Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 29/07/2008 8:26

Als trens de FGC línia Vallès han posat adhesius a les portes dels trens informant del tall de la L5 a Diagonal.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 30/07/2008 15:54

I perquè el tram d'Horta els trens acaben a Sagrada Família i no a Verdaguer?

Que jo sàpiga entre Sagrada Familia i Hospital de St. Pau no hi ha cap agulla, per tant:
1. els trens arribaran a S.Família, passaràn la agulla i faràn inversió de marxa.
2. entraran i sortiran a contravia fins a la seguent agulla.

Tant difícil és fer-los arribar a Verdaguer?


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 31/07/2008 12:08

oriolp13 ha escrit:Tant difícil és fer-los arribar a Verdaguer?
Tal com dius, no hauria de ser gaire difícil.
Aproximadament, un tren trigaria uns 3 minuts en anar i tornar de Verdaguer simplement fent que hi hagi un maquinista preparat a Verdaguer per agafar de seguida el tren en sentit contrari.
Tenint en compte que a l'Agost es redueix el servei, i encara més si només queda un tram en funcionament, amb un tren cada 4 minuts en hora punta hi ha més que suficient, cosa que permetria l'operció fins i tot amb cert marge de seguretat.

Ara és clar, és més fàcil i còmode per Metro tallar a Sagrada Família i ja està... :(



Avatar de l’usuari
Peter
N5
N5
Entrades: 153

Entrada Autor: Peter » Divendres 01/08/2008 9:22

Aquest matí hi havia una persiana metàlica que tancava el pas entre l'accés de FGC de Provença (Roselló-Balmes) amb la L-5. Hi havien els informadors que enviaven a la gent cap al carrer per enllaçar amb la L-3. Uns altres informadors repartien panfletos informant del tall a peu d'andana.



Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dilluns 04/08/2008 1:25

Ara el Metro es saltara 4 estacions ? (Diagonal, Verdaguer, Sagrada Familia i Gaudí...) :P

es broma.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 04/08/2008 16:31

http://www.elperiodico.com/default.asp? ... io_PK=1022

El paseo de Gràcia sufrirá restricciones en el tráfico a partir de mañana por obras de mejora del metro

EFE
BARCELONA
El paseo de Gràcia de Barcelona registrará restricciones de tráfico en diversos tramos a partir de mañana, con motivo de las actuaciones de mejora del transporte público en la ciudad.

La última fase de las obras de construcción del intercambiador de Diagonal obligará a cortar del 5 al 24 de agosto la circulación en los dos carriles de descenso del tronco central del paseo, así como dos de los cuatro carriles de ascenso de la calzada central, entre la avenida Diagonal y la calle de Rosselló, según ha informado el Departament de Política Territorial.

Este corte permitirá realizar los trabajos necesarios para la construcción de los ascensores que se instalarán en los vestíbulos de la banda mar de la estación de Diagonal de la L-3, así como escaleras mecánicas para mejorar la accesibilidad.

A partir del miércoles día 6 y durante cuatro meses, también se cortará el lateral descendente y un carril de bajada del tronco central entre las calles de Aragó y de Consell de Cent, por trabajos de remodelación de la estación de la L-3 de paseo de Gràcia.

En este caso, también se ubicarán dos ascensores para mejorar el acceso a las personas con movilidad reducida.



orig440

Entrada Autor: orig440 » Dilluns 04/08/2008 17:35

Estil Meridiana, a Sagrera, o almenys sona a això.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 03/09/2008 22:17

Avui he tornat a utilitzar l'enllaç per primer cop en força temps, i veig que l'han millorat considerablement en direcció a la L3. Per començar, al capdamunt de l'andana ja hi ha una sortida provisional que dóna a la vorera costat mar del carrer Rosselló, ja a mig camí entre Rambla Catalunya i Pg. de Gràcia. He de dir que no m'he estat gaire més d'un minut més que fent l'enllaç pel passadís.

