Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Entrada Autor: metring » Dimarts 09/03/2010 10:30

mikado ha escrit:M' informen via SMS una amiga que hi ha avaria entre Sants i Catalunya, els han fet baixar a Sants i continuar en metro. Sabem quelcom més?

A http://www.renfe.es no diuen res . . .com sempre.
I aquestes avaries tant freqüents? Perquè probablement no tingui res a veure amb el temps d'ahir. Catenària potser?



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 09/03/2010 10:33

mikado ha escrit:M' informen via SMS una amiga que hi ha avaria entre Sants i Catalunya, els han fet baixar a Sants i continuar en metro. Sabem quelcom més?
Serà l'acumulació de neu a sobre de l'escriptori d'algun jefazo.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 09/03/2010 10:43

Avui a les 8:00 del matí deien per megafonia que per una incidencia resolta entre Sants i Plaça Catalunya els trens funcionaven fora del seu horari habitual.
He fet un Sant Andreu - Santa Perpetua i tornada amb retrasos normals, 15min. Pero un amic que anava en el tren posterior porta 1h parat a Montcada Bifuracació.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 09/03/2010 10:45

Home, 15 minuts no és poc, precisament, però lo de l'hora parat...No li han dit el motiu?



alkolo89
N6
N6
Entrades: 164

Entrada Autor: alkolo89 » Dimarts 09/03/2010 12:19

Sobre el caos d'ahir a Rodalies, a mi em va enxampar de ple, quedant-me com dues hores a Molins de Rei, sense saber que passava.
Això si, tot i que era per inclemències meteorologiques, donaven devolucions.


Salut



jordigt2008
N6
N6
Entrades: 207
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Contacta:

Entrada Autor: jordigt2008 » Dimarts 09/03/2010 12:39

A Manresa els trens van amb 25 minuts de retard.



fredebcnteatre
N7
N7
Entrades: 323
Ubicació: R1

Entrada Autor: fredebcnteatre » Dimarts 09/03/2010 13:18

Cap a les 10h o aixi habia un tren averiat entre sants i catalunya i aixó ha provocat retards... Les vies Hospitalet-Sants estan nevades encara i hi han un parell de vies tancades de fi de linea de hospitalet per goteres que provoca en el acces a les andanes tancades.



jordigt2008
N6
N6
Entrades: 207
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Contacta:

Entrada Autor: jordigt2008 » Dimarts 09/03/2010 13:39

Catalunya 09.03.10 (13.30h). - Servei alternatiu per carretera al tram Mataró – Vilassar de la línia R1

Situació a les 13.30 hores
Serveis de Rodalies
Línia R1: (Molins – Maçanet per Mataró):
Servei alternatiu per carretera entre Vilassar i Mataró. A causa del fort onatge s’hagut d’interrompre la circulació en aquest tram. Renfe ja tenia activat un dispositiu preventiu d’autocars per si era necessari establir un servei per carretera
Servei en tren als trajectes Barcelona – Vilassar i Mataró - Maçanet


A la resta del servei de Rodalies es presta el servei habitual en tren encara que s’estan produint retards


Media i Llarga Distància


Es manté suspès el servei de Media Distancia de la línia Barcelona – Girona – Portbou per falta d’alimentació el tram a la part nord de la línia (Maçanet – Girona – Portbou). Per aquest motiu, els serveis de Llarga Distància que enllacen Barcelona amb França no presten servei. D’altra banda, degut també a les condicions climatològiques adverses, el servei alternatiu per carretera programat per obres al tram Calaf – Manresa resta suspès.



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dimarts 09/03/2010 14:37

La circulació de trens entre Mataró i Vilassar es troba totalment interrumpuda a causa de les fortes onades. El tall total s'ha produit cap les 13h, abans es circulaba per via única i en marxa a la vista. He pogut veure des de la mampara de la cabina del civia el tros més crític poc abans d'arribar a mataró: allà les onades cobrien totalment la via més pròxima al mar i estaba totalment enterrada pel balast i la sorra i havien molt operaris que amb pales retiraban la sorra de la via per on circulàvem a casi 10km/h, tot això en un tros d'uns 200m, la resta era circulable.



