Estació de rodalia de La Sagrera - Meridiana

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Els qui l'heu visitat, què us sembla la nova estació?

Si, feia molta falta, per l'intercanviador, i molt moderna!
17
55%
Si, encara que no fes gaire falta, com a esdeveniment
3
10%
Ni fu ni fa
5
16%
No, és innecessària, i l'andana massa estreta.
3
10%
Altres
3
10%
 
Vots totals: 31
Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Re: Estació de rodalia de La Sagrera - Meridiana

Entrada Autor: Pere » Diumenge 20/02/2011 15:49

He de dir que a Renfe tots els trens que he agafat han anunciat correctament l'estació, tinc entès que des de dimecres s'està modificant la megafonia.

Penso que està prou senyalitzat on correspon l'entrada a Renfe i quina a metro, a tots els torniquets que corresponen a l'estació de rodalies, hi ha la "R" gegant... i la taquilla està prou ben rotulada amb la senyalètica de rodalies. A part que penjat del sostre hi ha un cartell on indica clarament metro en una direcció, rodalies en l'altre.

Sí que estic d'acord en que a l'andana caldria posar cartells més visibles amb el nom de l'estació, és complicat de veure.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 20/02/2011 17:53

Com a novetat relacionada amb la nova estació, cal dir que tots els trens estandard de Puigcerdà descendents paren a Torre Baró.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

fubang
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: vic

Entrada Autor: fubang » Diumenge 20/02/2011 18:55

Bona tarda.

Segons els monitors que informen dels propers trens del vestíbul de l'estació de Vic, el nom de la nova estació de Sagrera-Meridiana, és ASLAND (CGD).

Al menys, en la informació que dona del tren dels esquiadors La Molina - L'Hospitalet que passa per Vic a les 19,31 h, posa que té parada a Granollers, S. Andreu, ASLAND (CGD), Arc de Triomf, Pl Catalunya i Sants.

També "informa" que avui circula el tren directe L'Hospitalet (18,19 h) - Puigcerdà (20,57 h) que passa per Vic a les 19,35 h, però que segons els horaris només circula de dilluns a divendres, i no circula dissabtes i diumenges.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 20/02/2011 20:04

fubang ha escrit:el nom de la nova estació de Sagrera-Meridiana, és ASLAND (CGD).
Deu ser algun curiós problema de codis. Segons he vist, existeix una estació amb el nom Asland (CGD) a prop de Toledo:
http://fcmaf.castillalamancha.es/Ferrocarriles/506.htm

Si que arriba lluny Rodalies des que ho gestiona la Generalitat :riure



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 20/02/2011 20:06

I és que en l'enllaç que has passat, dóna servei al municipi de Villaluenga de la Sagra, i s'han confós amb La Sagrera xD



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 20/02/2011 20:36

L'estació com a intercanviador la trobo totalment necessària, ja que serà un punt de molta confluència (i defet bastanta gent de SAA era gent que venia de metro L1 desde Sagrera), ara bé, veig l'andana massa estreta, i, el nom que surt als plànols (Barcelona-La sagrera-Meridiana) es per pixar-se... :roll:


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 20/02/2011 21:40

Val a dir que la pregunta de l'enquesta és incorrecte, enlloc de dir "Què us sembla?" ha de ser "Us sembla bé?". No la canviem perquè s'esborrarien els vots. Demanem disculpes.



Elisabet1988
N1
N1
Entrades: 9

Entrada Autor: Elisabet1988 » Diumenge 20/02/2011 23:58

Hola Gent!

M'he enterat de l'inserció de la nova estació de Sagrera a les linies de Rodalies...i sorpresa!! Ha sigut en diumenge perque la gent no es pugui queixar!! i així ja et trobes amb els problemes al dilluns!!

Apart també m'agradaria dir que han fet el que han volgut amb els horaris! han tret trens per exemple...n'hi ha un a les 6:17 i l'altre és a les 7:17 (segons la pag. de rodalies) abans hi havia un tren a les 6:50 i a les 7:12 pero ara només és a les 7:17 i després a les 7:53...apart abans els trens normalment eren a i 11 o a i 40 ara ho han mogut tot...i han descolocat tot i no anirà bé!!

Per cert...algú coneix la plataforma Renfadats?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 21/02/2011 0:01

Elisabet1988 ha escrit:Per cert...algú coneix la plataforma Renfadats?
Sí.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dilluns 21/02/2011 0:03

Aquest matí hem estat amb uns quants aficionats, que per cert, hem sortit a TV3 :ok. L'estació a mi m'ha semblat bastant fosca, de fet si els plafons que hi ha a les parets fossin blancs o grissos, guanyaria molt amb la il·luminació, un altre aspecte és l'enllaç amb les linies 9 i 10, que has de creuar tota l'andana de la linia 5. Com a curiositat al ser l'estació en curva, hi ha problemes de vissibilitat dels 2 últims cotxes si es va en doble i direcció hospitalet. Com a sol·lució provisional han col·Locat un interventor que presenta les OT als maquinistes fins que no s'instal·lin les càmeres i monitors per poder visualitzar tot el tren.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 21/02/2011 10:09

Ara mateix deien a RAC 1 que hi ha poca gent a la nova estació, que molts van per provar d'anar a la feina amb un trajecte alternatiu, i que es queixen de la poca senyalització al vestíbul compartit amb el metro, que els indicadors són massa petits.



