Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23219
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 09/06/2006 8:56

Mako448 ha escrit:Aquest matí,segons ATM,una avaria técnica a l'estació El Vendrell de la R4 ha provocat que els trens direcció Barcelona anessin amb més de 25 minuts de retard.Lo curiós,esque quan he posat la pàgina 811 posava que l'incidencia provocava retrassos a la C4 Sud i C2 Nord
Peró crec que lo de C2 Nord ha estat un error del teletext,després posava C4 Nord,a més pq una incidencia a El Vendell hauria afectat la C2 Nord?Si ni pasa,i de un bon pam.Peró bueno,a la C4 Sud retrassos aquest matí de 25 minuts
Segons he llegit avui a La Vanguardia, tots aquests problemes van estar causats per... El robatori de varis metres de cable per part d'uns xoriços!!!!!!!!!!!!!! Fins aquí ha arribat el pillatje, és completament delirant!!! Quina serà la próxima? Robar trens a trossos???? Coses de les estacions, com màquines expenedores, cancel·ladores, càmeres...? Us imagineu???? Si continua així, no us extranyi que un dia d'aquests passi de veritat!!



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Divendres 09/06/2006 9:37

Ahir, tot el dia, per una "presumta" avaria a El Prat, retards a tota la C2.

Al vespre, sense trens que pugessin més amunt de SAC des de les 19:00 a les 20:15 (hora de pas per Sants), sort que van enganxar dues 451, que anaven a reventar. :evil:

Vaig arribar 1 hora tard a casa i em vaig perdre la meitat del bàsket. Tant de bo m'ho hagués perdut senser :'(



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 09/06/2006 11:14

metring ha escrit:
Mako448 ha escrit:Aquest matí,segons ATM,una avaria técnica a l'estació El Vendrell de la R4 ha provocat que els trens direcció Barcelona anessin amb més de 25 minuts de retard.Lo curiós,esque quan he posat la pàgina 811 posava que l'incidencia provocava retrassos a la C4 Sud i C2 Nord
Peró crec que lo de C2 Nord ha estat un error del teletext,després posava C4 Nord,a més pq una incidencia a El Vendell hauria afectat la C2 Nord?Si ni pasa,i de un bon pam.Peró bueno,a la C4 Sud retrassos aquest matí de 25 minuts
Segons he llegit avui a La Vanguardia, tots aquests problemes van estar causats per... El robatori de varis metres de cable per part d'uns xoriços!!!!!!!!!!!!!! Fins aquí ha arribat el pillatje, és completament delirant!!! Quina serà la próxima? Robar trens a trossos???? Coses de les estacions, com màquines expenedores, cancel·ladores, càmeres...? Us imagineu???? Si continua així, no us extranyi que un dia d'aquests passi de veritat!!
Divendres passat es van endur una torre elèctrica per la zona de Lleida (bé, un poble de Lleida). I robar cables...no és el primer cop...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 09/06/2006 19:43

metring ha escrit:
Mako448 ha escrit:Aquest matí,segons ATM,una avaria técnica a l'estació El Vendrell de la R4 ha provocat que els trens direcció Barcelona anessin amb més de 25 minuts de retard.Lo curiós,esque quan he posat la pàgina 811 posava que l'incidencia provocava retrassos a la C4 Sud i C2 Nord
Peró crec que lo de C2 Nord ha estat un error del teletext,després posava C4 Nord,a més pq una incidencia a El Vendell hauria afectat la C2 Nord?Si ni pasa,i de un bon pam.Peró bueno,a la C4 Sud retrassos aquest matí de 25 minuts
Segons he llegit avui a La Vanguardia, tots aquests problemes van estar causats per... El robatori de varis metres de cable per part d'uns xoriços!!!!!!!!!!!!!! Fins aquí ha arribat el pillatje, és completament delirant!!! Quina serà la próxima? Robar trens a trossos???? Coses de les estacions, com màquines expenedores, cancel·ladores, càmeres...? Us imagineu???? Si continua així, no us extranyi que un dia d'aquests passi de veritat!!
Ei, es considera robatori el mangoneo d'una placa d'un sèrie 1000? :P

Estic considerant endur-me un 1000 per fascicles a casa...Per muntar-lo a la terrassa... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Jordi Sugranyes
N5
N5
Entrades: 82
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Jordi Sugranyes » Diumenge 11/06/2006 16:13

Ahir l'Estrella Costa Brava (Portbou - Madrid) sentit Madrid, va fer una parada a la via 4 de Sant Estació, de més d'una hora. Havia d'arrencar puntualment a les 23h, però degut a un problema amb les màquines, ho va fer passada la mitjanit.

