¿Vuelven los interventores a Cercanías?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Re: ¿Vuelven los interventores a Cercanías?

Entrada Autor: BB9200 » Dilluns 22/06/2009 18:45

Crec que des del centre de control de Barcelona (o de Madrid), on controlen totes les línies i trens, i estan en permanent comunicació amb ells.
Per cert, 4 interventors :x ?


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dilluns 22/06/2009 18:47

BB9200 ha escrit:Crec que des del centre de control de Barcelona (o de Madrid), on controlen totes les línies i trens, i estan en permanent comunicació amb ells.
Per cert, 4 interventors :x ?

Val gracias per la resposta, si eran 4 interventors i controlan tál cóm i comentat de una manera no molt maca, semblaba que tots ens colaban sense pagar, una exageració en tota regla.



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dilluns 22/06/2009 18:49

La mala gaita que té la gent últimament, i en especial també els interventors de la C3 (el comentari de més a dalt, per exemple).
Per cert, no t'asseguro la resposta, però crec que és la que t'he dit.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dilluns 22/06/2009 18:55

BB9200 ha escrit:La mala gaita que té la gent últimament, i en especial també els interventors de la C3 (el comentari de més a dalt, per exemple).
Per cert, no t'asseguro la resposta, però crec que és la que t'he dit.
Si per descomptat mala gaita, podrian anar dins del tren i segurament trobarian molts anant sense pagar, crec que seria millor com antigament es feia i no com ara, fa uns mesos també 4 a l'andana de la via 4 de Sant Vicenç, habia un tren a punt de marxar i es van posar estrategicament i tots que van ser molts que no portaban bitllet els van fer o baixar o ja no van poger entrar al tren, amb aquell cas ells també van marxar dins de la unitát cap a Vilanova.



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dilluns 22/06/2009 19:03

Per mi el millor eren els ferrobusos, allà segur que no s'escapava ningú sense bitllet xD .


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dilluns 22/06/2009 21:04

Enric ha escrit:Avui i anat a Molins desde El Vendrell anar i tornar, be com de costum durant el trajecte dins del tren cap interventor, ara quan anaba a l'estació de Molins per tornar cap a casa a dins habian 4 controlan a tot deu perque no es colesin sense validar el bitllet, un control i trobat una mica desmesurat ja que miraban a tots de una manera que no m'ha agradat, ara els i fet un comentari amb catalá (sembla que al principi cap a entes el que els deia) que aquí a El Vendrell podrian vindra a controlar una mica ja que bastants pasan de pagar, la resposta ha sigut en castellá, "cuando nos llamen iremos" i jo pregunto qui els a de trucar? :nose , si sabeu que han volgut dir u expliqueu. :ok
Jo vaig preguntar-li a un revisor (com a aficionat al ferrocarril) divendres passat que si només es centraven a la zona "Metropolitana" (fer una circumferencia des de BCN fins a sabadell) i em va dir que si, que era on la gent més es colava...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 23/06/2009 8:45

Què va! Darrerament, es troben amb freqüència a la C2 Sud, dins dels trens.



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dimecres 24/06/2009 17:38

josep_serre ha escrit:Alguna cosa em diu que m'imagino quin interventor era.
Un home baixet i gras. Un tapón.


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dimecres 24/06/2009 19:38

evarujo ha escrit:
Enric ha escrit:Avui i anat a Molins desde El Vendrell anar i tornar, be com de costum durant el trajecte dins del tren cap interventor, ara quan anaba a l'estació de Molins per tornar cap a casa a dins habian 4 controlan a tot deu perque no es colesin sense validar el bitllet, un control i trobat una mica desmesurat ja que miraban a tots de una manera que no m'ha agradat, ara els i fet un comentari amb catalá (sembla que al principi cap a entes el que els deia) que aquí a El Vendrell podrian vindra a controlar una mica ja que bastants pasan de pagar, la resposta ha sigut en castellá, "cuando nos llamen iremos" i jo pregunto qui els a de trucar? :nose , si sabeu que han volgut dir u expliqueu. :ok
Jo vaig preguntar-li a un revisor (com a aficionat al ferrocarril) divendres passat que si només es centraven a la zona "Metropolitana" (fer una circumferencia des de BCN fins a sabadell) i em va dir que si, que era on la gent més es colava...
No dic que aquet revisor vaixi equivocat on mes va el "personal pel morro", >:( pero els extrems per lo menys de la C-4 sud que es la que conec mes per viure a El Vendrell la gent es pasa de coladero, aquí molts tant del pais com d'altres llocs es pensen que viatjar amb tren surt gratis sempre que et vingin las ganas, ara també dic que moltssssssss pasen a comprar el bitllet.



