Ampliació Diputació fins Gran Vía/Obertura vestíbul FGC:

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
hospitalenc
N5
N5
Entrades: 82
Ubicació: L´Hospitalet.

Ampliació Diputació fins Gran Vía/Obertura vestíbul FGC:

Entrada Autor: hospitalenc » Dissabte 25/08/2007 19:13

Sí, l´Ajuntament de Barcelona està fent (lentament, com es norma en ell), la continuació del carrer Diputació per dins Hostafrancs, del carrer Tarragona fins a la Gran Vía de les Corts Catalanes i passants per Creu Coberta. S´edificaràn de pas pisos i equipaments.

M´he adonat que aixó serà a tocar de Pl. Espanya i especialment de l´actual vestíbul i boca de sortida dels FGC que tenen just a la cantonada de Gran Vía amb l´eix aquest del c/Constitució i Carretera de la Bordeta. Nó l´he vist mai obert al pùblic, actualment es sortidad´emergència, i sería una bona idea que s´obrís normalment, perque contribuiría a revitalitzar tota aquella zona i donaría servei a aquest nou eix en construcció. ;)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 25/08/2007 23:17

Cert, fa temps que em vaig fixar, encara recordo quan funcionava. Seria un bon moment per reobrir-la, tot i que no estic ben segura que ara sigui sortida d'emergència, em sona que havia una altra cosa, potser m'equivoqui.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 26/08/2007 1:05

hospitalenc ha escrit:la continuació del carrer Diputació per dins Hostafrancs, del carrer Tarragona fins a la Gran Vía de les Corts Catalanes i passants per Creu Coberta.
Mandee?

[OT]
hospitalenc ha escrit:S´edificaràn de pas pisos i equipaments.
Pisos que es pugui pagar un pobre enginyer informàtic (o quasi) o pisos que poden acabar de pagar els fills dels curritos de torn?[/OT]



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 26/08/2007 12:45

Peró,ús referiu a la sortida d'emergencia que hi ha a les víes 1 i 2 al fons del tot,que hi han moltes escales?Allò abans era un vestíbul? :o



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 26/08/2007 13:36

orique ha escrit:
hospitalenc ha escrit:la continuació del carrer Diputació per dins Hostafrancs, del carrer Tarragona fins a la Gran Vía de les Corts Catalanes i passants per Creu Coberta.
Mandee?
Si, si, el carrer Diputació, al començament, es torça cap a l'esquerra, i desenboca a Creu coberta, però pel que veig a la guia de Barcelona,hi ha un edifici en mig. El que passa és que l'accés tancat es troba a Gran Vía amb carretera de la Bordeta.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Diumenge 26/08/2007 14:58

metring ha escrit:Cert, fa temps que em vaig fixar, encara recordo quan funcionava. Seria un bon moment per reobrir-la, tot i que no estic ben segura que ara sigui sortida d'emergència, em sona que havia una altra cosa, potser m'equivoqui.
Aquesta sortida d'emergencia, no s'ha utilitzat mai. I mentres no és facin obres per adequar.la, no crec que és pugui utilitzar mai com a tal.
En primer lloc son escales d'alçada no massa normal i n'hi han dues curves sense replà,

Dn cas d'emergència, será una equivocació, els usuaris no podrien passar, sempre i quan no fossin joves i atlètics :D


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 26/08/2007 15:44

Dedueïxo que parlem de coses diferents, una és la sortida d'emergència, i una altra l'accés tancat de Gran Via amb Bordeta, que jo recordo haver-lo vist obert fa anys.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Diumenge 26/08/2007 18:32

metring ha escrit:Dedueïxo que parlem de coses diferents, una és la sortida d'emergència, i una altra l'accés tancat de Gran Via amb Bordeta, que jo recordo haver-lo vist obert fa anys.
No, no és el mateix, és cert estaba obert però era per solament per anar a cercar "queviures" per als empleats, anar a esmorçar, deixar entrar a un emplat, ... plegar i anar a cercar el cotxe aparcat al carrer Bordeta. Però utilitzar-ho per sortida d'emèrgencia, impensable per els viatgers.

Jo habia entrat per aquell indret, però avans tenía de trucar al Cap d'Estació que en vingués a obrir la porta de l'andana, ..... ;) :? :D


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”