Molta bruticia a estacions Renfe Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
galdric
N5
N5
Entrades: 108
Ubicació: Sabadell. (Vallès Occidental)

Molta bruticia a estacions Renfe Barcelona

Entrada Autor: galdric » Dimarts 29/08/2006 11:02



A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23219
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 29/08/2006 12:42

Quin horror!!!!!!!!
I la cosa, a dia d'avui, segueix igual?? Això era per l'època de la prohibició de fumar, no?



Minotaure
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: Sabadell (Vallès Occidental)

Entrada Autor: Minotaure » Dimarts 29/08/2006 12:44

La veritat és que és una vergonya com Renfe té de brutes algunes estacions.
El meu germà ja fa anys que em deia que per les vies de Pl. Catalunya si pasejaven rates i per el que veig tot segueix igual.
La veritat és que el primer culpable és el que tira tot tipus de caqueta a les vies, però Renfe si tnigués una mica de dignitat les netejaria periòdicament, ja que fa pena de la menera que estan.
Per cert, és curiós de veure la gran quanitat de cigarrets que hi ha a les vies en una estació que està prohibit fumar (el mateix passa a St. Andreu Arenal). Pequè aquesta és una altra a veure quan fan complir d'una vegada la llei i comencen a multar la gent que fuma a l'andana que a més a més de conteminar l'ambient i perjudicar la salut de les persones que hi ha al voltant encara embruten de mala manera l'estació.

Em sembla que ja ho vaig escriure en un altre post però un cop a Sant Andreu Arenal va entrar un tren per la via 4 (si no m'equivoco, em refereixo a l'auxiliar direcció Manresa) i va aixecar una polseguera espectacular. Tota la gent va quear coberta de pols i per uns moments semblava que haguesin tirat pots de fum a l'estació. Igualment a Sabadell Nord algún cop que ha passat una màquina sola o algún tren de mercaderies que, evidentment, no paren a Sabadell Nord també s'ha generat un núvol de caqueta acollonant.



david_jim
N4
N4
Entrades: 65
Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
Ubicació: Sant Celoni
Contacta:

Entrada Autor: david_jim » Dimarts 29/08/2006 16:01

No entenc perquè no hi ha, després que finalitzar el servei de rodalies, gent que neteja les vies, com hauria de ser normal. La quantitat de caqueta en aquesta estació, sobre tot, és vomitiva. L'any passat, un dia que vaig passar, em vaig portar la videocàmera, no sabia ni de bon troç l'estat en què es trobava, fins que vaig veure un ratolí per allà caminant. Una dona que hi havia per allà em va preguntar si havia anat a gravar les rates. L'última vegada que hi vaig anar em va sorprendre la de temps que fa que no deuen fer una mínima neteja per tenir tantes colilles a les vies. Les granjes amb els animals estan més netes que aquesta estació. >:(



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dimarts 29/08/2006 17:45

Jo crec que el problema és el balast, que és molt brut i no permet netejar amb profunditat. Sobretot perquè les burilles es posen entre les pedres. A veure quan treuen el balast i col·loquuen les vies sobre plataformes de ciment. Soota terra no hauria d'existir el balast. Al metro de Londres no hi havia gens de caqueta. Només quan hi havia balast es veia una mica més brut amb alguna bossa o alguna llauna, però res més. Aquí si els vigilants multessin a la gent podriem tenir-ho millor.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 29/08/2006 20:39

Fins i tot la rata de la primera foto està buscant un camí per poder sortir de tanta porqueria :x
viscaelcat ha escrit:Jo crec que el problema és el balast, que és molt brut i no permet netejar amb profunditat.
Una cosa és que no es puguin treure totes les burilles, i una altra és que hi hagi ampolles de pepsi de 2 litres i llaunes a cabassos!!!!
A més, hi ha moltes altres estacions amb balast (que no són de Renfe) que no estan així i també concentren molts usuaris.