Avatar de l’usuari
Civis
N3
N3
Entrades: 25
Ubicació: L3 Plaça del Centre

Entrada Autor: Civis » Dimarts 09/03/2010 14:57

Ayer a las 5 de la tarde me escapé a la estación de Hospitalet para curiosear e intentar sacar un par de fotos.

Mientras estuve por allí, una plancha de plástico translúcido (que hace de "marquesina" cutre y cubre la separación entre el edificio de la estación y las vías de topera 12, 13, 14 y 15) cayó al suelo por el peso de la nieve y no mató a una persona de milagro, por el ruido con el que cayó y la cantidad de nieve que había allí encima habría aplastado a alguien, afortunadamente no había nadie allí debajo en aquel momento. Después de ese accidente, los de seguridad pidieron a todos los usuarios que esperaran dentro del edificio de la estación, por si acaso.



fredebcnteatre
N7
N7
Entrades: 323
Ubicació: R1

Entrada Autor: fredebcnteatre » Dimarts 09/03/2010 15:16

Civis ha escrit:Ayer a las 5 de la tarde me escapé a la estación de Hospitalet para curiosear e intentar sacar un par de fotos.

Mientras estuve por allí, una plancha de plástico translúcido (que hace de "marquesina" cutre y cubre la separación entre el edificio de la estación y las vías de topera 12, 13, 14 y 15) cayó al suelo por el peso de la nieve y no mató a una persona de milagro, por el ruido con el que cayó y la cantidad de nieve que había allí encima habría aplastado a alguien, afortunadamente no había nadie allí debajo en aquel momento. Después de ese accidente, los de seguridad pidieron a todos los usuarios que esperaran dentro del edificio de la estación, por si acaso.
.
Ah pues debía se por esto que seguía esta mañana cerrado el acceso a esos andenes porque parecía la marquesina caída o que no estaba o algo así.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 09/03/2010 17:03

Bé us explicaré la meva aventura d'ahir.

Jo estava a Tarragona i tot i que allà ja nevava hagués estat més fàcil anar a Pradell o Marçà-Falset a veure neu, però tenia por de quedar-me penjat, ja veus allà més enllà de la neu els trens van circular.

Vaig anar a Barcelona, i des d'allà anava amb la idea d'anar a Maçanet per Granollers i tornar per Mataró amb possibilitat d'anar al revés, ja a Barcelona sabia que no es podia continuar més enllà de Maçanet, per horari podia anar per Mataró i tornar per Granollers i menys mal que ho vaig fer així potser si hagués estat al revés no hagués pogut arribar a les 22H a treballar a Tarragona, dintre de tota la desgràcia del que va passar, el tren que anava a Maçanet va ser suprimit a Blanes on per cert se'ns va estacionar a una via on el pas entre vies que hi havia quedava cobert pel tren i per tant no hi havia manera legal de sortir d'aquella andana, la causa un arbre que havia caigut entre Blanes i Maçanet, immediatament torno cap a Barcelona amb un tren que sortia de Blanes i a Malgrat ens fan transbordar a un tren procendent de l'Hospitalet que al seu torn transborda els viatgers cap al nostre tren, probablement impossibilitat d'accionar els desviaments, la nevada va ser molt intensa més amunt de Calella on la neu va agafar amb força, un cop a Mataró ens fan baixar i se'ns diu que el servei de rodalies està aturat llevat de la R2 Sud i que no hi ha previsió de reparar-ho, el cas és que entre Mataró i Barcelona no hi havia neu acumulada, (18H) certament hi havia molta mala mar, com no em volia arriscar a una indefinida espera i havia de treballar a les 22H a Tarragona decideixo anar a la parada de l'autobús Casas, a l'estació la majoria de màquines s'havien deixat fora de servei però alguna funcionava i vaig poder comprar una T-10 de 3 zones, després vaig saber que es va restablir parcialment el servei a la R1 per bé que hagués trigat i molt en arribar a Barcelona, tant com en el perible que explicaré ara.

