Quants de vosaltres sou afectats del tall de rodalies?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

De quin servei estás afectat?

Rodalies
6
21%
Regionals
3
11%
Llarga Distància
3
11%
Autobusos interurbans
0
No hi ha cap vot
Tots
1
4%
Cap
15
54%
 
Vots totals: 28
Jordilar

Quants de vosaltres sou afectats del tall de rodalies?

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 17/11/2007 1:12

Hola:

Obro aquesta enquesta per comprobar quants de vosaltres sou afectats directes dels talls de serveis produits pels esborancs de Bellvitge i que cada dia heu de sofrir aquestes alteracions. La enquesta va dirigida també als que siguin usuaris de Regionals i Grans Línies que pateixin el tall així com els usuaris que fan servir línies d'autobusos interurbans que connecten les poblacions afectades i que s'han vist perjudicats pel notori augment d'usuaris.

Jo, per sort, no pateixo cap afectació i cada dia viatjo amb la C1 i haig de reconèixer que va prou bé i no tinc cap problema.

Salut,


Editat per l'administració per afegir opcions.



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dissabte 17/11/2007 1:47

Jo, en principi, de cap.

Treballo a Sant Cugat i agafo R1 + S2 ó S55.

I quan vaig cap a Madrid ho faig sempre en avió així que res.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dissabte 17/11/2007 2:48

Jo no estic afectat pel tall perquè no passo per Bellvitge, però molts dies he arribat tard a la feina per culpa de que el tren no ha passat a l'hora.



fredebcnteatre
N7
N7
Entrades: 323
Ubicació: R1

Entrada Autor: fredebcnteatre » Dissabte 17/11/2007 10:20

Jo indirectament, perquè a vegades per feina haig de anar a Gavá o Viladecans i haig de agafar el bus sustitutori aquell, pero no em considero realment afectat. ja que el grau de afectació meva sería poc, ja que em toca anar-hi un o dos cops per setmana máxim a Gavá o Vilaldecans. Per tant no em puc considerar un dels afectats. Normalment em toca anar a Hospitalet i el metro va be, pero força ple per tot el tema. La L1 va supermega plena.



Gersenz
N4
N4
Entrades: 65
Ubicació: Barcelona. L1, L3, L8 --> Espanya
Contacta:

Entrada Autor: Gersenz » Dissabte 17/11/2007 16:37

Falta la opció "Tots"


Salutacions!
Fora el logo de Rodalies als senzills de metro!

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 17/11/2007 16:55

Bé, no sé si se´m pot considerar afectat perquè ara mateix no sóc u8suari diari de regionals, però visc a Tarragona, i a Barcelona hi vaig de quan en quan per temes de compres i oci, i a Torredembarra també per raons laborals.

De tota manera, els retards a mí personalment no m´estan afectant.

Tinc amics que fan Tarragona-L´Ametlla de Mar cada dia, i amb el tall ara és 1:30 de retard cada dia.



Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dissabte 17/11/2007 18:00

Jo he sigut afectat per Rodalies fins avui, ja que la R2 sud torna a funcionar parcialment. He estrenat el nou servei i va força bé, tenint en compte que és dissabte, ja veurem dilluns.

Impacta molt passar per Gavà a tota velocitat veient a la gent que espera els trens cap a St Vicenç.


67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 18/11/2007 14:08

Ara s'ha regularitzat bastant, però durant els primers dies la línia de Girona també va patir una explotació bastant desastrosa, en part perquè feia servir la via 0 de Bellvitge per a l'estacionament de trens.

Pel dia a dia no he notat res, sóc ben feliç amb el 33.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 18/11/2007 22:09

A nivell diari, el tall no m'afecta, però la setmana passada vaig haver d'anar dos dies a Viladecans (precisament, a tocar de l'estació) i vaig haver d'anar-hi en cotxe.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dilluns 19/11/2007 10:36

Bé, a mi m'ha xafat els Alvia per venir a Barcelona a veure la xicota. Fins ara era una alternativa a l'avió quan m'escapava a última hora. Ara, simplement passo del trasbord a Camp de Tarragona, ja que les més de 5 hores que es tarda no em sembla competitiu per estalviar-me 30-40 euros.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 19/11/2007 11:32

No em puc queixar. Visc i treballo al mateix barri, i nomès prenc l'autobús per anar a veure els meus pares. Diria que el bus (L85 Hospitalet-Sant Ildefons-Gavà) va una mica més ple que abans, però a més han augmentat la freqüència, així que en surto beneficiat!



Jordi Sugranyes
N5
N5
Entrades: 82
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Jordi Sugranyes » Dilluns 19/11/2007 12:07

Els que vivim a Reus, i al Camp de Tarragona, que ens hem de desplaçar a Barcelona, fins ara en els diferents catalunya exprés i regionals tardavem uns 80 minuts. Ara, amb el canvi actual a St Vicenç, n'estem fins a 120 minuts de mitjana. I no parlem dels que han de continuar fins a Lleida...

