Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Divendres 28/07/2006 9:51

Serie600 ha escrit:Hola:

Denisuko. Anaves aquesta tarde (27-JUL) cap alla 3/4 de 8 a la 313 a l'estacio de Paral.lel?... Es que m'he fregat el nas i el motorista se m'ha quedat mirant d'una manera extranya....

Sal.lutacions:

Serie600
Pox pazer q nu :(

P.D.: Preferiria no dir publicament en quin lloc ni en quin tren estic ni els meus horaris, mes q res, per por de q puguin obrir una investigacio del pal: "este tio es un chivato, a la calle"



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 01/08/2006 10:56

Serie600 ha escrit: Estem parlant d'un parell de segons, no de fer-se les escales en tromba d'adalt a baix, es estar al peu i dues passes.
Serie600
Home, si com ho expliques es exactament com va passar, aixó denota molta "mala llet" per part del motorista, però com de tot hi hà direm que si. Però suposo que es dificil el fet de tancar portes, perquè de fet la gent ja passa dels senyals acústics (bip-bip) i entren i surten quan sona, quan no sona, quan es tanquen les portes, etc. En algun moment s'haurà de tancar per poder marxar, perquè tothom te dret a viatjar, fins i tot el que baixa les escales corrent, que fa la botifarra al motorista quan es queda a terra, però també el tenen les 500 persones que ja estan dintre del tren i que si han d'esperar a totes les estacons al que està baixant les escales corrent, no arribaran mai a l'hora. No se si m'explicat. El fet de tancar portes es una decisió que pren el motorista i com totes les decisions a uns agraden i a d'altres no; a més, si només t'has d'esperar 3 minuts.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 01/08/2006 15:45

Hola!
El LLOP ha escrit:A més, si només t'has d'esperar 3 minuts.
Una cosa que mai entendré aquesta que comentes, company; per què collons la gent corre com una desesperada per fotre's al vagó de torn que ja està ple perquè està rebent tothom qui té pressa, si al cap de 3-5 minuts arriba un altre tren? :x

Jo sóc dels panxacontents que s'espera al proper tren. A més, aprofito l'avinentesa per fer fotos... :D

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 01/08/2006 22:45

Hola:

El Llop. T'ho prometo. M'ha passat varies vegades tal i com t'ho explico. El motorista veure (que per aixo em veu que arribo pel cap, que per la cua seria "comprensible" que no em veies) que estic a dues pases i "plaf!". Dona bastant pel sac.... I aixo si afegim cert somriure de "fote't" vist clarament pel retrovissor de l'andana, doncs es per cabrejar-se molt.

Ara, ja ho he comentat no se si en aquest fil o en altre, passo de correr si sento que entra. Fins i tot moltes vegades m'he quedat adalt de les escales per evitar els cops de colze dels brutos que es pensan que el mon s'acava si no agafan aquell tren.

Aixo ho juntem amb els motoristes "pito-fluix" que habiten les nostres linies, especialment a la L2 que gairebe no s'han obert les portes, ja estan pitant, no m'extranya que la gent "passi" del senyal acustic i continui enttrant i sortitnt. Jo ho avisso, un dia hi haura una desgracia, algu es quedara pillat entre portes -una persona gran, un carro de la compra, un cotxet de crio petit- per aquestas punyeteres presses i aquestos "pitos inquiets" dels motoristes.

Jo estic esperant que algun motorista em pilli amb les portes. Hi haura "lo nunca visto". Estic fart. No entenc la rao d'aquestas pressas en tancar portes i d'anar "atxutxant" a cop de pito al pasatge. Soc (som) un(s) usuari(s), no pas un(es) bestia(es) que va(n) a cop de basto com ovelles.

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 02/08/2006 12:08

JaMiRo! ha escrit:Hola!
El LLOP ha escrit:A més, si només t'has d'esperar 3 minuts.
Una cosa que mai entendré aquesta que comentes, company; per què collons la gent corre com una desesperada per fotre's al vagó de torn que ja està ple perquè està rebent tothom qui té pressa, si al cap de 3-5 minuts arriba un altre tren? :x
Jo sóc dels panxacontents que s'espera al proper tren. A més, aprofito l'avinentesa per fer fotos... :D
Salut!
Pues jo no, encara que no tingui pressa, si veig arribar el tren o el bus corro per agafar-lo. Es que soc una mica impacient, saps. :D I com jo molta gent.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 02/08/2006 16:49

Ecomobisostrans ha escrit:Pues jo no, encara que no tingui pressa, si veig arribar el tren o el bus corro per agafar-lo. Es que soc una mica impacient, saps. :D I com jo molta gent.
El bus encara ho entenc (vés a saber quan torna a passar-ne un) però el metro... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 02/08/2006 17:04

Serie600 ha escrit:Aixo ho juntem amb els motoristes "pito-fluix" que habiten les nostres linies, especialment a la L2 que gairebe no s'han obert les portes, ja estan pitant, no m'extranya que la gent "passi" del senyal acustic i continui enttrant i sortitnt. Jo ho avisso, un dia hi haura una desgracia, algu es quedara pillat entre portes -una persona gran, un carro de la compra, un cotxet de crio petit- per aquestas punyeteres presses i aquestos "pitos inquiets" dels motoristes.
Un dia, ja fa temps, vaig fer la prova a Sagrada Família L2: vaig proposar-me de no pujar a un comboi si aquest havia iniciat l'avís de tancament de portes. En vaig haver de deixar escapar quatre a una freqüència de pas de cinc minuts i mig. Complir escrupulosament el Reglament de Viatgers em va costar vint-i-dos minuts.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 02/08/2006 18:15

