Retards, avaries i deficiències a TMB

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 30/05/2016 18:00

Si aquest matí tallaven la línia 5 durant bona part del matí entre Horta i Vall d'Hebron, ara està tallada entre Can Boixeres i Cornellà Centre.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 30/05/2016 21:28

El tall d'aquest matí ha estat provocat per grafiters que, molt probablement volien anar al dipòsit de Sant Genis. Han baixat per les vies per El Coll | La Teixonera, els han vist, i s'han amagat. A causa d'això, bombers, empresa i policia els han cercat fins detenir-los.

El d'aquesta tarda a l'altre extrem, per megafonia han dit que ha estat a causa d'una tercera persona.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2157

Entrada Autor: albert28 » Dimarts 31/05/2016 11:06

Adolescent barceloní ha escrit:Si aquest matí tallaven la línia 5 durant bona part del matí entre Horta i Vall d'Hebron, ara està tallada entre Can Boixeres i Cornellà Centre.
Sii clarr, el L46 fa el recorregut similar des de SANT ILDEFONS fins Cornellà Centre no des de CAN BOIXERES... :plas :plas I si vas amb bitllet senzill i has d'agafar dos busos te l'has de pagar tu?

Quina manera de rentar-se les mans, al final quant de temps va estar tallat aquest tram?



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 01/06/2016 9:31

Video de la detenció dels grafiters aquí:
http://transport.cat/viewtopic.php?f=45&t=6166&p=258828
(com que la incidència ja ha acabat, i la notícia ja té més a veure amb els grafiters i la seva detenció, he pensat que era bo penjar-lo allà i "deslliurar-ne" aquest aquest fil, del tema, tot deixant via lliure per a futures incidències)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 02/06/2016 12:09

Jo no sé què en penseu vosaltres, però això és molt greu. De tanta externalització de treballadors, cada cop hi han més claus per accedir al metro en mans de gent que no les fa servir per a res ortodox. Els dirigents s'estan cobrint de glòria, la gestió cada cop és més lamentable, però al públic en general no els arriba. Si tinguessin un mínim de decència, dimitirien.



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 03/06/2016 13:54

Espero que estigui ja arreglat, però sobre les 13:10 totes les validadores del vestíbul d'Urquinaona L4 del costat Jaume I eren obertes i no acceptaven els títols. Com a conseqüència he hagut d'entrar sense validar.

He baixat a Passeig de Gràcia per canviar a L3 i de passada he informat al cap d'estació de L4 (bueno, el que queda d'ells :roll: ) per a que les vagin a tancar, i per suposat, validar el títol. :emprenyat


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 06/06/2016 9:31




Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 06/06/2016 16:24

A mi m'ha afectat de ple aquesta incidència d'aquest matí a l'L5. He hagut d'anar a la feina amb el 32 i he arribat "només" 7 minuts tard al meu lloc de treball. Una alternativa lenta, degut a les obres de Travessera de Dalt que fan incrementar molt el temps de trajecte a les línies que venen del Guinardó (24, 32 i H6).



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 06/06/2016 16:25

Renfe451 ha escrit:A mi m'ha afectat de ple aquesta incidència d'aquest matí a l'L5. He hagut d'anar a la feina amb el 32 i he arribat "només" 7 minuts tard al meu lloc de treball. Una alternativa lenta, degut a les obres de Travessera de Dalt que fan incrementar molt el temps de trajecte a les línies que venen del Guinardó (24, 32 i H6).
Anys enrere posaven busos substitutoris :roll:


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2157

Entrada Autor: albert28 » Dilluns 06/06/2016 17:23

Miquel ha escrit:
Renfe451 ha escrit:A mi m'ha afectat de ple aquesta incidència d'aquest matí a l'L5. He hagut d'anar a la feina amb el 32 i he arribat "només" 7 minuts tard al meu lloc de treball. Una alternativa lenta, degut a les obres de Travessera de Dalt que fan incrementar molt el temps de trajecte a les línies que venen del Guinardó (24, 32 i H6).
Anys enrere posaven busos substitutoris :roll:
Pel que he llegit si que han ficat busos substitutorisç I la causa En aquest cas l'enllaç possible era TRAM/BUSOS + V7, si vas en billet senzill, t'han de deixar entrar al bus sense pagar un altre bitllet o s'han de pagar els 3? I si la T-10 es valida un viatge extra al entrar al metro?