Ara bé, en sentit contrari, crec que tot segueix igual. Cal continuar donant la volta per Còrsega.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 04/09/2008 0:01

M'he fixat que a Diagonal han canviat la base de la via per el tipus que han ficat per Bogatell de L4, La via fixara amb base de formigó (ciment), però només ho han fet a Diagonal. Algú en sap el motiu?


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 04/09/2008 0:13

oriolp13 ha escrit:M'he fixat que a Diagonal han canviat la base de la via per el tipus que han ficat per Bogatell de L4, La via fixara amb base de formigó (ciment), però només ho han fet a Diagonal. Algú en sap el motiu?
El motiu, no el conec, però veig que ho estan implantant progressivament a la xarxa, preferentment a les estacions. Si et fixes, els trams construïts a partir dels anys 80 ja són del tot així.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Divendres 05/09/2008 14:10

Ahir vaig veure que unes obres a Diagonal amb Roselló amb indicación de "Obres Intercanviador de Diagonal".
Em va sorprendre veure aquests cartells perque l'intercanviador queda una mica lluny d'aquest punt. Posiblement a L5 pasa per aquest punt, pero quedaria a mig camí de Diagonal i Verdaguer.
Com no sigui alguna actuació auxiliar (ventilació, senyalitzación, electrificació) de les obres de l'intercanviador no ho entenc.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 15/09/2008 23:21

Notícia de l'Avui:

"Camino com si estigués trepitjant pells de plàtan"

Les rajoles del terra del passadís que enllaça la línia 5 amb FGC a Diagonal fan relliscar els usuaris

Gemma Aguilera
Barcelona
Ult. Act. 15.09.2008 - 10:29 hs


Baixar del metro i arrencar a córrer per arribar ben puntual a la feina o per agafar els Ferrocarrils de la Generalitat, que aquests sí, sempre circulen amb puntualitat, és una pràctica força habitual entre els barcelonins. I qui no ho fa, rep una empenta o s'ha d'apartar ràpid per deixar pas als estressats.

Els usuaris de l'intercanviador de Provença-Diagonal que passen pel passadís que connecta la línia 5 amb FGC troben des de fa uns mesos un obstacle més en aquesta cursa diària, les rajoles que es troben als laterals del passadís rellisquen. El primer divendres de setembre a migdia, en només un quart d'hora fins a set persones van estar a punt de caure quan caminaven per aquestes rajoles.

D'altres, advertits per l'experiència pròpia o per intuïció, caminaven pel lateral del passadís que encara no està enrajolat. Una d'elles és la Mireia. "Abans de marxar de vacances vaig caure i ara ja he après el truc. Anar resseguint la línia de rajoles que són diferents, encara que la gent et miri", explica.

Un altre viatger, l'Albert, es queixa de "la poca vista" que han tingut els dissenyadors del projecte: "No cal que les trepitgis, ja es veu que relliscaran, tan brillants. Qualsevol persona mínimament entesa no posaria aquesta rajola en un lloc tan concorregut".

Els usuaris d'aquest passadís estan en guàrdia, gairebé tothom camina, o corre, amb indecisió. La Mariona fa anys que baixa a l'estació de Diagonal de la línia blava, i alerta que "un cop has superat el vestíbul sense caure, caminant estúpidament com si hi haguessin pells de plàtan a terra, quan et mous per l'andana també has d'anar en compte". Tots els usuaris preguntats coincideixen en què les rajoles ni tan sols són una gran tria estètica, sinó més aviat un error d'elecció. "Potser per a un pis seran molt boniques, però per a un lloc on passen milers de persones és un perill", lamenta el Joan Antoni, usuari dels Ferrocarrils.

PTOP en té constància
Les queixes no arriben de nou a ningú. El departament de Política Territorial i Obres Públiques, responsable de l'execució de les obres de l'intercanviador, remarca que "aquestes rajoles compleixen els requisits mínims de la normativa vigent pel que fa al grau de lliscament".