Algú dels d'aquests fòrum també hi era?



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 12/06/2006 14:13

Danzig ha escrit:Ahir, tot el dia, per una "presumta" avaria a El Prat, retards a tota la C2.

Al vespre, sense trens que pugessin més amunt de SAC des de les 19:00 a les 20:15 (hora de pas per Sants), sort que van enganxar dues 451, que anaven a reventar. :evil:

Vaig arribar 1 hora tard a casa i em vaig perdre la meitat del bàsket. Tant de bo m'ho hagués perdut senser :'(
Doncs no saps el millor... aquesta doble composició de 451 va quedar inútil a Granollers Centre, per la qual cosa es va haver de fer transbordar tota la gent al Catalunya Exprés que des de Barcelona li anava trepitjant els talons. Al final una hora de trajecte entre el Clot i Sant Celoni pels viatgers de l'exprés i un retard de 20 minuts a l'arribada a Girona :evil:

A veure que em diuen quan pretengui cobrar la diferència d'exprés a delta per les parades que va fer i per haver acceptat viatgers de Rodalies :twisted:
Jordi Sugranyes ha escrit:Ahir l'Estrella Costa Brava (Portbou - Madrid) sentit Madrid, va fer una parada a la via 4 de Sant Estació, de més d'una hora. Havia d'arrencar puntualment a les 23h, però degut a un problema amb les màquines, ho va fer passada la mitjanit.
Doncs no sé què haurà fet aquesta nit el Costa Brava amb l'amenaça de caiguda d'una torre elèctrica a Sant Julià de Ramis (el Gironès) :|



Jordi Sugranyes
N5
N5
Entrades: 82
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Jordi Sugranyes » Dilluns 12/06/2006 16:40

jejeje ho vaig estar pensant ahir quan ho van dir pel telenotícies. Era sobre quarts de deu quan la línia a Sant Julià de Ramis estava tallada, hora en que el Costa Brava devia estar baixant...

Acabo de passar per taquilla per l'estació de Reus, m'han tornat la meitat del bitllet xDDD

Jordi Sugranyes ha escrit:Ahir l'Estrella Costa Brava (Portbou - Madrid) sentit Madrid, va fer una parada a la via 4 de Sant Estació, de més d'una hora. Havia d'arrencar puntualment a les 23h, però degut a un problema amb les màquines, ho va fer passada la mitjanit.
Doncs no sé què haurà fet aquesta nit el Costa Brava amb l'amenaça de caiguda d'una torre elèctrica a Sant Julià de Ramis (el Gironès) :|[/quote]



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 14/06/2006 19:07

Ahir,volia agafar un tren a El Prat que anava cap a Castelldefels,doncs aquest tren passa a les 15.35 per El Prat,doncs resulta que m'apareix dues 451 cap a St.Vicenç,lo mijor esque anunciaven que els tres cotxes de cap amb destinació St.Vicenç i els 3 de cua amb destinació Vilanova,aixó a la C2 l'he vist poques vegades :x
Peró esque el tren anava amb 16 minuts de retard i procedia de Sant Andreu Comtal,i la meva destinació era Gavà,al principi em pensava que aquest tren era una 451 que venia de St.Celoni i una que venia de St.Andreu Comtal s'acoplaven a Sant Andreu i a Vilanova es descoplaven(m'imagino per tenir un maquinista menys),peró no va ser aixím,la doble composició venia de St.Andreu Comtal,i pensava jo que parava a Viladecans,quan en la realitat se l'ha saltat.Quan baixo a Gavà apareix només 1 minut més tard una 447 amb destinació Vilanova G(Procedent de Sant Celoni),realment flipant,quan et ve el de Castelldefels,et venen els de St.vicenç i els de Vilanova per darrere.Agafo el cotxe i me'n vaig a Sant Andreu a fer un altre viatge amb FGC.



