Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 03/12/2009 18:41

Segons m'han dit, confirmo que demà a l'inici del servei, estarà obert l'enllaç amb L3/L5 a Diagonal.
El LLOP l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 03/12/2009 19:03, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 03/12/2009 18:44

Oleeeeeeeee!!!! Faran inauguració? :x



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 03/12/2009 19:19

metring ha escrit:Oleeeeeeeee!!!! Faran inauguració? :x
demà no crec, però segurament sí que vindrà algú a fer-se la foto.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 05/12/2009 12:07

Hi ha cap de vosaltres que ja l'hagi vist? Com està?



Avatar de l’usuari
Nozomi
N8
N8
Entrades: 687

Entrada Autor: Nozomi » Dissabte 05/12/2009 12:16

Jo vaig anar ahir sobre les 15:30, dos de les quatre cintes estàven aturades :roll: El nou vestíbul és bastant ample encara que per baixar a les vies de la L3 està una mica mal indicat :S. Ja a les andanes tenim el nyap dels ascensors i escales a distint nivell respecte a l'andana. Com està el tema de reformar L3 Diagonal?

En general, no sé si la de temps que s'han pres per fer l'obra justifica el resultat final. Ha quedat bé però vaja, a Madrid els intercambiadors els fan més a lo grande i aqui sembla que els hi fa vergonya :nose



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 05/12/2009 12:28

Aleshores, l'antic pont de correspondència entre L3 i L5, ha quedat definitivament relegat? Per a què es fa/farà servir?



Avatar de l’usuari
Nozomi
N8
N8
Entrades: 687

Entrada Autor: Nozomi » Dissabte 05/12/2009 12:36

Vols dir al que va sobre les andanes de la L5? Això ja fa temps que està obert. Ha quedat tancat i ara vas pel costat (muntanya) a peu pla.



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Dissabte 05/12/2009 13:19

metring ha escrit:Aleshores, l'antic pont de correspondència entre L3 i L5, ha quedat definitivament relegat? Per a què es fa/farà servir?
La part inicial, que és la més propera als FGC sembla que ha quedat com algun cuarto de mantenimento o algo aixi. A aquesta part, que és on està atenció al client, el tunel de correspondencia no és recte sino que s'ha d'evitar això. Un cop pasat, trobes la barrera per validar i a partir d'aquí les 4 cintes, totes funcionant quan hi vaig passar jo a mig matí. Tot molt lluminós, i em van agradar algunes de les imatges que hi ha a les partes, que són històriques, n'hi ha de l'estació als anys 50 i 60.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 05/12/2009 19:33

Ves per on, jo havia de fer-hi un "semi-trasbordament" allà (mentida: en realitat havia d'anar en L5 a la part de dalt del Passeig de Gràcia, i en hivern sempre s'agreix caminar pel passadís calent), ahir, per pura casualitat, i m'ho vaig trobar "d'estrena" (no recordava que era el dia de la inauguració). La primera sensació, tot just pujar des de l'andana de L5, en veure el passadís amb cintes, va ser "ostres, no sé pas com, però he sortir equivocadament per l'altre costat, el de l'accès a FGC" :)

En el meu cas les cintes funcionaven, tot i que en aquest cas, com ja dic, les vaig utilitzar per pura "frivolité" i per aprofitar una cosa nova. El final del trasbordament no el vaig fer, clar, perquè vaig sortir al carrer, però després de tornada sí que vaig accedir a L3 per l'entrada corresponent, de manera que, per trams, vaig fer el "tastet" de tot. Em va quedar una bona impressió, clar, condicionada pel fet de no haver pogut fer trasbordament "normal" durant tant de temps, allà!

L'exposició fotogràfica que hi ha al llarg del passadís és molt recomanable (reconeixement per a TMB en aquest sentit), i, tot i que la foto que fa més patxoca d'entrada és la del 1000 (en composició senzilla M-M) del 1979, la veritat és que ben mirat em van agradar força, especialment, les fotos antigues de l'estació en sí, de l'accès ("Diagonal-Pº de Gracia"), i la que més, la del passadís amb les botiguetes.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dissabte 05/12/2009 20:25

Jo hi vaig passar el divendres cap a les 20h del vespre, i una de les cintes ja grinyolaba...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 05/12/2009 21:03

Les fotos antigues del passadís, tot un encert, seria fantàstic veure'n més a d'altres racons del metro.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 14/12/2009 21:07

Avui m'he permès una petita volta, de manera que he agafat tot el passadís, des de l'accés de Balmes a la L3. La primera impressió, molta amplitud i lluminositat. Però després, m'he fixat que la retolació és deficient. D'entrada, cal fer una mica de contorsionisme a la L5 per a saber quina andana és la teva, especialment si has de buscar l'estació concreta on has d'anar. Els rètols estan penjats darrere la barrera tarifària, quan no hauria costat gens col·locar-los sobre el passadís central, de manera que quedessin ben visibles per a tothom.

Després, he trobat a faltar rètols de sortida. Si no arriba a ser perquè ja coneixia l'estació d'abans, m'hauria quedat força més desconcertat per les barreres d'entrada/sortida que em trobava a banda i banda i que duien a escales que ara baixaven, ara pujaven. De rètols, ben pocs. Més d'un acabarà sortint cap al carrer en lloc de baixar a l'andana. D'espai per a rètols n'hi hauria prou.

I, per cert, els primers imbècils ja n'han fet de les seves. Algunes fotografies del passadís ja havien estat arrencades. Però la iniciativa em sembla molt bona, amb 1000 en estat original i altres imatges per al record.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 14/12/2009 23:30

Anant cap a L3, ens va passar el mateix, et perds a l'hora de buscar l'andana, no hi ha prou retolació.



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimarts 15/12/2009 10:02

Ha quedat molt bé, i s'agraeïx el detall de les fotos. Ara només queda que millorin l'estación de la línia 3, que quan arribes des de la 5 sembla que canviïs de segle :D



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1654
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimarts 15/12/2009 15:05

Ha quedat força bé, però hi ha un petit detall, a les fotogràfies històriques penjades, hi ha un error greu, a l'hora de datar-la; per exemple on hi ha la foto del 1000 de només dos cotxes, aquella foto és de l'any 1970 (no 1979); i és una foto d'encàrrec de la companyia; podrien tindre més cura amb aquests detalls. Salut.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 09/02/2010 22:14

Aquesta tarda, de poc no em clavo de morros al paviment del nou vestíbul de Rosselló-Pg. de Gràcia. El terra era sec, però duia les soles mullades del carrer, i he patinat dos cops.

Tot plegat amanit amb una mica de serradures, que sembla que és l'única mesura d'"impermeablilització" de les estacions que TMB és capaç d'emprendre.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”