Avatar de l’usuari
galdric
N5
N5
Entrades: 108
Ubicació: Sabadell. (Vallès Occidental)

Entrada Autor: galdric » Dimecres 30/08/2006 11:36

....I si us trobeu al vestíbul de RENFE a Plaça Catalunya de Barcelona i teniu ganes d’anar al lavabo, primer fareu bé en anar-vos-en a comprar una mascareta d’aquelles de quiròfan, perquè la pudor que es sent al traspassar la porta(quan estan oberts, que no sempre ho estan...) tomba d’esquena! És gairebé insuportable! A part també d’estar fets una caqueta, i mai millor dit!
Ara que, i us ho dic sincerament, si algun dia en comptes d’anar-nos-en a fer fotos de trens, anéssim a fer fotos d’instal•lacions, particularment de “retretes”(lavabos), quedaríem parats al comprovar amb els nostres propis ulls, i els objectius de les nostres càmeres, la quantitat de caqueta que hi arriba haver per tot arreu, i el grau de deixadesa en que es troben moltes instal•lacions.
I el fotut del cas, és que a tots ens costa una pasta gansa el servei ferroviari de RENFE a Catalunya i, els nostres diners, no es veu per enlloc que facin profit, en el sentit d’invertir-los en substancioses millores a tota la xarxa.:avall

galdric


A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 30/08/2006 12:33

Realment fa molt fàstic l'estació de Plaça Catalunya. Suposo que quan passo per allà és allò que no t'hi fixes, o no t'hi vols fixar perquè no t'agafi qui sap què però n'hi ha per :vomit Potser el què deia n'entfe001 de contactar amb el Departament de Salut de la Generalitat podria ser una bona idea ja que allò és una font de malalties enorme... :evil:



Minotaure
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: Sabadell (Vallès Occidental)

Entrada Autor: Minotaure » Dimecres 30/08/2006 16:48

galdric ha escrit:....I si us trobeu al vestíbul de RENFE a Plaça Catalunya de Barcelona i teniu ganes d’anar al lavabo, primer fareu bé en anar-vos-en a comprar una mascareta d’aquelles de quiròfan, perquè la pudor que es sent al traspassar la porta(quan estan oberts, que no sempre ho estan...) tomba d’esquena! És gairebé insuportable! A part també d’estar fets una caqueta, i mai millor dit!
Ara que, i us ho dic sincerament, si algun dia en comptes d’anar-nos-en a fer fotos de trens, anéssim a fer fotos d’instal•lacions, particularment de “retretes”(lavabos), quedaríem parats al comprovar amb els nostres propis ulls, i els objectius de les nostres càmeres, la quantitat de caqueta que hi arriba haver per tot arreu, i el grau de deixadesa en que es troben moltes instal•lacions.
I el fotut del cas, és que a tots ens costa una pasta gansa el servei ferroviari de RENFE a Catalunya i, els nostres diners, no es veu per enlloc que facin profit, en el sentit d’invertir-los en substancioses millores a tota la xarxa.:avall

galdric
Doncs curiosament els cops que paso per allà sempre hi ha un rètol dient que els estan netejant i estan tancats. Un cop tot i haver el rètol, al veure que hi havia 2 persones dins vaig entrar igualment però de seguida una dona de fer feines em va increpar i fins i tot insultar :?
Ara ja fa mesos que no hi entro i no sé en quin estat estan però l'últim cop que hi vaig entrar comparat amb els WC de Sant Andreu Arenal estaven nets. A St. Andreu Arenal sí que em va agafar "algo" al entrar allà dins i veure en l'estat lamentable que es trobaven: bruts, vells, mig destrossats, pintades, etc.



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimecres 30/08/2006 16:49

Fàcil, es va cap la superficie (1min) i es puja a El Corte Inglés (2min) i en 3 min has evitat anar a una de les vergonyes més grans de Plaça Cat.

I Sants igual.

Vox



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 30/08/2006 19:22

Home, als lavabos de Sants recordo haver-hi anat més d'una vegada i recordo que estan força bé i nets. Potser no és per tirar coets però almenys no fan fàstic.



Minotaure
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: Sabadell (Vallès Occidental)

Entrada Autor: Minotaure » Dimecres 30/08/2006 20:53

Trenscat ha escrit:Home, als lavabos de Sants recordo haver-hi anat més d'una vegada i recordo que estan força bé i nets. Potser no és per tirar coets però almenys no fan fàstic.
Tens raó, el cops que he anat el lavabo a Sants estava totalment acceptable.