Avatar de l’usuari
Nozomi
N8
N8
Entrades: 687

Entrada Autor: Nozomi » Dilluns 21/02/2011 10:37

Ayer por la mañana fui a ver la nueva estación de Sagrera-Meridiana.

Aspectos positivos:
- El acceso desde el Metro y los dos vestíbulos en ambos lados del andén. Iluminación muy agradable y sensación de espacio.
- Muchos bancos para sentarse.
- No han sido rácanos con las validadoras.
- Acceso rapidísimo al Metro (L1 - L5)

Aspectos negativos:
- Desde el tren no se ve el letrero de la estación. Me gusta que lo hayan puesto colgado del techo (es menos bandalizable), pero está demasiado alto, la letra demasiado pequeña y no está iluminado. Creo que esos indicadores deberían ir con una luz interior.
- Tampoco me gusta la parida de anunciar la R12 como si fuera una línea de Cercanías miedo me da. A saber qué harán en otras estaciones conforme vayan cambiando la señalización.
- Ascensor en medio del andén, deja muy poco espacio para pasar. O una de dos, o meten una mampara para evitar caídas (me temo que eso no pasará) o la solución debería haber sido, dado que el techo es altísimo, aprovechar y conectar los dos vestíbulos con una especie de galería comercial y poner el ascensor en el medio del andén de forma que no moleste tanto.
- El vestíbulo tan grande se ve vacío, en el vestíbulo norte sólo tienes un pequeño panel de LEDs que parece una mierdecilla en medio de la nada. Hombre, yo hubiera puesto unos paneles más grandes.
- En la entrada exclusiva de Cercanías podrían haber hecho un pasillo de conexión con la acera norte de Meridiana.
- La primera mañana ya fallaban algunas canceladoras :D



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 21/02/2011 16:15

Aquest matí, a les 7:00 he validat sol i a l'andana no superavem les 50 persones...Molta tranquilitat...


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 21/02/2011 19:36

Avui sí que he agafat un tren amb la megafonia i el panell actualitzat, encara que el so era un pèl baix. La gent continuava flipant de que hi hagués la nova estació i dubtant de si el tren s'aturaria a Arc de Triomf.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 21/02/2011 20:17

MZA_1600 ha escrit:Aquest matí hem estat amb uns quants aficionats, que per cert, hem sortit a TV3 :ok.
http://www.tv3.cat/3alacarta/videos/3382052

Ja veig que en Pere és el nou fenòmen mediàtic de Catalunya!! :)



Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dilluns 21/02/2011 20:59

Avui estava en el metro i m'he fixat en un detallet del termometre de la línia 1... resulta que hi ha 3 estacions seguides amb connexió amb Rodalia... La Sagrera, Fabra i Puig i Sant Andreu... L'estacio de Sant Andreu Arenal està funcionant suposo... o no ?



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dilluns 21/02/2011 21:06

Acabo d'arribar a la Sagrera-Meridiana procedent de Sants amb un R7 destinació UAB/Martorell... doncs bé, m'he fixat des de dins del tren, que als indicadors de la primera part de l'andana posava "R4 Manresa", que era el següent tren. A la meitat de l'andana direcció SAA sí que posava correctament "R7 UAB/Martorell".



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 21/02/2011 22:50

Hola, estrenada Sagrera-Meridiana cap a les 18:30.
M´ha fet la impressió global de trobar-me a Clot-Aragó.
És estreta, però menys del què creia, amb l´excepció de l´ascensor, horrible.
L´intercanviador molt bé.
L´ascensor al mig de la sortida amb poc espai per passar molt malament.
No hi ha escales mecàniques per baixar. Malament. Opino que hi havia espai per posar-ne.
Pocs cartells i massa amunt, no es veuen des del tren.
Pujo al tren, entro i una senyora que s´aixeca corrents i em pregunta: "però quina estació és aquesta?".
Jo: "Sagrera". Ella: "ah! Ja l´han obert...", i torna a seure (baixaria a Sant Andreu Arenal).
Darrera meu ha pujat una senyora que també s´havia equivocat, anava a Sant Andreu Arenal i va baixar a Sagrera per error.
Veurem com aguanta les futures aglomeracions.
Avui a l´hora que l´he feta servir, hi havia més o menys la mateixa gent que espera el tren a Sant Andreu Arenal.
El cas és que a Sant Andreu Arenal no he notat baixada de passatgers, tot semblava com de costum de gent...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 21/02/2011 23:53

437.001 ha escrit:Jo: "Sagrera". Ella: "ah! Ja l´han obert..."
Ves que no es pensés que era "la de l'AVE", que no seria el primer cas que em trobo.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 22/02/2011 18:00

Guigui ha escrit: Ves que no es pensés que era "la de l'AVE", que no seria el primer cas que em trobo.
No em va fer la sensació, va baixar a Sant Andreu Arenal, devia estar informada.
A més, l´altra senyora es va confondre, però ja sabia que per Sagrera-Meridiana hi passaven els trens, però sense parar.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”