Amb tot, i davant "algunes queixes" d'usuaris des de fa temps, el govern "ja ha fet proves amb diferents materials antilliscants per determinar quin és el més òptim per a aquesta ubicació i perquè no faci malbé el terra".

PTOP diu que col·locarà l'antilliscant seleccionat sobre aquestes rajoles quan s'acabin les obres de connexió entre la línia 5 i els Ferrocarrils de la Generalitat, segons el calendari oficial, a la tardor.

Aquest tram ja s'ha ampliat i remodelat i només falta adaptar aquest passadís a persones amb mobilitat reduïda i col·locar les dues cintes transportadores que facilitaran els transbordaments als viatgers.

Aquesta informació ha estat elaborada amb la col·laboració de diversos usuaris de FGC i Metro.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 15/09/2008 23:55

Ahir vaig veure a Diagonal amb Roger de Llúria, que hi ha obres per a l'intercanviador a una zona tapada amb les típiques valles d'aquesta, però no sé què és el que es fa :nose



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 16/09/2008 6:24

en molt pocs dies, es faran les proves de les noves cintes transportadores de la nova estació de Diagonal.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 16/09/2008 10:45

El LLOP ha escrit:en molt pocs dies, es faran les proves de les noves cintes transportadores de la nova estació de Diagonal.
A cel obert? Perquè fa cosa d'una setmana vaig passar per Rosselló, i no em sembla que hagin pogut cobrir el passadís en tan poc temps.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ereza
N4
N4
Entrades: 42
Ubicació: BCN / L'Espluga Calba
Contacta:

Entrada Autor: Ereza » Dimarts 16/09/2008 11:39

Guigui ha escrit:
El LLOP ha escrit:en molt pocs dies, es faran les proves de les noves cintes transportadores de la nova estació de Diagonal.
A cel obert? Perquè fa cosa d'una setmana vaig passar per Rosselló, i no em sembla que hagin pogut cobrir el passadís en tan poc temps.
Crec que el Llop es refereix a les cintes de l'enllaç metro-FGC. Jo hi vaig passar farà unes setmanes i n'estaven instal·lant una de les dues.


«Truly, if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind.»

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 16/09/2008 11:52

la cinta de la banda muntanya fa dies que està totalment muntada, l'altre segueix a mitges


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 16/09/2008 12:37

Ereza ha escrit:Crec que el Llop es refereix a les cintes de l'enllaç metro-FGC. Jo hi vaig passar farà unes setmanes i n'estaven instal·lant una de les dues.
Què? En aquest passadís també? De pas, no serà Sanitat qui les pagarà, amb la consegüent promoció de l'obesitat? Per favor...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 16/09/2008 13:26

Ereza ha escrit:
Guigui ha escrit:
El LLOP ha escrit:en molt pocs dies, es faran les proves de les noves cintes transportadores de la nova estació de Diagonal.
A cel obert? Perquè fa cosa d'una setmana vaig passar per Rosselló, i no em sembla que hagin pogut cobrir el passadís en tan poc temps.
Crec que el Llop es refereix a les cintes de l'enllaç metro-FGC. Jo hi vaig passar farà unes setmanes i n'estaven instal·lant una de les dues.
es correcte, està programat provar-les en breu.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 16/09/2008 13:29

Guigui ha escrit:
Ereza ha escrit:Crec que el Llop es refereix a les cintes de l'enllaç metro-FGC. Jo hi vaig passar farà unes setmanes i n'estaven instal·lant una de les dues.
Què? En aquest passadís també? De pas, no serà Sanitat qui les pagarà, amb la consegüent promoció de l'obesitat? Per favor...
doncs aleshores els ascensors també els hauria de pagar, perquè per cada PMR i avi que hes vist fent-lo servir, hi han 500 jovenets i senyores que els hi convindria rebaixar el culet, tant de pujada com de baixada.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”