Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
http://www.lamalla.cat/infolocal/article?id=314903
Normalitat a la línia C2 Sud en sentit Vilanova
Aquest matí s'han registrat retards superiors als 20 minuts
LAMALLA.CAT
Un tall en el subministrament elèctric entre les estacions de Bellvitge i Castelldefels, ha provocat que els trens de la línia C2 Sud en sentit Vilanova i la Geltrú i Sant Vicenç de Calders hagin circulat , a primera hora del matí, amb retards que superiors als 20 minuts.
A part, en aquests moments hi han retards de més de 10 min. direcció St. Vicenç de Calders.
Normalitat a la línia C2 Sud en sentit Vilanova
Aquest matí s'han registrat retards superiors als 20 minuts
LAMALLA.CAT
Un tall en el subministrament elèctric entre les estacions de Bellvitge i Castelldefels, ha provocat que els trens de la línia C2 Sud en sentit Vilanova i la Geltrú i Sant Vicenç de Calders hagin circulat , a primera hora del matí, amb retards que superiors als 20 minuts.
A part, en aquests moments hi han retards de més de 10 min. direcció St. Vicenç de Calders.
http://www.lamalla.cat/infolocal/area_b ... ?id=316419
Normalitat a la linia C2 sud entre Sitges i Sant Vicenç de Calders
Aquest matí s'han acumulat retrards de 30 minuts
LAMALLA.CAT
Els trens de la línia de Rodalies C-2 sud circulen amb normalitat després que aquest matí s'hagin registrat retards de 30 minuts entre les estacions de Sitges i Sant Vicenç de Calders. La causa d'aquesta incidència ha estat l'atropellament de tres cavalls entre les estacions de Sitges i Vilanova i La Geltrú.
Normalitat a la linia C2 sud entre Sitges i Sant Vicenç de Calders
Aquest matí s'han acumulat retrards de 30 minuts
LAMALLA.CAT
Els trens de la línia de Rodalies C-2 sud circulen amb normalitat després que aquest matí s'hagin registrat retards de 30 minuts entre les estacions de Sitges i Sant Vicenç de Calders. La causa d'aquesta incidència ha estat l'atropellament de tres cavalls entre les estacions de Sitges i Vilanova i La Geltrú.
Això em recorda un cas, força més espectacular, que em van explicar fa poc, d'un ICE que anys enrere va atropellar un ramat d'ovelles que s'havien ficat al túnel. A Alemanya, que són molt tiquismiquis en qüestions jurídiques, la cosa va arribar fins a instàncies judicials força altes, que finalment van determinar que no era el pagès qui havia de pagar l'indemnització (com s'havia determinat en primera instància) sinó la DB per no prendre les mesures de seguretat adequades.
Potser caldrà que aquí arribem a aquests extrems perquè s'hi faci quelcom...
Potser caldrà que aquí arribem a aquests extrems perquè s'hi faci quelcom...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Tony M. Nyphot
- N6
- Entrades: 221
Esperem que no arribem als nivells d'absurditat legal dels Estats Units. Més que res perquè si s'obliga a l'ADIF que valli tota la via del transpirinenc preferirà tancar la línia.
And now for something completely different...
Sí, però en canvi, semblen no tenir cap problema en posar tanques al llarg de totes les LAV. Cosa que, un cop més, demostraria quin és el ferrocarril "digne" i quin l'"indigne" a Espanya.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Situació curiosa viscuda avui:
A l'estació de Vilanova no paren d'anunciar "Rodalies destinació EDF via 3,para a Sitges,Castelldefels,Barcelona Sants,etc...".El tren en teoria passa a les 16.51.Un minut més tard d'aquesta hora apareix un tren,peró resulta que és una 448R que s'atura,i quasi tothom pujant al tren,mentres que la megafonia anunciant "Rodalies a la via 3"quan a la via 3 hi ha una 448R aturada,i quan molts ja estan dins del tren de sobté una megafonia amb veu d'home manual no se si de l'estació o del tren diu "Tren estacionado en via 3 Cataluña Express con destino EDF directo a Sants,no son validos los billetes de Cercanias",i molts dels que han pujat tornen a baixar.Jo al veure la 448R quan per megaonia no paren d'anunciar el rodalies,tot i no pujar,m'he quedat amb un "pujo o no pujo".Aquesta 448R era la que feia el CEX procedent de Saragossa i que per l'hora que ha passat ja portava un bon retard de 20 minuts,i el rodalies que havia d'haver passat a les 16.51 ha passat a les 16.59,8 minuts de retard,tot i que arribant a Sants ha recuperat minuts.