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 06/06/2016 17:46

Jo vaig enganxar una incidència a Llucmajor a la L4 fa poc, i l'AAC em va expedir un bitllet senzill per "compensar" el viatge de T-10 que vaig gastar. Ara bé, un bitllet senzill amb el qual no podia fer transbordaments, òbviament.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 06/06/2016 18:04

albert28 ha escrit:
Miquel ha escrit:
Renfe451 ha escrit:A mi m'ha afectat de ple aquesta incidència d'aquest matí a l'L5. He hagut d'anar a la feina amb el 32 i he arribat "només" 7 minuts tard al meu lloc de treball. Una alternativa lenta, degut a les obres de Travessera de Dalt que fan incrementar molt el temps de trajecte a les línies que venen del Guinardó (24, 32 i H6).
Anys enrere posaven busos substitutoris :roll:
Pel que he llegit si que han ficat busos substitutorisç I la causa En aquest cas l'enllaç possible era TRAM/BUSOS + V7, si vas en billet senzill, t'han de deixar entrar al bus sense pagar un altre bitllet o s'han de pagar els 3? I si la T-10 es valida un viatge extra al entrar al metro?
Quan anunciaven l'incidència a les 7:55, deien a la gent que usés la xarxa de bus. A banda de dir que L5 funcionava de La Sagrera a Fondo entre alguna que altre perla en directe. No se si algú ho ha escoltat a aquella hora. Jo era a Passeig de Gràcia L4 i m'estava descollonant.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 06/06/2016 18:08

Miquel ha escrit:Quan anunciaven l'incidència a les 7:55, deien a la gent que usés la xarxa de bus. A banda de dir que L5 funcionava de La Sagrera a Fondo entre alguna que altre perla en directe. No se si algú ho ha escoltat a aquella hora. Jo era a Passeig de Gràcia L4 i m'estava descollonant.
Pues no, yo escuché siempre de Sagrera a Vall d'Hebron... Yo estaría en aquella hora dirigiéndome a la Vall d'Hebron para coger la línea 3 hasta Diagonal, que hasta allí llegaba el otro parcial de la línea 5.



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 23/06/2016 22:18

Pel que m'han dit, aquesta tarda un gos ha baixat a la zona de vies per Jaume I, i ha anat cap amunt bloquejant L4. Sembla ser que ha arribat a la Bifurcació d'Aragó i s'ha colat també per L3 :x


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 24/06/2016 1:30

Ves per on, ha fet allò que ja no és capaç de fer (o no el deixen) el Tren Històric :x


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 30/06/2016 11:52

En aquests moments, la L1 no funciona a Sant Andreu, va de H. de Bellvitge a Fabra i Puig i de Torras i Bages a Fondo.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 30/06/2016 12:03

Trencament de carril, cada dos per tres es trenca algun a la L1, i Conrayas ja diu que a Torras i Bages hi ha un pegat, no s'arregla definitivament, això no pot continuar així, un dia haurà un descarrilament i tindrem un greu problema!



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 30/06/2016 12:23

metring ha escrit:Trencament de carril, cada dos per tres es trenca algun a la L1, i Conrayas ja diu que a Torras i Bages hi ha un pegat, no s'arregla definitivament, això no pot continuar així, un dia haurà un descarrilament i tindrem un greu problema!
Ya hubo uno...
Foro Andana Central ha escrit: http://forometro-bcn.foroactivo.com/t18 ... -barcelona

23 desembre 1997: descarrila un tren de la sèrie 4000 a l'entrada de l'estació de Torras i Bages



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 30/06/2016 12:34

Ya, pero hace varios años, pero a este paso un día habrá más...



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 02/07/2016 14:23

Incomprensiblement, a certa cotxera, hi ha mitja part inferior d'un passadís de connexió entre cotxes de la sèrie 2000 sense cap protecció, que tot i estar en una zona tècnicament ""tancada"", qualsevol hi podria entrar sense gaires problemes...


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”