Video-"vigilància"

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 12/11/2006 18:16

Ai... és veritat... ja fa tant del canvi que no me'n recordava!.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 13/11/2006 9:32

Si, ja m'he fixat en el missatge de no baixar a les vies, que abans era exclusiu de la Renfe, en les estacions que disposaven de pas inferior, per anar d'un cantó a l'altre. I és que, últimament, han passat masses successos relacionats amb passar per les vies, no totes les desgràcies han estat per suicidis.



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 14/11/2006 23:01

Hola:
megapauer ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:Aquestes dades son una mica enganyoses: Pensa que hi ha molts més okupas dels que sembla, però la majoria son silenciosos, no foten merder, i simplement es dediquen a okupar per necessitat i/o per ideologia. El que passa es que els que els insibiks que van de okupas (ho siguin o no) desvirtuen aquest moviment que va neixer ja fa bastants anys amb unes aspiracions molt nobles. Però diria que hi ha més dels autèntics okupas que d'aquests gamberros.
Amb tots els respectes dues coses:

- El moviment "ocupa" (la K em sembla una mostra més de la seva estupidesa) no té cap justificació, ni social ni moral. En un estat on existeix la propietat privada no hi ha cap justificació perquè tinguin que entrar a casa d'un altre, pero molt abandonada que estigui, i s'hi montin la vida.

- La gran gran majoria dels ocupes justifiquen amb nosequina xorrada d'ideologia, que no s'ha de pencar. Que si fer de saltimbanquis, que si fer xorradetes inútils de manualitats, però sense sometre's a res. O sigui, fer el que et roti. Doncs que tampoc vagin a les tendes on la gent que els aten són assalariats... Que tampoc vagin vestits, perquè la roba o teixit l'han fet assalariats...

Que es dediquin menys a fer el dropo, menys fumar porros i que es deixin de tonteries.

I parlo amb coneixement perquè he estat en diverses "cases i esplais socials" ocupes i és per flipar.
Mes clar, impossible.

Tornant al tema de les cameres i la (in)seguretat que donen aquestas. Aquesta tarde (cap alla 3/4 de nou) a una estacio de la L3 que no dire per raons obvies ha entrat un grup de nois fotent bots i patades per totes bandes, escopint al terra i ficant-se amb la gent que estavem esperant el metro. Un d'ells s'ha apropat a mi (que estava assegut) amb clares intencions de tocar-me allo que no sona. Cuan estava a vora un metro meu m'he he aixecat i he possat cara de mala llet. Aixo, juntament amb les meves "dimensions" crec que l'han fet dessistir de dir-me res i ha recul.lat amb la resta del grup, ha fet el gest de parlar amb ells a la mateixa vegada que em mirava, (jo estava acollonit) pero afortunadament el grup s'ha allunyat de la meva vora i ha continuat emprenyant -aixo si, amb menys "ganes"- a la resta del passatge.

De que serveixen les cameres?. No seria millor que hi hagues un servei de vigilancia presencial?.
Orique ha escrit:"Està prohibit baixar a la via per esnifar la creosota de les travesses"
Coi, no cardis!. Ara no puc esnifar creosota a la L1?.... xD

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 15/11/2006 9:25

Doncs menys mal que tú has pogut dissuadir-los, però imagina't una noia sola allà, indefensa com jo :( com se les apanyaria? Agafo un esprai anti-paneroles, perquè el de autodefensa està prohibit, o tampoc puc això? :evil:



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimecres 15/11/2006 9:47

crida noia crida, encara que no se si servirà de molt ja que avui dia, la societat es molt del pal (jo no me meto en malos rollos no vaya a ser q vaya a recibir)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 15/11/2006 10:51

Exacte, la gent no vol ficar-se en mig, per desgràcia, habitualment no hi ha solidaritat, tot i que l'estació o el tren estigui plé a vessar :(



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 15/11/2006 22:30

Hola:

Un pot de laca del cabell o un pot de colonia tambe fan servei. Amdues coses llençades alls ulls, poden fer molt de mal. Es defensa propia. No et poden dir res per defensar-se amb el que portis a la bossa. Encara no esta prohibit que les noies portin els seus "estris personals", no?

"S'ha caigut. M'anva a agredir i al esquivar-ho, ha ensopegat amb la meva cama i s'ha fet mal". I no penso explicar res mes Imatge

Quedan lletxas aquestas "recomanacions".... ho se.