Com veieu,les megafonies de les estacions fan unes cagades a vegades
També per la tarda,el rodalies que anaven cap al Maresme/Vallès/Osona ho feien amb retards de 10 minuts al seu pas per Arc de Triomf cap allà les 18.45,peró aixó suposo que és "normalitat",per culpa del trànsit elevat a les agulles de L'Hospitalet amb tants trens entrant i sortint de les vies en cul de sac d'aquesta estació.Jo no entenc per qué no fan alguna cosa,per qué aixó passa cada dia,que allarguin trens que acaben a Hospitalet cap a Molins/Martorell/UAB via Papiol i segur que hi ha més puntualitat.
A l'estació de Vilanova no paren d'anunciar "Rodalies destinació EDF via 3,para a Sitges,Castelldefels,Barcelona Sants,etc...".El tren en teoria passa a les 16.51.Un minut més tard d'aquesta hora apareix un tren,peró resulta que és una 448R que s'atura,i quasi tothom pujant al tren,mentres que la megafonia anunciant "Rodalies a la via 3"quan a la via 3 hi ha una 448R aturada,i quan molts ja estan dins del tren de sobté una megafonia amb veu d'home manual no se si de l'estació o del tren diu "Tren estacionado en via 3 Cataluña Express con destino EDF directo a Sants,no son validos los billetes de Cercanias",i molts dels que han pujat tornen a baixar.Jo al veure la 448R quan per megaonia no paren d'anunciar el rodalies,tot i no pujar,m'he quedat amb un "pujo o no pujo".Aquesta 448R era la que feia el CEX procedent de Saragossa i que per l'hora que ha passat ja portava un bon retard de 20 minuts,i el rodalies que havia d'haver passat a les 16.51 ha passat a les 16.59,8 minuts de retard,tot i que arribant a Sants ha recuperat minuts.
Com veieu,les megafonies de les estacions fan unes cagades a vegades
També per la tarda,el rodalies que anaven cap al Maresme/Vallès/Osona ho feien amb retards de 10 minuts al seu pas per Arc de Triomf cap allà les 18.45,peró aixó suposo que és "normalitat",per culpa del trànsit elevat a les agulles de L'Hospitalet amb tants trens entrant i sortint de les vies en cul de sac d'aquesta estació.Jo no entenc per qué no fan alguna cosa,per qué aixó passa cada dia,que allarguin trens que acaben a Hospitalet cap a Molins/Martorell/UAB via Papiol i segur que hi ha més puntualitat.
M'acaba de comunicar en Josep Serre pel mòbil de que hi ha hagut una caiguda en el subministrament electric, i que està a Martorell parat amb un St. Vicenç-Manresa, i anunciaven per megafonia que hi havien trens destinació Martorell i Molins de Rei que acabaven a l'Hospitalet.
Suposo que tot això deu ser per la pluja que està caient forta, almenys a Segur.
Suposo que tot això deu ser per la pluja que està caient forta, almenys a Segur.
Els trens AVE acumulen retards d'entre 5-20 min. per la reducció de la velocitat a causa de la pluja i la neu.
Destacar també el 448 de Saragossa que acumula unes 2 hores de retard, el Cat. Exprés de Flix una hora, i d'altres uns 30 min. o així, només els MD's de la part del sud.
Destacar també el 448 de Saragossa que acumula unes 2 hores de retard, el Cat. Exprés de Flix una hora, i d'altres uns 30 min. o així, només els MD's de la part del sud.
- rogermelcior
- N5
- Entrades: 147
- Ubicació: Badalona
- Contacta:
A la R1 sentit nord durant tota la tarda portaven uns 20 minuts de retard. Els Molins acabaven a l'Hospitalet de Llobregat!
- rogermelcior
- N5
- Entrades: 147
- Ubicació: Badalona
- Contacta:
Per cert, la incidència a la web de Renfe!
Des de les 18.00 hores Barcelona
Barcelona. 14/12/09. Incidència d'electrificació a St. Joan Despí que afecta a les línies 1, 3, 4 i 7 de Rodalies
Per una incidència al sistema d'electrificació a l'alçada de St. Joan Despí, es registren retards de 20 minuts de mitjana a les línies 1, 3, 4 i 7 de Rodalies.
Tècnics d'Adif s'han desplaçat al lloc de la incidència per tal de solventar-la, així mateix, Renfe està informant als clients per megafonia de trens i estacions, així com pel servei SMS.