Arribo a la plaça de les Tereses de Mataró a les 18:15 un munt de gent esperant el Casas, alguns em diuen que porten mitja hora esperant i no havia vingut l'autobús, a l'estació de tren ens havien dit que l'autopista estava tallada, en un primer moment vaig pensar en el taxi, que potser no m'hagués pogut portar a Barcelona, suposant que n'hagués trobat en tals circumstàncies, el cas és que al cap d'una bona estona d'espera truco a l'emprsa CAsas i ens diu que per les retencions a l'autopista els autobusos circulaven absolutament fora d'horari i no es podia preveure quan arribaria, i finalment a les 19:00 arriba l'autobús, la pujada dels viatgers és lenta doncs la majoria compraven el bitllet senzill van poder entrar es va dir als que anaven amb títols integrats que s'havien d'esperar la reparació de la validadora al alguns d'aquests van optar per comprar bitllet senzill, doncs estava plovent, quan estem pràcticament tots dalt s'avaria la validadora i no es pren millor decisió que cridar als tècnics que la reparin i que aquests trigaran 10 minuts en arribar, serien uns 20, finalment després de substituir la validadora que en un primer moment tampoc funcionava a les 19:20, totes les hores són aproximades, mentre els viatgers que encara no havien pujat i que pcompraven bitllet senzill van quan jo ja portava més d'una hora esperant i alguns viatgers potser dues iniciem el viatge, en aquella estona van passar altres autobusos que no sé si potser eren de la mateixa destinació que nosaltres BArcelona, doncs a les parades intermèdies hi va pujar molt poca gent, quan ja estàvem a punt de sortir de Mataró ve un altre tècnic a canviar definitivament la validadora.

Ja a l'autopista en un moment vam arribar a Barcelona doncs en sentit Barcelona la circulació era totalment fluïda, mentre que de sortida era tot el contrari, i un cop a Barcelona la circulació d'entrada per la Gran Via era força fluïda, finalment a les 20:10 vaig poder arribar a Barcelona i vaig poder agafar un Catalunya Exprés cap a Tarragona, anaven amb retards sonats però anaven i just a temps vaig poder arribar a treballar a l'hora, doncs aquesta és la història del que em vaig trobar ahir.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 09/03/2010 19:18

Desde les 15.30,tornen a circular trens entre Vilassar de Mar i Mataró,aixó sí,en via única en aquest tram.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 09/03/2010 20:25

Rodalies, Regionals, Catalunyes Exprés, serveis de Llarg Recorregut, etc, acumulen retards a aquesta hora.

No se'n salva ni un!



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 09/03/2010 20:31

Aquesta tarda, el rodalies a La Tour, que surt de Vic a les 16:26, ho ha fet amb 20/25 minuts de retard. El procedent de Ripoll, que surt a les 16:45, 15 minuts (en doble 447), i el Puigcerdà uns altres 20 minuts.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 10/03/2010 8:53

Desde les 7:30,s'ha restablert totalment la circulació de trens entre Mataró i Vilassar de Mar,afectada durant tot el dia d'ahir,aixó sí,els trens en aquest tram circulen amb demores de 15 minuts.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 10/03/2010 18:42

Segons SMS de RENFE que acabo de rebre, R2 sud i R2 Nord, demores de més de 45 minuts


Salutacions,

Oriol

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 10/03/2010 18:45

I ara, me'n arriba un altre que diu exxactament el mateix, i al final s'hi llegeix "INCIDENCIA CERRADA". No és la primera vegada que passa :x

Edito, imatge del citat missatge, i més amunt és pot comprovar algun altre cas...:
Imatge


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 10/03/2010 21:39

Jo era a Sants, i deien per megafonia que hi havia hagut una incidència en un tren, i que per això el que anava a Granollers-Centre a les 20:48 ha passat per la via 9 i ha estat força estona parat, fins més enllà de les 9. A Sant Andreu Arenal, han parlat dels retards ocasionats per aquest fet.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 12/03/2010 17:43

Avui, en un rodalia Manresa - St. Vicenç ens han informat dins del tren, i per megafonia centralitzada, que aquell tren acabava a Montcada Bifurcació i que caldria fer transbordament a un altre tren. Sembla que el nou centre d'informació va funcionant...



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”