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 16/11/2006 8:57

No, si al final, haurem d'anar en aquest pla:

Oig, aquest que em volia atacar, ha relliscat amb el protector labial que duia al bolso, i ha caigut a la via, quin contratemps! :evil:



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 16/11/2006 11:16

megapauer ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:Aquestes dades son una mica enganyoses: Pensa que hi ha molts més okupas dels que sembla, però la majoria son silenciosos, no foten merder, i simplement es dediquen a okupar per necessitat i/o per ideologia. El que passa es que els que els insibiks que van de okupas (ho siguin o no) desvirtuen aquest moviment que va neixer ja fa bastants anys amb unes aspiracions molt nobles. Però diria que hi ha més dels autèntics okupas que d'aquests gamberros.
Amb tots els respectes dues coses:

- El moviment "ocupa" (la K em sembla una mostra més de la seva estupidesa) no té cap justificació, ni social ni moral. En un estat on existeix la propietat privada no hi ha cap justificació perquè tinguin que entrar a casa d'un altre, pero molt abandonada que estigui, i s'hi montin la vida.

- La gran gran majoria dels ocupes justifiquen amb nosequina xorrada d'ideologia, que no s'ha de pencar. Que si fer de saltimbanquis, que si fer xorradetes inútils de manualitats, però sense sometre's a res. O sigui, fer el que et roti. Doncs que tampoc vagin a les tendes on la gent que els aten són assalariats... Que tampoc vagin vestits, perquè la roba o teixit l'han fet assalariats...

Que es dediquin menys a fer el dropo, menys fumar porros i que es deixin de tonteries.

I parlo amb coneixement perquè he estat en diverses "cases i esplais socials" ocupes i és per flipar.
Dubtava si contestar o no aquest missatge per que se surt del tema del fòrum, però m'he decidit (i a veure si es decideixen els administradors a crear un sub-fòrum especial per off-tòpics ;) :D ) ja que trobo que es un tema interessant de discussió:

·En 1r lloc critiques la "K" amb la que escriuen "okupa" i alguna altra paraula que utilitzen habitualment. Doncs bé, cada cop és més habitual canviar lleugerament alguna paraula per remarcar-ne el sentit, igual que fan, per exepmle els ecologistes quan parlen de eco-nomia, per referir-se a la economia des d'una versió ecologista, o jo mateix quan parlo del sibisma, per donar-li una connotacio més autèntica, diferenciant-lo del civisme institucional, que de vegades es una mica fals.

·Sembla que defenses aferradament la propietat privada. En la meva opinió la propietat privada es un dret que en cap moment pot estar per sobre del dret a la vivenda digna, que es el que defensen els okupas (tot i que a alguns els faci falta i altres no), de fet el que fan es intentar canviar un model de societat que deixa molt que desitjar, ja que te uns valors molt capitalistes i que no donen gaires facilitats a les persones amb menys recursos. De totes maneres crec que la okupació hauria de ser totalment il·legalitzada quan es garanteixi l'accés a l'habitatge en unes condicions "humanes" (i els equipaments necessaris pel barri), ja que llavors és igual si algu te 50000 cases, mentre als altres no els hi falti. Ara bé, no crec que sigui just que hi hagi gent amb un munt de cases que no fa servir només per que se les ha pogut pagar, col·lapsant el mercat immobiliari, mentre d'altres tenen que pagar durant 30 anys una hipoteca aplastant que els fa viure en condicions precàries.

·Respecte lo de que no treballen i es dediquen a [...], et puc dir que és cosa d'aquests nous okupas que només busquen cridar l'atenció. Com a exemple et puc dir que hi ha una casa okupada que es diu Can Masdeu que ho està des de fa molts anys a Collserola (si la vols visitar baixes amb el metro a Canyelles i caminant son 15 o 20 min.) i els habitants que hi viuen es dediquen a treballar la terra de forma ecològica, elaborar productes que després venen a les fires a un preu raonable (no com se solen trobar els productes ecològics que no hi ha qui els compri), tenen cabres per fer formatge, es dediquen a fer tota mena de cursos gratuïts (nomes pagues el material i despres t'enportes el producte) d'estalvi d'energia, d'elaboració de productes alimentaris i de neteja ecològics, etc. I com aquests n'hi ha molts més, que no es coneixen gaire precissament per que no es dediquen a cardar merder. És cert que la proporció de okupas que treballen com a assalariats es relativament baixa, la majoria prefereixen treballar pel seu compte ja que així s'eviten certes "regles del joc" totalment injustes contra les que ells lluiten, com es una feina precària, amb males condicions de treball a canvi d'un sou penós.

·I en quan a lo de fumar porros, es una costum molt extesa, que fa el 33% de la poblacio segons les notícies i no es patrimoni dels okupas. Jo tambe soc contrari a les drogues, pro penso que si sel's fumen fora de llocs públics el mal se'l fan a si mateix (igual que el que fuma tabac, que tampoc hi ha massa diferencia).