Això no es veritat jo he baixat a Sant joan a les 17.30 puntual y tot era normalitat, la info es de les 18, no crec que en mitja hora hagui pasat i ho hagin informat, a més al tornar fa una estona l'estació estava buida sense ni un anima. Percert que el SVC ha vingut amb 46 minuts de retard 2 minuts després d'un martorellrogermelcior ha escrit:Per cert, la incidència a la web de Renfe!
Des de les 18.00 hores Barcelona
Barcelona. 14/12/09. Incidència d'electrificació a St. Joan Despí que afecta a les línies 1, 3, 4 i 7 de Rodalies
Per una incidència al sistema d'electrificació a l'alçada de St. Joan Despí, es registren retards de 20 minuts de mitjana a les línies 1, 3, 4 i 7 de Rodalies.
Tècnics d'Adif s'han desplaçat al lloc de la incidència per tal de solventar-la, així mateix, Renfe està informant als clients per megafonia de trens i estacions, així com pel servei SMS.
- rogermelcior
- N5
- Entrades: 147
- Ubicació: Badalona
- Contacta:
Segons TRANSMET a les 10 del matí, nova avaria a Terrassa que afecta a tot el trànsit de Plaça de Catalunya!
15/12/2009 - 10:00
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que, per una avaria a les instal·lacions de Terrassa ja solucionada, els trens de les linies C1, C3, C4 i C7 estan circulant amb retards d'uns 20 minuts en tots dos sentits. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, així com Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona, segons ens informen els diferents operadors.
http://www.avui.cat/cat/notices/2009/12 ... _81437.php
Una avaria a Terrassa provoca més de 20 minuts de retard a quatre línies de rodalies Renfe
Tot i que la incidència tècnica s'ha produït a primera hora del matí, continua repercutint en tota la xarxa
Efe
Terrassa
Ult. Act. 15/12/2009 10:44
Una incidència tècnica en el dispositiu que regula les entrades i sortides de trens de l'estació de Renfe de Terrassa entre les 06,40 i les 07,10 hores d'aquest dimarts causa retards d'uns vint minuts de mitjana a quatre línies de Rodalies de Barcelona.
Fonts de l'empresa operadora Adif han informat que la incidència s'ha produït a l'enclavament de l'estació de Terrassa per motius que s'estan investigant, cosa que ha afectat en un primer moment la línia de Rodalies C-4 nord, en direcció a Manresa.
Si bé l'avaria s'ha pogut solucionar en mitja hora, les repercussions afecten més de dues hores després a les línies C-1 (Mataró), C-3 (Vic), C-7 (Cerdanyola-Universitat Autònoma de Barcelona) i a la mateixa C-4, amb retards d'uns vint minuts com a mínim, segons han informat fonts de Renfe.
La incidència ha provocat que s'acumulin trens a l'estació de l'Hospitalet de Llobregat, punt de sortida i arribada de la majoria d'aquestes línies. Dilluns a la tarda, una altra avaria a la connexió de Castellbisbal va provocar també retards d'una mitja hora a la línia 4.
Una avaria a Terrassa provoca més de 20 minuts de retard a quatre línies de rodalies Renfe
Tot i que la incidència tècnica s'ha produït a primera hora del matí, continua repercutint en tota la xarxa
Efe
Terrassa
Ult. Act. 15/12/2009 10:44
Una incidència tècnica en el dispositiu que regula les entrades i sortides de trens de l'estació de Renfe de Terrassa entre les 06,40 i les 07,10 hores d'aquest dimarts causa retards d'uns vint minuts de mitjana a quatre línies de Rodalies de Barcelona.
Fonts de l'empresa operadora Adif han informat que la incidència s'ha produït a l'enclavament de l'estació de Terrassa per motius que s'estan investigant, cosa que ha afectat en un primer moment la línia de Rodalies C-4 nord, en direcció a Manresa.
Si bé l'avaria s'ha pogut solucionar en mitja hora, les repercussions afecten més de dues hores després a les línies C-1 (Mataró), C-3 (Vic), C-7 (Cerdanyola-Universitat Autònoma de Barcelona) i a la mateixa C-4, amb retards d'uns vint minuts com a mínim, segons han informat fonts de Renfe.
La incidència ha provocat que s'acumulin trens a l'estació de l'Hospitalet de Llobregat, punt de sortida i arribada de la majoria d'aquestes línies. Dilluns a la tarda, una altra avaria a la connexió de Castellbisbal va provocar també retards d'una mitja hora a la línia 4.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N6
- Entrades: 207
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
- Contacta:
Doncs, segons em van comentar, cap a les 19.00 només hi havia circulació per una via, i els molins acabaven a l'hospitalet.Alex_C4 ha escrit:Això no es veritat jo he baixat a Sant joan a les 17.30 puntual y tot era normalitat, la info es de les 18, no crec que en mitja hora hagui pasat i ho hagin informatrogermelcior ha escrit:Per cert, la incidència a la web de Renfe!