La gran millora la notarem amb la posada en funcionament del TGV, que encara que restem el temps del bus per arribar fins a l'estació del Camp de Tarragona, el trajecte fins a Bcn Sants no superarà els 60 minuts...

Dissabte per tornar vaig fer l'experiment "rodalies sants - vilanova", "rodalies vilanova - sant vicenç", i "catalunya exprés sant vicenç - reus". Vaig tardar uns 160 minuts, però per tant sols 2,80 euros xDDD



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 20/11/2007 22:56

Esporàdicament agafo els FGC per anar a la meva futura casa a Olesa, i el tall m'afegeix temps extra. :|

Falta l'opció, companys! ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Bauvilla
N5
N5
Entrades: 91
Ubicació: Calafell
Contacta:

Entrada Autor: Bauvilla » Dimecres 21/11/2007 17:47

Jo, dos cops al dia de Calafell a Barcelona i tornada...


Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.

Avatar de l’usuari
594-001-0
N6
N6
Entrades: 296

Entrada Autor: 594-001-0 » Dimecres 21/11/2007 21:19

2 veces que he tenido que ir a Barcelona desde que está cortado el tramo he ido en coche por no tener que ir de Tarragona a Barcelona en bus.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 22/11/2007 11:28

JaMiRo! ha escrit:Esporàdicament agafo els FGC per anar a la meva futura casa a Olesa, i el tall m'afegeix temps extra. :|

Falta l'opció, companys! ;)
No falta cap opcio, ja que diu "Rodalies" a seques, no "Rodalies RENFE", i FGC tambe es "Rodalies".



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dijous 22/11/2007 14:57

Jo vaig esser afectat pel tall de regionals per anar a Port Aventura el primer diumenge de la restructuracio



daneel
N5
N5
Entrades: 116
Ubicació: L'Hospitalet

Entrada Autor: daneel » Dijous 22/11/2007 15:40

Yo, por suerte, utilizo la R2 Norte y no me ha afectado.

Lo que si que me ha afectado, egoistamente hablando; ha sido el restablecimiento parcial del servicio. Durante el corte, la R2 Norte iba de maravilla, ahora ya son retrasos de 5 a 10 minutos cada dia.

De todas maneras, a los que utilizamos la R2 Norte, que dios nos coja confesaos cuando empiecen las obras del AVE por Sagrera, La Trinitat, Montcada y Montmeló (visto la que se ha formado en Bellvitge).



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 22/11/2007 16:01

daneel ha escrit:De todas maneras, a los que utilizamos la R2 Norte, que dios nos coja confesaos cuando empiecen las obras del AVE por Sagrera, La Trinitat, Montcada y Montmeló (visto la que se ha formado en Bellvitge).
No crec. A veure, amb Renfomentadif no es pot excloure cap catàstrofe, però el terreny és més estable i, si no vaig equivocat, no hi haurà cap túnel arran de la via "de la pobrissalla".


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

daneel
N5
N5
Entrades: 116
Ubicació: L'Hospitalet

Entrada Autor: daneel » Dijous 22/11/2007 23:40

Guigui ha escrit:
daneel ha escrit:De todas maneras, a los que utilizamos la R2 Norte, que dios nos coja confesaos cuando empiecen las obras del AVE por Sagrera, La Trinitat, Montcada y Montmeló (visto la que se ha formado en Bellvitge).
No crec. A veure, amb Renfomentadif no es pot excloure cap catàstrofe, però el terreny és més estable i, si no vaig equivocat, no hi haurà cap túnel arran de la via "de la pobrissalla".
No, si a mi no me da miedo el terreno; me dan miedo las prisas. Hemos de recordar que hay un compromiso de llegada a la frontera, compromiso con fecha original 2009 y postergado a 2012, con la consiguiente indemnización a la constructora del túnel bajo los Pirineos.

El problema de Bellvitge ha retrasado la licitación del túnel urbano de Barcelona, amen de la desconfianza que ha generado acerca de este tipo de obras.

Ya ves... por un lado una fecha no cumplida (de 2009 a 2012), por otro un retraso en las licitaciones y en las obras, por otro prisas para no pagar más indemnizaciones, por otro desconfianza del público en este tipo de obras (síndromes Carmelo y Bellvitge), desconfianza que solo se puede vencer haciendo las cosas bien y despacio...

Un cóctel muy explosivo, ¿no crees? Y te digo la verdad, ojalá me equivoque y me tenga que tragar mis palabras...

Y el túnel del ave, a su paso por Montcada y Montmeló va paralelo a la via actual; y de paso se va a soterrar dicha via...



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”