Per tot això son gran defensor d'aquest moviment (pero repeteixo, del moviment autèntic, el que passa desaparcegut, no dels insibiks que s'han apropiat del mot "okupa" per justificar les seves gamberrades), ja que ara mateix la gent gent que viu així es molt poca, però si arribeessin a ser, encara que fos, el 10% de la població (o fins que no quedés cap edifici que no es faci servir), otro gallo cantaria. Els polítics s'haurien de replantajar moltes coses i la societat experimentaria un gran canvi.

Bueno, ara ja saps la meva opinió (tant legítima com la teva, eh, que per això vivim en democràcia). La he volgut argumentar per donar a coneixer els motius que em porten a pensar d'aquesta manera, que no sembli que es per que sí, o per que esta de moda.

I, lo dicho, senyors administradors, recomano un fil d'off-tòpics per que a vegades arrel dels missatges de transport es creen altres temes molt interessants de debat que estaria be continuar sense barrejar-los amb els altres.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dijous 16/11/2006 23:46

Hola:
Ecomobisostrans ha escrit:·Sembla que defenses aferradament la propietat privada. En la meva opinió la propietat privada es un dret que en cap moment pot estar per sobre del dret a la vivenda digna, que es el que defensen els okupas (tot i que a alguns els faci falta i altres no), de fet el que fan es intentar canviar un model de societat que deixa molt que desitjar, ja que te uns valors molt capitalistes i que no donen gaires facilitats a les persones amb menys recursos. De totes maneres crec que la okupació hauria de ser totalment il·legalitzada quan es garanteixi l'accés a l'habitatge en unes condicions "humanes" (i els equipaments necessaris pel barri), ja que llavors és igual si algu te 50000 cases, mentre als altres no els hi falti. Ara bé, no crec que sigui just que hi hagi gent amb un munt de cases que no fa servir només per que se les ha pogut pagar, col·lapsant el mercat immobiliari, mentre d'altres tenen que pagar durant 30 anys una hipoteca aplastant que els fa viure en condicions precàries.
Certament. Aixo no es un tema per tractar al FTC. Punt primer. Punt segon: El moviment "ocupa" esta perfecta i fidedignament reflectit en el comic "Pedro Pico y Pico Vena" de "El Jueves". Si aquest moviment vol treure's d'asobre aquesta etiqueta, que començi a comportar-se com cal. Punt tercer: Qui vol algo, s'ho guanya treballant, no "asaltant" propietats privades. Es a dir, si jo vull un ordinador nou (si, estic banalitzant el tema) m'el compro i no pas entro a una tenda d'informatica i "arramblo" argumentant que l'informatica es cara, que es al cap i a la fi, en el que s'escuden els memebres d'aquest moviment. Punt cuart, que siguin "ocupes" no vol dir que per aquesta rao han d'entrar al metro sense pagar i fer-ne el seu regne o de tenir "casals socials" plens de caqueta i ser una font de soroll.

Ja n'estic cansat de "jetas" i "caradures" anti-sistema que viuen del "cuentu" com aquests, que volen abrogar-se el dret te ternir-ho tot sense participar en les regles del joc.

Sal.lutacions:

Serie600

PD: Pregaria a Administracio que no edites aquest missatge, que a pesar que no esta al 100% per 100% amb el tema del FTC, forma part d'una opinio puntual. Gracies.



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dijous 16/11/2006 23:48

Hola:
Ecomobisostrans ha escrit:·Sembla que defenses aferradament la propietat privada. En la meva opinió la propietat privada es un dret que en cap moment pot estar per sobre del dret a la vivenda digna, que es el que defensen els okupas (tot i que a alguns els faci falta i altres no), de fet el que fan es intentar canviar un model de societat que deixa molt que desitjar, ja que te uns valors molt capitalistes i que no donen gaires facilitats a les persones amb menys recursos. De totes maneres crec que la okupació hauria de ser totalment il·legalitzada quan es garanteixi l'accés a l'habitatge en unes condicions "humanes" (i els equipaments necessaris pel barri), ja que llavors és igual si algu te 50000 cases, mentre als altres no els hi falti. Ara bé, no crec que sigui just que hi hagi gent amb un munt de cases que no fa servir només per que se les ha pogut pagar, col·lapsant el mercat immobiliari, mentre d'altres tenen que pagar durant 30 anys una hipoteca aplastant que els fa viure en condicions precàries.
Certament. Aixo no es un tema per tractar al FTC. Punt primer. Punt segon: El moviment "ocupa" esta perfecta i fidedignament reflectit en el comic "Pedro Pico y Pico Vena" de "El Jueves". Si aquest moviment vol treure's d'asobre aquesta etiqueta, que començi a comportar-se com cal. Punt tercer: Qui vol algo, s'ho guanya treballant, no "asaltant" propietats privades. Es a dir, si jo vull un ordinador nou (si, estic banalitzant el tema) m'el compro i no pas entro a una tenda d'informatica i "arramblo" argumentant que l'informatica es cara, que es al cap i a la fi, en el que s'escuden els memebres d'aquest moviment. Punt cuart, que siguin "ocupes" no vol dir que per aquesta rao han d'entrar al metro sense pagar i fer-ne el seu regne o de tenir "casals socials" plens de caqueta i ser una font de soroll.