I per què no, avui també!!! Però què passa amb tantes avaries diàries??? Tenen els cables recoberts de cotó, com en els pisos de 60 anys enrera??
http://www.elperiodico.com/default.asp? ... io_PK=1022
Una avería provoca retrasos de media hora en al C4 de Renfe, entre Sabadell y Castellbell i el Vilar
1. • La incidencia se ha originado por causas que se desconocen sobre las 7.45 horas y se ha solventado a las 8.03 horas
EUROPA PRESS
BARCELONA
Una avería en el suministro eléctrico ha dejado esta mañana sin circulación de trenes el tramo de la línea C4 de Renfe entre las estaciones Sabadell sur (Vallès Occidental) y Castellbell i el Vilar (Bages) durante 20 minutos, lo que provoca retrasos de 30 minutos en la línea, según ha informado la compañía ferroviaria y Adif.
La incidencia se ha originado por causas que se desconocen sobre las 7.45 horas y la falta de tensión en la catenaria se ha solventado sobre las 8.03 horas.
Los técnicos de Adif investigan las causas de la avería, que podría tener origen en la subestación de Torrebonica.
http://www.elperiodico.com/default.asp? ... io_PK=1022
Una avería provoca retrasos de media hora en al C4 de Renfe, entre Sabadell y Castellbell i el Vilar
1. • La incidencia se ha originado por causas que se desconocen sobre las 7.45 horas y se ha solventado a las 8.03 horas
EUROPA PRESS
BARCELONA
Una avería en el suministro eléctrico ha dejado esta mañana sin circulación de trenes el tramo de la línea C4 de Renfe entre las estaciones Sabadell sur (Vallès Occidental) y Castellbell i el Vilar (Bages) durante 20 minutos, lo que provoca retrasos de 30 minutos en la línea, según ha informado la compañía ferroviaria y Adif.
La incidencia se ha originado por causas que se desconocen sobre las 7.45 horas y la falta de tensión en la catenaria se ha solventado sobre las 8.03 horas.
Los técnicos de Adif investigan las causas de la avería, que podría tener origen en la subestación de Torrebonica.
- 593Dromedario
- N6
- Entrades: 225
- Ubicació: BCN Sant Andreu
Normalment agafo el Terrassa 6:48 - Martorell 8:05. Però ahir i avui, tot i agafar el tren a la mateixa hora, ha sigut força estrany.
Ahir aquest servei hauria pogut quedar força afectat per l'hora de l'avaria, però va arribar a la seva hora mentre:
-Al panell hi havia pendent un tren a Vilafranca de, teòricament, 20 minuts abans (amb sortida de Terrassa força abans de les 6:40).
-Hi havia seients de sobres, quan normalment va ple.
-Era servit per 440, quan sempre és 447 (potser un dia Civia).
Avui tornava a anar buit, però he agafat l'anterior, que duia els 12 minuts que surt abans de retard.
Em pregunto si la gent ha agafat el cotxe aquests dies per això o per no agafar fred a les andanes; segons el 20 minutos la Ronda de Dalt ahir es va col·lapsar sense que hi hagués més incidència que el fred.
Ahir aquest servei hauria pogut quedar força afectat per l'hora de l'avaria, però va arribar a la seva hora mentre:
-Al panell hi havia pendent un tren a Vilafranca de, teòricament, 20 minuts abans (amb sortida de Terrassa força abans de les 6:40).
-Hi havia seients de sobres, quan normalment va ple.
-Era servit per 440, quan sempre és 447 (potser un dia Civia).
Avui tornava a anar buit, però he agafat l'anterior, que duia els 12 minuts que surt abans de retard.
Em pregunto si la gent ha agafat el cotxe aquests dies per això o per no agafar fred a les andanes; segons el 20 minutos la Ronda de Dalt ahir es va col·lapsar sense que hi hagués més incidència que el fred.
-
- N7
- Entrades: 454
- Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
- Contacta:
Doncs em fa la sensació que encara falla la subestació que alimenta aquest tram, ja que justament a l'entrada de Sabadell Sud el tren s'ha quedat sense llums per un instant, a Sabadell Sud hem estat parats uns 2 o 3 minuts i a l'entrada de Sabadell Nord s'han tornat a anar els llums del tren... així que demà, potser ens trobem amb la mateixa situació...metring ha escrit:
Una avería en el suministro eléctrico ha dejado esta mañana sin circulación de trenes el tramo de la línea C4 de Renfe entre las estaciones Sabadell sur (Vallès Occidental) y Castellbell i el Vilar (Bages) [...]