Mare meva... el que s'arriba a fer quan no es té res a fer... :)



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 02/08/2006 22:44

Hola:
entfe001 ha escrit:
Serie600 ha escrit:Aixo ho juntem amb els motoristes "pito-fluix" que habiten les nostres linies, especialment a la L2 que gairebe no s'han obert les portes, ja estan pitant, no m'extranya que la gent "passi" del senyal acustic i continui enttrant i sortitnt. Jo ho avisso, un dia hi haura una desgracia, algu es quedara pillat entre portes -una persona gran, un carro de la compra, un cotxet de crio petit- per aquestas punyeteres presses i aquestos "pitos inquiets" dels motoristes.
Un dia, ja fa temps, vaig fer la prova a Sagrada Família L2: vaig proposar-me de no pujar a un comboi si aquest havia iniciat l'avís de tancament de portes. En vaig haver de deixar escapar quatre a una freqüència de pas de cinc minuts i mig. Complir escrupulosament el Reglament de Viatgers em va costar vint-i-dos minuts.
Ah, eras tu?.... Es que un dia vaig sentir a dos empleats del metro comentar quelcom semblant a "hi havia un tio a l'andana que ha deixat escapar 4 o 5 trens" xD

Conyes a banda. Nosaltres com a usuaris estem "obligats" a cumplir i respectar el reglament del ferrocarril i demes "eteces"..... pero i al motorista "Pito-fluix" qui el controla?. Home, crec que aixo "ja canta" una mica.

Per exemple de la L2. Aquesta tarde he tingut la "poca feina" d'anar controlant el tems que estava el motorista amb la porta oberta. A Universitat el record de menys estona: 15 segons. Com collons volen que en 15 segons entri i surti tota la gent a una estacio com Universitat?. Que es foten algo?. Obviament ha hagut gent que s'ha quedat a terra perque li ha tancat la porta als nassos.

15 segons de rellotge!. Si us plau!. Ha estat arribar, obrir portes, pitar com tres o cuatre vegades i tancar en plan bestia deixant gent a l'andana que hi era a la porta. A una noia l'ha "pillat" entre les portes, sort que algu desde fora l'ha empentat i jo he aguantat una de les portes a dures penes.

Aproximadament eren les 6:30 de la tarde i Universitat estaba bastant carregadeta.

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dilluns 19/02/2007 13:15

Wola

Reprenc el tema per comunicar-vos que ja ha començat el procés de selecció per treballar al metro aquest estiu. Per inscriure-us heu d'anar a la pàgina de TMB, a l'apartat "Vacants Laborals" i hi ha un link que diu "Metro 2007".

Molta sort i si algú arriba a l'entrevista, que ho comuniqui i li donaré un parell d'instruccions ;)


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 19/02/2007 13:38

Ja vaig deixar el meu cvrricvlvm. Espero que hi hagi sort.

Salut,



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 19/02/2007 14:40

Ostres, ostres, ostres, si volen bibliotecària- documentalista...!!!! :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 19/02/2007 18:18

Jo acabo d'enviar la meva sol·licitud. Aviam què...quan diuen fins setembre...fins exactament quan de setembre? xD


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dilluns 19/02/2007 20:03

metring ha escrit:Ostres, ostres, ostres, si volen bibliotecària- documentalista...!!!! :D
Ya saps, apuntat-hi xD, segur que en sabras més que el qui treballi allà


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dilluns 19/02/2007 22:28

A aquest pas tots els del foro ens veurem alla treballant jajajaja xD



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dilluns 19/02/2007 23:33

Sí, en comptes d'escriure al fòrum, debatim per radio-telefonia. :)



Eslebeberlin
N2
N2
Entrades: 13
Ubicació: Tocant els tèrmics del serbomotor

Entrada Autor: Eslebeberlin » Dijous 22/02/2007 4:48

El millor del procés de CIEF-ACCIÓ son les birres durant els descans de les classes que ens fotiem.

Com va dir un motorista instructor molt savi: 'se AAC lo que se puede....'



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimarts 27/02/2007 22:50

Hola a tothom
Una amiga meva es va apuntar a treballar al metro aquest estiu el dilluns 19 i ja l'han convocada per al test psicotecnic per a aquest divendres dia 2.
A veure els que us heu inscrit si teniu sort i els que estigueu amb els dubtes, doncs apunteu-vos perquè no perdeu res ;)


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Diumenge 04/03/2007 0:14

Bé, ara que necessitaran conductors per el metro nocturn dels dissabtes... :D


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Diumenge 04/03/2007 0:41

sortrens ha escrit:Bé, ara que necessitaran conductors per el metro nocturn dels dissabtes... :D
No contrataran a més gent perque el metro obri tota la nit els dissabtes, la gent que fa el torn de tancament ja sap que s'exposa a treballar tota la nit dels dissabtes, de 20h fins a 4:30h


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”