autor: Redmun » Dimecres 27/01/2010 19:39

Aún no me creo que el metro vaya a llegar al Carmelo. Que ganas jejeje pero sobretodo, que impulso le dará al barrio.



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dilluns 15/02/2010 19:13

Poso aquí un video que he trobat pel Youtube del perllongament de la L5 fins a Vall d'Hebrón.

El problema és que el video conté imatges virtuals de les estacions segons com havien de ser fa anys, abans de que es canviessin els projectes de totes tres, per tant, el video s'ha de agafar amb pinces:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/x-wqVlCpoTI&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/x-wqVlCpoTI&hl=es_ES&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]



Miquel
Administrador
Entrades: 4135
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 15/02/2010 20:04

:o , sempre amb l'incògnita del tren blanc aparegut en multitud de llocs com a la L9 i L10 (tot i que ara, han començat a canviar-los per 9000's), directa evolució del 2100, amb interior dels 1000 (a excepció de la porta).

D'aquest video, espero que Horta, el dia de la inaguració llueixi tan bé com apareix al video :riure


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23383
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 15/02/2010 21:29

BCN2008 ha escrit:El problema és que el video conté imatges virtuals de les estacions segons com havien de ser fa anys, abans de que es canviessin els projectes de totes tres, per tant, el video s'ha de agafar amb pinces:
D'entrada, llueixen com a color de fons dels panells el gris, que fa anys que ja va ser substituït pel negre a TMB.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4135
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 16/02/2010 15:10

No només aixó, la L3 arriba a Canyelles, per tant el video es de després del 1999, però, la L4 segueix fins a Pep Ventura, per tant es com a molt del 2002.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1599
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimecres 17/02/2010 0:50

Miquel ha escrit:No només aixó, la L3 arriba a Canyelles, per tant el video es de després del 1999, però, la L4 segueix fins a Pep Ventura, per tant es com a molt del 2002.
I encara no s'havien inventat cert signe per possar entre Taixonera i Coll :x

Per cert, el pojecte dels ascensors inclinats d'aquesta estació ja no existeix, veritat?



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dimecres 17/02/2010 13:42

Javi M ha escrit:
Miquel ha escrit:No només aixó, la L3 arriba a Canyelles, per tant el video es de després del 1999, però, la L4 segueix fins a Pep Ventura, per tant es com a molt del 2002.
I encara no s'havien inventat cert signe per possar entre Taixonera i Coll :x

Per cert, el pojecte dels ascensors inclinats d'aquesta estació ja no existeix, veritat?
A Teixonera|Coll no, ja que totes les galeries inclinades van ser substituides per dos pous (estil Roquetes, pero amb 100 metres de cada preandana), pero a Carmel està previst que s'hi construeixi una galeria inclinada al costat Pastrana.



Aureli
N6
N6
Entrades: 168
Ubicació: El Carmel, Barcelona

Entrada Autor: Aureli » Dimarts 02/03/2010 17:32

Doncs tant a Vall d'Hebron com a Carmel, de la L5, estan posant ja les escales mecàniques. Ahir i avui he vist trailers amb grues que descarregaven el material. Això va rutllant! Igual per la Mercè tindrem inauguració a la L5...


;)



Miquel
Administrador
Entrades: 4135
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 05/06/2010 12:48

Avui he pasat pel pou d'atac de Vall d'Hebron L5, i he vist, que ja han posat la catenària, no he vist si era la via, ja que feien ja les obres per tapar el pou.


El metro de Barcelona amb motoristes!

BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dissabte 05/06/2010 12:57

Miquel ha escrit:Avui he pasat pel pou d'atac de Vall d'Hebron L5, i he vist, que ja han posat la catenària, no he vist si era la via, ja que feien ja les obres per tapar el pou.
La via s'acostuma a posar abans de la catenària. És una fantàstica notícia que ja estiguin acabant les obres del Carmel, espero que comencin les proves aviat.



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1342
Ubicació: (Barcelona CAT, Austin i Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dissabte 05/06/2010 19:32

Segons consultada la web del DPTOP:

Perllongament L5 Tram: Horta-Vall d'Hebron
218.000.000,00
En execució
12/03
Tardor 2010 ?



norte300
N2
N2
Entrades: 18
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: norte300 » Diumenge 06/06/2010 0:20

BCN2008 ha escrit:
Miquel ha escrit:Avui he pasat pel pou d'atac de Vall d'Hebron L5, i he vist, que ja han posat la catenària, no he vist si era la via, ja que feien ja les obres per tapar el pou.
La via s'acostuma a posar abans de la catenària. És una fantàstica notícia que ja estiguin acabant les obres del Carmel, espero que comencin les proves aviat.
Es muy relativo. Imagino que en metro, por pura cuestión de comodidad y sobretodo seguridad sí, pero hay muchas LAV dónde los postes de catenaria quedan montados marcando en cierto modo el gálibo de la línea. E incluso ménsulas, tirantes y sustentores pueden ser montados antes que los raíles y traviesas, aún que normalmente se dejan plegados.

Saludos,



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Divendres 11/06/2010 10:21

cierto

Imatge



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 19/06/2010 20:38

pel poc que he pogut veure, els túnels del perllongament de la L5 tenen andanes laterals per evacuar el passatge com havien de tenir a la L9. Intentaré esbrinar si és només en un tram o la totalitat del perllongament.



Miquel
Administrador
Entrades: 4135
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 19/06/2010 20:53

El LLOP ha escrit:pel poc que he pogut veure, els túnels del perllongament de la L5 tenen andanes laterals per evacuar el passatge com havien de tenir a la L9. Intentaré esbrinar si és només en un tram o la totalitat del perllongament.
El tram Canyelles - Trinitat Nova de L3, ja les tenia un cop inagurat el tram, suposo que això ja serà una norma a les prolongacions, excepte L9 i L10, ja que desallotgen per davant.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23383
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 19/06/2010 21:35

Doncs amb l'amplada que tenen els túnels de l'L9, s'haurien pogut estalviar les peculiaritats de l'evacuació frontal dels 9000 i fer-ho com a la resta de línies.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 21/06/2010 8:19

adjunto una fotografia sobre el perllongament de la L5 cap a la Vall d'Hebron. A la foto es pot veure l'entrada a l'estació de Carmel, amb el túnel anul.lat (el de la cua de maniobres esfondrada) a la dreta. He de dir que les mesures del túnel son espectaculars, i a més, aquest està folrat amb un teixit aïllant en la seva totalitat.



Imatge



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22809
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 21/06/2010 8:24

Jo pensava que el túnel anul·lat l'haurien cobert, el faran servir per a alguna cosa?



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”