Avatar de l’usuari
Civis
N3
N3
Entrades: 25
Ubicació: L3 Plaça del Centre

Entrada Autor: Civis » Divendres 16/06/2006 20:37

Esta mañana, el regional a Valls-Lleida de las 7 de la mañana no ha parado ni en Bellvitge ni en El Prat por culpa de un despiste del maquinista, ante el estupor de los viajeros y de los que esperaban en los andenes de El Prat. Después, ha parado en Viladecans, justo donde no tenía parada prescrita para que la gente pudiera cambiar de andén y regresar.

Lo peor se lo han llevado los que iban al aeropuerto y un señor que compró un billete El Prat - Vinaixa, que al final ha vuelto para su casa sin coger el tren y sin poner reclamación.



Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Divendres 16/06/2006 21:04

Aquest migdia, al voltant de les 15.00, els trens de la C2 que acaben a Vilanova i la Geltrú, acabaven a Sitges, estacionant-se a la Via 3 i tornant a sortir cap a Bcn poc després.

Ho anunciaven per megafonia a totes les estacions de la línia, i a més, l'andana de les vies 1-3 de Sitges estava plena a petar, suposo que per la gent que anava a Vilanova i esperava el de St. Vicenç.

Algú sap perquè ha passat això?

PD: M'han comentat que aquest matí hi havia un tren "tipu talgo" aturat després de l'estació de Sitges direcció Tarragona, i que hi havia bombers, ambulància i polícia. Té res a veure?


67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Divendres 16/06/2006 21:42

Situación de caos esta noche:
--> En Sants a las 20:55:
- Retrasos de unos 10-15 minutos en los trenes dirección Pl. Catalunya.
- Via 4: Tren con destino Castelldefels (20:49) estacionado en via 4. Este tren se anunciaba como procedente de Portbou :) :) .
- Via 5: Tren con destino St. Vicenç de Calders (20.36).
--> Entre Sants y Sant Joan Despí (20:55-21:10)
- Trenes Arco García Lorca (imagino) y un Talgo desconocido vía Vilafranca, que tendrían que esperar a la entrada de l'hospitalet, ya que habían otros 2 trenes esperando a llegar a la vía 2 de esta estación, y otro estacionado en ella.

Editado: Talgo conocido, procedente de Lorca



Avatar de l’usuari
Carlos L'H
N6
N6
Entrades: 161
Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Entrada Autor: Carlos L'H » Divendres 16/06/2006 23:58

No se lo que ha ocurrido hoy lo que si se que un tren que estaba estacionado en la vía 2 no dejaba ver un tren completamente vacío en la vía 3 y se ha marchado sin que dijesen nada mientras cientos de personas mirábamos como se iba.
Yo muy cabreado de tanto esperar (unos 45 minutos) he ido al jefe de estación y le he dicho: ¿no saben que había un tren estacionado en la vía 3 y que iba a Barcelona, y siempre lo anuncian y porque no esta vez?
y me dice
Es que no me funciona el micrófono. Entonces he pensado muchas cosas y lo primero que se me ha ocurrido ha sido VÁYANSE A LA MIERDA y me ido.


:avall



mix3
N5
N5
Entrades: 124
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: mix3 » Dissabte 17/06/2006 9:56

La prova del delicte...

Tren Alvia per L'H cap a les 20.15 o així
Fitxers adjunts
IMG_0116.jpg
IMG_0116.jpg (148.77 KiB) Visualitzat 5510 cops



carloslg21
N1
N1
Entrades: 1
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: carloslg21 » Dissabte 17/06/2006 12:18

Vaig estar present en aquest incident que parleu. Tampoc sé el que exactament va passar en tre Sitges i Vilanova. Només sé que el rodalies amb destinació Vilanova acababen a Sitges. La via no estava tallada ,perquè passaven Catalunya Expres i regionals. Diria que els Alvia els van desviar per Vilafranca però no estic segur.

