Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Re: Un gra massa

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 16/09/2008 13:40

Guigui ha escrit:
Ereza ha escrit:Crec que el Llop es refereix a les cintes de l'enllaç metro-FGC. Jo hi vaig passar farà unes setmanes i n'estaven instal·lant una de les dues.
Què? En aquest passadís també? De pas, no serà Sanitat qui les pagarà, amb la consegüent promoció de l'obesitat? Per favor...
La majoria de gent que farà servir aquestes cintes ho farà caminant, de manera que a cada passa avances més depressa.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 16/09/2008 19:35

El LLOP ha escrit:doncs aleshores els ascensors també els hauria de pagar, perquè per cada PMR i avi que hes vist fent-lo servir, hi han 500 jovenets i senyores que els hi convindria rebaixar el culet, tant de pujada com de baixada.
En el cas que cites, et dono tota la raó. Passa que és difícil discriminar entre qui necessita un ascensor i qui no. A més, superar un desnivell és més difícil que desplaçar-se en un terreny pla, per la qual cosa trobo que, a diferència dels ascensors, les cintes de Diagonal no són prioritàries.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 18/09/2008 10:50

En plena crisi energètica, TMB gasta un munt d'energia en muntar una cinta transportadora que consumirà un munt d'energia cada dia per a fomentar que la gent cada vegada camini menys...
:gym


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 18/09/2008 10:53

El que molaria seria que la cinta es carregués amb energia cinètica dels qui caminessin pel damunt :D



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 18/09/2008 12:46

metring ha escrit:El que molaria seria que la cinta es carregués amb energia cinètica dels qui caminessin pel damunt :D
Millor que hi posin monopatins captius per anar d'una punta a l'altra del passadís.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dijous 18/09/2008 12:52

podrien tancar directament el metro i prohibir la circulació de vehicles a motor per la ciutat, així de cop gastariem menys energia i fomentariem l'activitat física

:martell1



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 18/09/2008 13:56

Danzig ha escrit:podrien tancar directament el metro i prohibir la circulació de vehicles a motor per la ciutat, així de cop gastariem menys energia i fomentariem l'activitat física

:martell1
Estic d'acord en el que pertoca als vehicles a motor.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Dijous 18/09/2008 14:00

Aquestes cintes no promouen la "obesitat". L'objectiu d'aquestes cintes i les de qualsevol aeroport del món son les de poder caminar el doble de ràpid no per deixar de caminar.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 18/09/2008 15:47

George85 ha escrit:Aquestes cintes no promouen la "obesitat". L'objectiu d'aquestes cintes i les de qualsevol aeroport del món son les de poder caminar el doble de ràpid no per deixar de caminar.
Sí, i l'objectiu del telèfon és retallar distàncies, no allargar converses... i l'ús que se'n fa massivament és precisament el contrari.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 18/09/2008 18:33

Les cintes han estat donades d'alta avui.

Platanito, bàsicament estic d'acord amb tu, però em sembla que fer mal ús de les coses és un estigma inherent a les persones.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 19/09/2008 1:08

George85 ha escrit:Aquestes cintes no promouen la "obesitat". L'objectiu d'aquestes cintes i les de qualsevol aeroport del món son les de poder caminar el doble de ràpid no per deixar de caminar.
Doncs ja em recordaré d'aquesta frase quan m'hi hagi d'obrir pas. Perquè m'hi jugo el coll que sempre hi haurà algun graciós que no deixarà passar la gent, com a les escales mecàniques (tot i que val a dir que aquest aspecte ha millorat força darrerament).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 20/09/2008 19:45

http://paper.avui.cat/article/barcelona ... odant.html

INFRAESTRUCTURES

El metro estrena cinta rodant

Ahir va entrar en funcionament la primera cinta transportadora de passatgers a les instal·lacions del metro. Aquest tapís rodant, similiar als que des de fa anys funcionen a l'aeroport del Prat, enllaça l'estació de Diagonal de la L-3 i la L-5 amb l'estació de Provença dels Ferrocarrils de la Generalitat i té com a objectiu estalviar temps als viatgers a l'hora de fer el transbordament entre els dos serveis de transport públic. De moment, només funciona la que va del metro als Ferrocarrils. La previsió de la Generalitat és que les dues cintes rodants entrin en funcionament aquesta tardor.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 21/09/2008 13:49

[...] i té com a objectiu estalviar temps als viatgers a l'hora de fer el transbordament entre els dos serveis de transport públic.
Ah sí? I quantes centèssimes de segon, si es pot saber?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 21/09/2008 23:13

Jo no sé exactament el temps que estalvia la cinta, però quan vas caminant per ella la sensació que tinc és que es va bastant ràpid, apart que el passadís amb el nou disseny se'm fa més curt. Comentar que caminar per la cinta també és força difícil, ja que la gent s'hi atura sense caminar i si els demanes de passar em van contestar: "si quieres andar no vayas por la cinta" i al final vaig haver de fotre'm tot i que crec que és com les escales mecàniques, que l'esquerra és per avançar


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 21/09/2008 23:18

oriolp13 ha escrit:[...] si els demanes de passar em van contestar: "si quieres andar no vayas por la cinta"
Doncs se'ls contesta "aprèn a llegir", que segur que hi haurà els mateixos adhesius que a les escales mecàniques. Sembla mentida els recursos que té la gent per a gastar tanta barra.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 22/09/2008 0:13

Jo només hi he vist un parell d'enganxines blaves a les puntes. Demà segurament hi passaré i us en faré una foto


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dilluns 22/09/2008 0:19

Menuda polémica genera la cinta...

La cinta permite ir el doble de rápido andando, como las escaleras mecánicas permiten subir los escalones el doble de rápido.
Otra cosa es el uso que se haga de ellas.
Si no estoy equivocado hay unas pegatinas en las que indican que el lado izquierdo es para avanzar. Los que opten estar parados en estos medios de transporte (que lo son) que se pongan a la derecha. :D

Saludos al Foro


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 22/09/2008 16:44

aquest matí a quarts de nou la majoria de gent que anava per la cinta anava caminant....però en termes absoluts la majoria de gent anava fora de la cinta


ES PELIGROSO ASOMARSE

Aureli
N6
N6
Entrades: 168
Ubicació: El Carmel, Barcelona

Entrada Autor: Aureli » Dilluns 22/09/2008 17:11

Entenc doncs, que el tapís rodant és prou ample com per a que dues persones s'hi puguin estar en paral·lel, oi...?

:?



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 22/09/2008 17:31

Aureli ha escrit:Entenc doncs, que el tapís rodant és prou ample com per a que dues persones s'hi puguin estar en paral·lel, oi...?

:?
per que et facis una idea, el tapís ve a ser una escala mecànica en pla.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”