Avatar de l’usuari
Civis
N3
N3
Entrades: 25
Ubicació: L3 Plaça del Centre

Entrada Autor: Civis » Dimecres 30/08/2006 21:31

Creedme, si hubiera que poner multas por fumar, en Pl.Catalunya no habría que multar únicamente a los usuarios. Hay empleados de Renfe que no dan muy buen ejemplo.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 30/08/2006 22:38

Haurien de netejar-lo,perqué sinó un dia apareixera una invasió de rates que s'ho menjaran tot,inclós les rodes i els boogies dels trens :)



Avatar de l’usuari
galdric
N5
N5
Entrades: 108
Ubicació: Sabadell. (Vallès Occidental)

Entrada Autor: galdric » Dijous 31/08/2006 8:39

Això que diu en Civis és tan real com que després del dilluns ve el dimarts!
Se'n podrien omplir pàgines senceres, explicant les vegades que els mateixos incívics de sempre es salten la normativa de prohibit fumar.
Des que vaig aconseguir la TD de RENFE, agafo el tren cada dos per tres(home, surt baratet!), i puc corroborar el què diu en Civis. Llàstima que no sé com fer-ho per poder fer-li una foto a qui fuma en llocs prohibits, ja sigui a dins el tren (la tira!), o als vestíbuls i andanes on també regeix la prohibició. (La tira encara més llarga!)
No aniria gens malament, poder demostrar amb una bona foto, que alguns empleats de RENFE es salten la normativa, quan haurien d'ésser ells els primers en donar exemple, de no fumar, i sancionar fortament a tot aquell o aquella que es passi la llei pel forro.
Ah! I segons com, que no se’t ocorri dir-li res, a qui està fumant on no ho hauria de fer! A mi m’ha arribat a insultar un individu, per fer-li veure que estava transgredint la llei!
I un dia, a la C4, abans de que el tren entrés a l’andana de Cerdanyola del Vallès, un altre fulano em va amenaçar amb una navalla, perquè li vaig dir que fes el favor d’apagar la cigarreta i tragués els peus de sobre el seient! I la resta de passatgers muts! Ningú s’hi vol veure involucrat, quan hauríem tots plegats de fer pinya, perquè aquest tipus de gent i situacions quedessin eradicades totalment, no solament dels trens, sinó de qualsevol lloc públic on la convivència en pau és fonamental.

galdric


A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dijous 31/08/2006 13:40

Fa 1 mes o així hi havia una parella de joves (que malament sona això, només tinc 28 anys coi :D) a una 447 i ella estava fumant. Dir res?

Els dos amb samarretes ESPAÑA, amb pantalons de la mili demés decoració per deixar clar que els van donar una educació pèsima i en algún ambient marginal.

Que els donguin pel sac i fumin, el que jo vull es que ni s'atreveixin perque el TP de BCN te fama de segur i de fotre bones sancions.

No se que fa falta però si ja es va fer aquella gran unió de tarifes i demés tambè podrien reunirse tots i posar en marxa quelcom.

Tambè podriem fer una llista de zones / trajectes xungos de TMB, Renfe i FGC al pas per BCN :D

Vox



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dijous 31/08/2006 19:55

Galdric tens tota la raó. Estic amb tu.



Avatar de l’usuari
VladiGB
N5
N5
Entrades: 107

Entrada Autor: VladiGB » Divendres 08/09/2006 15:59

Aprovechando este tema...
....el otro día andando por los andenes de España L3 aparte de comprobar el desgastado suelo, de encontrarme una cucaracha y seguidamente un raton en medio del anden, también me fije en los sucias que están las parecedes y suelo. Porque no hacen como en japón y desinfectan los trenes y estaciones de ese modo, con fulmigaciones de algun agente limpiador y desinfectante, el rio tigris está más limpio >:( .
Además las escaleras de las estaciones han perdido el filón del escalón :D



orig440

Entrada Autor: orig440 » Dimarts 12/08/2008 18:48

Sant Andreu Arenal, Plaça Catalunya i moltes d'altres, no momés subterrànies... :| , què lluny estem d'Europa...
Au revoir :hola .



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”