El SuperTram

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

El SuperTram

Entrada Autor: metring » Divendres 04/05/2007 12:47

Acabo de veure al programa del Cuní que la CCRTV ha posat en funcionament un Trambaix, decorat amb motius de Catalunya ràdio, etc., i que a l'interior té estudi de ràdio, pantalles de televisió per veure el 3/24, i sona Catalunya Informació. Serveix per als grups que visiten TV3 a Sant Joan Despí, i crec que al públic en general. Durarà setmanes o mesos, segons el director de la Corporació.



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Divendres 04/05/2007 19:58

Jo l'havia vist per fora, almenys havia vist un que portava publicitat de Cat. Ràdio.



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Divendres 04/05/2007 20:59

Així és, ara corren trams amb publicitat de Catalunya Ràdio i d'algunes sèries de TV3.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 05/05/2007 23:41

Eeeps, acabo de veure notícia relacionada a EPC:

Los convoyes del Trambaix ofrecerán TV-3

1. La cadena utilizará trenes como platós y promoverá el tranvía

RAMON COMORERA
BARCELONA

Cada uno de los 19 trenes que cubren ahora el servicio de las tres líneas del Trambaix entre la plaza de Francesc Macià y Esplugues, Cornellà y Sant Joan Despí contarán después del verano con 10 monitores de televisión en los que los viajeros podrán seguir la programación de varios canales de la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió (CCRTV), como 3/24 y TV-3. En todas las estaciones se podrá escuchar, igualmente, la emisora de información continua Catalunya Informació, según explicaron ayer responsables de la Autoridad del Transporte Metropolitano (ATM) en la presentación de un convenio suscrito con la CCRTV.
El proyecto está listo y en unas semanas, cuando se ultimen los estudios de seguridad, se empezarán a colocar pantallas y altavoces. El acuerdo, hecho público en un acto dentro de un tranvía convencional en la estación de Francesc Macià al que asistieron el presidente de la ATM y conseller de Política Territorial, Joaquim Nadal, y el director de la CCRTV, Joan Majó, prevé también usar los trenes como plató y estudio de algunos programas y como medio de transporte preferente entre las sedes de la corporación, en especial TV-3, en Sant Joan Despí, y Catalunya Ràdio, en la Diagonal.

FORMACIÓN DE ESCOLARES
La iniciativa, que Nadal calificó de "empresa compartida", tiene además otro objetivo principal: divulgar y promover esta modalidad de transporte sostenible entre la población más joven. Para ello, los 5.000 escolares mayores de 12 años que cada año visitan TV-3 y Catalunya Ràdio a razón de 25 por día, utilizarán los convoyes del Trambaix para desplazarse entre los dos centros.
Durante las visitas, dos personajes mostrarán de forma dramatizada y didáctica el funcionamiento de esta modalidad de transporte público, además de las interioridades de la cadena de TV y radio. El exterior de dos de los trenes será decorado, asimismo, con imágenes institucionales de la CCRTV.


I dic jo, no es podria fer el mateix al metro, i instal·lar uns platós, a on nosaltres podriem fer els nostres programes a TVFTC? xD :mani



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 05/05/2007 23:45

metring ha escrit: I dic jo, no es podria fer el mateix al metro, i instal·lar uns platós, a on nosaltres podriem fer els nostres programes a TVFTC? xD :mani
Fotracataires, ha de salvar un 1000 TMB , envieu un missatge MATINS.SI o MATINS.NO xD Pilar Rahola Bon Dia :pal



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 05/05/2007 23:52

Apa que no molaria un canal digital nostre!! xD xD xD



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 06/05/2007 0:40

metring ha escrit:Apa que no molaria un canal digital nostre!! xD xD xD
Jo em reservo fer un documental de les 440!

I ara fora conya, el que jo sempre he pensat que l'Espartac a més de transit viari podria donar el transit ferroviari, per exemple pot donar quin es el retard acumulat a cada linia de rodalies, aixi com que sempre van entre 5 i 25 min de retard de manera ordinaria els de renfe pots calcular sortir mes tard de casa, total per estar d'empeus a clot esperant el tren amb retard....



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Diumenge 06/05/2007 11:41

EUKibo ha escrit:
(...)