Ja n'estic cansat de "jetas" i "caradures" anti-sistema que viuen del "cuentu" com aquests, que volen abrogar-se el dret te ternir-ho tot sense participar en les regles del joc.

Sal.lutacions:

Serie600

PD: Pregaria a Administracio que no edites aquest missatge, que a pesar que no esta al 100% per 100% amb el tema del FTC, forma part d'una opinio puntual. Gracies.



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dissabte 18/11/2006 5:05

La seguretat hauria de ser el PRIMER d'arreglar a TMB. I després ja parlariem de la neteja de trens i estacions, manteniment, renovació i més tard, els nous trens.

Vox



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 18/11/2006 9:47

Veritat total i absoluta! De què serveix tenir càmeres als 5000 i 9000, si quan t'ataquen, no hi ningú que mogui un dit? I de vigilants ja ni en parlem!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 18/01/2007 18:49

Recupero aquest fil, perquè he llegit una carta al 20 minutos, que m'ha donat moooolt que pensar:
Jordi Nomen ha escrit:‘Gran Hermano’
en el suburbano.
El otro díamientras viajaba
en la L5 del metro se oía una conversación entre dos empleados deTMB, dentro de la cabina del conductor, sobre «qué t... tiene esa tía...», refiriéndose a las imágenes de las cámaras de seguridad interiores de los nuevos vagones, transmitidas a un monitor en la cabina de conducción.
Pensaba que las cámaras eran por seguridad, pero no es así.
Es un Gran Hermano para los empleados de Metro.
:x :evil:



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 18/01/2007 20:20

I el que es dirà als llocs on no els veiem.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 18/01/2007 23:44

"Mira, otro vez el ******* friki ese haciéndole fotos a los trenes viejos de la línea azul".

:D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 19/01/2007 1:15

JaMiRo! ha escrit:"Mira, otro vez el ******* friki ese haciéndole fotos a los trenes viejos de la línea azul".

:D
Fora conyes, jo sé de gent que per Girona diu "Ja està el nen de les fotos tocant els collons..." Així que no t'extranyi...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 19/01/2007 10:11

Sense necessitat de cameres tambe es poden fer aquests comentaris. Per exemple quan el tren esta entrant a l'andana, el conductor veu perfectament a tothom, pero els passatgers nomes el veuen a ell si s'hi fixen molt. Per aixo crec que no te cap sentit tirarli la culpa a les cameres, que estan per seguretat i son molt necessaries. Jo les implantaria tambe a tots els carrers de la ciutat i a dins de cada bus i tren. I que la informacio es veies des d'un centre de control de la policia via satelit.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 19/01/2007 15:23

Ecomobisostrans ha escrit:Sense necessitat de cameres tambe es poden fer aquests comentaris. Per exemple quan el tren esta entrant a l'andana, el conductor veu perfectament a tothom, pero els passatgers nomes el veuen a ell si s'hi fixen molt. Per aixo crec que no te cap sentit tirarli la culpa a les cameres, que estan per seguretat i son molt necessaries. Jo les implantaria tambe a tots els carrers de la ciutat i a dins de cada bus i tren. I que la informacio es veies des d'un centre de control de la policia via satelit.
Preferiria que els diners es destinessin a posar agents físics i no càmeres, doncs està megademostrat que les càmeres només estan per fer bonic, o per fer aquesta mena d'usos "no útils", per ser suaus.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 21/01/2007 21:28

Ecomobisostrans ha escrit:Sense necessitat de cameres tambe es poden fer aquests comentaris. Per exemple quan el tren esta entrant a l'andana, el conductor veu perfectament a tothom, pero els passatgers nomes el veuen a ell si s'hi fixen molt. Per aixo crec que no te cap sentit tirarli la culpa a les cameres, que estan per seguretat i son molt necessaries. Jo les implantaria tambe a tots els carrers de la ciutat i a dins de cada bus i tren. I que la informacio es veies des d'un centre de control de la policia via satelit.
No està clar que aquesta mesura que proposes sigui ni tan sols legal.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”