Al metro, bona part de la informació necessària en cas d'incidència la passen per megafonia i pels indicadors de "processant nova informació".josep_serre ha escrit:Tan que s'ha criticat els informadors que té Renfe, que sí, és millorable, però també és cert que han millorat notablement, però preteneu considerar-ho millors que els informadors de metro? els eh!
L'altre treballador seguirà treballant al mateix ritme de sempre fins que s'acabi el seu torn. Són els clients els que s'hauran d'esperar més temps, amb les corresponents molèsties que això comporta.josep_serre ha escrit:Que un treballador s'aixeca davant d'una cua molt gran doncs a qui més molestarà serà a l'altre treballador que doblarà la seva feina, si ho fa serà per una causa justificada.
Sí. A mi, sempre m'han donat una T-10 amb un viatge quan he hagut de tornar a sortir del metro perquè estava avariat.josep_serre ha escrit:El metro dóna un bitllet gratuït quan el servei s'interromp 15 minuts?