I ara fora conya, el que jo sempre he pensat que l'Espartac a més de transit viari podria donar el transit ferroviari, per exemple pot donar quin es el retard acumulat a cada linia de rodalies, aixi com que sempre van entre 5 i 25 min de retard de manera ordinaria els de renfe pots calcular sortir mes tard de casa, total per estar d'empeus a clot esperant el tren amb retard....
Jo vaig enviar un mail a TV3 suggerint el mateix i ara per ara no m'han contestat, si ho fessin, ja us diria algo. ;)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 06/05/2007 13:02

Fa temps en Lluís Urpí (Catalunya Ràdio) connectava a dos quarts de vuit del matí amb el TransMet per cantar l'estat del transport públic, però l'últim any que va estar en antena va deixar de fer-ho (ara la franja de set a vit del matí l'ha fagocitada en Bassas).



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 06/05/2007 14:01

L'any passat, als informatius de Ràdio Flaixbac també hi connectaven, però com que ja no surt en Vadó ja no escolto El Matí i, per tant, no sé si ho fan o no...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Diumenge 06/05/2007 14:18

A la ràdio es fa, però a la tele no, i no se perque...

Horaris radio

A la tele, de la mateixa forma que hi ha un maca del trànsit, podria haber-n'hi un de la xarxa de transport públic no? Com a mínim de ferrocarril... :roll:



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 06/05/2007 18:48

George85 ha escrit:A la ràdio es fa, però a la tele no, i no se perque...

Horaris radio

A la tele, de la mateixa forma que hi ha un maca del trànsit, podria haber-n'hi un de la xarxa de transport públic no? Com a mínim de ferrocarril... :roll:
A TV3 hi ha la pàgina 811 del teletext.



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Diumenge 06/05/2007 20:01

entfe001 ha escrit:
George85 ha escrit:A la ràdio es fa, però a la tele no, i no se perque...

Horaris radio

A la tele, de la mateixa forma que hi ha un maca del trànsit, podria haber-n'hi un de la xarxa de transport públic no? Com a mínim de ferrocarril... :roll:
A TV3 hi ha la pàgina 811 del teletext.
Del que jo em queixo és de que perque els que van en cotxe tenen el privilegi de ser informats per l'Espartac amb un supermapa animat i els que es mouen en transport públic no?



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Diumenge 06/05/2007 21:08

Jo he vist a l'Espartac avisant d'alguna incidencia a Renfe.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 06/05/2007 22:39

U-Bahn ha escrit:Jo he vist a l'Espartac avisant d'alguna incidencia a Renfe.
Així és, quan hi ha alguna avaria força grossa a RENFE l'Espartac informa sobre el problema que hi ha.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 07/05/2007 10:47

Para ello, los 5.000 escolares mayores de 12 años que cada año visitan TV-3 y Catalunya Ràdio a razón de 25 por día, utilizarán los convoyes del Trambaix para desplazarse entre los dos centros.
Però si la parada de St. Martí de l'Erm cau a uns 10 minuts a peu de l'entrada per a públic de TVC! Hi posaran autobusos llançadora o què?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 07/05/2007 10:51

el nen punki vol presentar l'sputnik :)


ES PELIGROSO ASOMARSE

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 07/05/2007 14:35

Guigui ha escrit:
Para ello, los 5.000 escolares mayores de 12 años que cada año visitan TV-3 y Catalunya Ràdio a razón de 25 por día, utilizarán los convoyes del Trambaix para desplazarse entre los dos centros.
Però si la parada de St. Martí de l'Erm cau a uns 10 minuts a peu de l'entrada per a públic de TVC! Hi posaran autobusos llançadora o què?
Dic jo que als nens no els hi costarà caminar una miqueta...



marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dilluns 07/05/2007 16:12

Guigui ha escrit:
Para ello, los 5.000 escolares mayores de 12 años que cada año visitan TV-3 y Catalunya Ràdio a razón de 25 por día, utilizarán los convoyes del Trambaix para desplazarse entre los dos centros.
Però si la parada de St. Martí de l'Erm cau a uns 10 minuts a peu de l'entrada per a públic de TVC! Hi posaran autobusos llançadora o què?
No fos cas que ens arniessim per caminar 10 minutets eh!!!!!!!!



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 07/05/2007 16:16

Ei, que jo sóc el primer a qui no li fa res una estiradeta de mitja hora! Ho deia perquè, coneixent els gustos de la gent, dubto que la idea tingui bona rebuda.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”