La nit del dilluns passat pretenia tornar a casa cap a les 23.20 de la nit. Em vaig trobar que el Vilafranca de les 23.21 tenia prevista la seva arribada a les 0.33 (+1h 12min) i el Martorell de les 0.08 havia d'arribar a les 0.20, però va arribar a les 0.22 (+14 min). Els panells de Sants van descoordinats: mentre uns marquen l'hora "oficial" del tren sempre, uns altres van variant l'hora d'arribada del tren segons la previsió. D'altra banda, la megafonia només comença a informar que el tren ve tard un cop ha arribat l'hora en què el tren hauria de ser aquí. D'aquesta manera, si no mires la pantalla i simplement esperes, perds l'ocasió de buscar transports alternatius.
Un fet curiós és el tema de la desolació de l'estació a partir de les 23.30 - 23.40. Les botigues han tancat, no hi ha taquilles ni cap altre servei d'atenció al client. Els interventors del vestíbul han marxat i deixen les portes on ells es solen col·locar obertes de bat a bat. En l'hora que jo vaig passar allà calculo que un 60% de la gent va passar sense pagar,mentre que un disciplinat 40% pagava. Que quedi clar que aquestes xifres no són rigoroses. L'únic representant de "l'empresa" eren els guàrdies de seguretat que es passejaven per allà: de blau els de l'estació, de marró-prosegur els dels trens. Qualsevol problema, dubte o queixa ... Te la guardes.
Interessant també l'arribada a Martorell, on el noi de prosegur va venir a preguntar al maquinista si ja podia tancar la paradeta (ja feina una bona estona que hauria d'haver plegat el noi). El maquinista es va limitar a dir que ell no en sabia res. Per cert, la devolució express, me la guardo també: el bar-taquilla evidentment també era tancat a les 0.55.
Això sí, els diaris només van parlar, l'endemà, d'una avaria a les 6 del matí a Terrassa, crec. Un tren com el de Vilafranca, que portava, com a mínim, 1h i 26 minuts de retard, no existeix.
Un fet curiós és el tema de la desolació de l'estació a partir de les 23.30 - 23.40. Les botigues han tancat, no hi ha taquilles ni cap altre servei d'atenció al client. Els interventors del vestíbul han marxat i deixen les portes on ells es solen col·locar obertes de bat a bat. En l'hora que jo vaig passar allà calculo que un 60% de la gent va passar sense pagar,mentre que un disciplinat 40% pagava. Que quedi clar que aquestes xifres no són rigoroses. L'únic representant de "l'empresa" eren els guàrdies de seguretat que es passejaven per allà: de blau els de l'estació, de marró-prosegur els dels trens. Qualsevol problema, dubte o queixa ... Te la guardes.
Interessant també l'arribada a Martorell, on el noi de prosegur va venir a preguntar al maquinista si ja podia tancar la paradeta (ja feina una bona estona que hauria d'haver plegat el noi). El maquinista es va limitar a dir que ell no en sabia res. Per cert, la devolució express, me la guardo també: el bar-taquilla evidentment també era tancat a les 0.55.
Això sí, els diaris només van parlar, l'endemà, d'una avaria a les 6 del matí a Terrassa, crec. Un tren com el de Vilafranca, que portava, com a mínim, 1h i 26 minuts de retard, no existeix.
- Fitxers adjunts
-
- Retards Ultims Trens Sants 14-12-2009
- Imagen0040.jpg (40.61 KiB) Visualitzat 7780 cops
- ElDesi1994
- N7
- Entrades: 343
- Facebook: Josué Ferrero
- Ubicació: Mollet del Vallès
- Contacta:
Més d'un Dissabte en el tipic viatge que faig per la tarda Terrassa-Montcada, ha caigut la tensió, una vegada vam estar així mes de 10 minuts (!). Aquesta vegada estava plovent, però no trobo normal es que, de les poques vegades que hi vaig, just al tram s'aproximació al Tunel de sabadell direcció Sud, s'encenen les llums mínimes (es de nit), es deixa d'escoltar el motor, el tren frena suaument, i a esperar...metring ha escrit:Una avería en el suministro eléctrico ha dejado esta mañana sin circulación de trenes el tramo de la línea C4 de Renfe entre las estaciones Sabadell sur (Vallès Occidental) y Castellbell i el Vilar (Bages).
Pel que veig, ja hi ha bastants testimons, pel que sembla la Sots-Central Electrica de Torrebonica no funciona massa bé...
Parlem amb propietat.