El que si que puc assegurar es el follon que s'havia muntat a Sants a les 19:00 a les vies 5 i 6. Deu ni do............quina cua de rodalies cat. expres, 2 trens a la mateixa andana amorrats esperant sortir, trens plens de gom a gom.........en fi. Un tren destinacio Saant Andreu que de cop canvien de destinacio i va cap a Sant Vicenç..........30 minuts parats abans que surtis cap rodalies direccio Castelldefels........etc. Però la cosa no acaba aqui. Quan el tren estava a punt de sortir una viatgera fent una actuacio discutible eticament encara que comprensible, va tirar de l'alarma per putejar a l'empresa però sense tenir en compte que putejava a tots els viatgers. Fins que va arribar el maquinista, va preguntar:
- Quien ha sido? Nadie verdad?-
i de cop surt la viatgera:
- Si he sido yo. Es que ya esta bien..........(i ja us imagineu el que li va dir, que ja estava bé.......etc. i el maquinista es va limitar a dir que a mi me da igual)

Vaig tenir la impressio per l'actuació de la gent que aquestes estirades de l'alarma com a protesta son força habituals, perquè cap viatger es va estranyar, ni el maquinista ni ningú.



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dissabte 17/06/2006 17:24

Hola,

Cada día más averías, cosas raras y expedientes X en las líneas de RENFE C2 y C4.

Durante todo el viernes han estado pasando trenes de largo recorrido por el corredor del Llobregat, desde L'H hasta Martorell, pasando por Sant Joan, Sant Feliu, Molins, Castellbisbal, etc. y así prosiguiendo camino hasta Sant Vicenç de Calders por la línea de Vilafranca.

En el paso a nivel de Sant Feliu, frente a un colegio donde a diario acuden de entre 1500 a 2000 escolares, han pasado a toda candela Euromed's, regionales, Alvia's, Arco's, Altaria's y demás circulaciones que normalmente no discurren por aquí.

RENFE... cada día diferente.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dilluns 19/06/2006 9:36

mix3 ha escrit:La prova del delicte...

Tren Alvia per L'H cap a les 20.15 o així
a les 15 hores de divendres va passar un altre Alvia per L'H



Jordi Sugranyes
N5
N5
Entrades: 82
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Jordi Sugranyes » Dilluns 19/06/2006 17:29

Pels que vivim al sud de Catalunya ja ens està bé que existeixi aquesta alternativa de la "via Vilafranca´". Normalment quan ens desvien el Catalunya Exprés o tren de llarg recorregut per aquesta via, no ens avisen, ja que a la pràctica només són 10 minuts de retard a l'arribar a Sant Vicenç de Calders.

Algunes vegades trobes a faltar el mar a les finestres de l'esquerra, quan de sobte dius "Ostres si som a Vilafranca ja!"



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Dilluns 19/06/2006 23:49

No sempre hi ha incidències a la C2. Aquesta nit, sense anar més lluny hi ha hagut una incidència a la C4, diria que entre l'hospitalet i Molins tot i que no deien per megafonia on.
Els trens de la R1,R4 amb pas a Sants (segons la web de renfe) 21:54, 22:12 i 22:20, ho han fet entre les 22:35 y les 22:45. En sentit sud, el que jo he agafat (22:43) ha estat parat 10 minuts a Cornellà, però a part d'això, res a destacar. Algú sap què ha passat?



Avatar de l’usuari
Jefe de C.T.C.
N5
N5
Entrades: 102
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Jefe de C.T.C. » Dimarts 20/06/2006 11:49

Jejeje...acabo d'arribar d'unes minivacances i tornant en un Grandes Líneas me n'he assabentat tot i que no m'ha enganxat de plè.
Enganxada de catenària a Cornellà crec recordar des de les 22:30 fins a les 4:15h crec


Hola gent!!

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 20/06/2006 11:59

Jordi Sugranyes ha escrit:Pels que vivim al sud de Catalunya ja ens està bé que existeixi aquesta alternativa de la "via Vilafranca´". Normalment quan ens desvien el Catalunya Exprés o tren de llarg recorregut per aquesta via, no ens avisen, ja que a la pràctica només són 10 minuts de retard a l'arribar a Sant Vicenç de Calders.

Algunes vegades trobes a faltar el mar a les finestres de l'esquerra, quan de sobte dius "Ostres si som a Vilafranca ja!"
En el cas de la linia de Girona tambe es desvia per Mataro, no?



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”