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 746
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dijous 25/06/2009 20:15

evarujo ha escrit:acabo d'arribar de Montcada Bifurcació i allà hi eren els mossos, un interventor, un segurata i el gos i una noia que anava sense bitllet i no portava la documentació a sobre... A la via direcció Manresa hi havia 3 interventors i 2 seguratas per pujar al tren.

SAlut!
El mateix dia que tu, jo vaig veure un interventor i un de seguretat a Torre Baró, a l´andana en direcció a Sant Andreu Arenal, cap a les 12 del matí. No sé si estaven per pujar al tren, o per demanar el bitllet a la gent que baixava del tren.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dijous 25/06/2009 22:26

Enric ha escrit:
evarujo ha escrit:
Enric ha escrit:Avui i anat a Molins desde El Vendrell anar i tornar, be com de costum durant el trajecte dins del tren cap interventor, ara quan anaba a l'estació de Molins per tornar cap a casa a dins habian 4 controlan a tot deu perque no es colesin sense validar el bitllet, un control i trobat una mica desmesurat ja que miraban a tots de una manera que no m'ha agradat, ara els i fet un comentari amb catalá (sembla que al principi cap a entes el que els deia) que aquí a El Vendrell podrian vindra a controlar una mica ja que bastants pasan de pagar, la resposta ha sigut en castellá, "cuando nos llamen iremos" i jo pregunto qui els a de trucar? :nose , si sabeu que han volgut dir u expliqueu. :ok
Jo vaig preguntar-li a un revisor (com a aficionat al ferrocarril) divendres passat que si només es centraven a la zona "Metropolitana" (fer una circumferencia des de BCN fins a sabadell) i em va dir que si, que era on la gent més es colava...
No dic que aquet revisor vaixi equivocat on mes va el "personal pel morro", >:( pero els extrems per lo menys de la C-4 sud que es la que conec mes per viure a El Vendrell la gent es pasa de coladero, aquí molts tant del pais com d'altres llocs es pensen que viatjar amb tren surt gratis sempre que et vingin las ganas, ara també dic que moltssssssss pasen a comprar el bitllet.
Home, jo vaig molt també per aquella zona de la C4 i veig el que comentes, que alló és un coladero, sobre tot a Vilafranca que allà pujen massivament cap a Comarruga. S'ha de tenir en compte una cosa, que vaja, suposo que deu ser així: aquesta zona "els hi queda una mica lluny" de Barcelona als interventors i amb un tren per hora poc poden fer, mentres que a la zona metropolitana poden fer més "redades" i més "caixa"...
oscar440 ha escrit:evarujo wrote:
acabo d'arribar de Montcada Bifurcació i allà hi eren els mossos, un interventor, un segurata i el gos i una noia que anava sense bitllet i no portava la documentació a sobre... A la via direcció Manresa hi havia 3 interventors i 2 seguratas per pujar al tren.

SAlut!
El mateix dia que tu, jo vaig veure un interventor i un de seguretat a Torre Baró, a l´andana en direcció a Sant Andreu Arenal, cap a les 12 del matí. No sé si estaven per pujar al tren, o per demanar el bitllet a la gent que baixava del tren.

Salutacions.
Aquí a Montcada tinc sentit de que algo així fan a la C2, quan ve el tren farcit d'estudiants (majoritàriament) els revisors estan a la sortida del tren amb guardes de seguretat a demanar billets, així com al final de l'andana vora el pas a nivell on es fiquen per a que no passi la gent ni cap a un costat ni cap a l'altre...

salut



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dijous 25/06/2009 22:34

evarujo ha escrit:Home, jo vaig molt també per aquella zona de la C4 i veig el que comentes, que alló és un coladero, sobre tot a Vilafranca que allà pujen massivament cap a Comarruga. S'ha de tenir en compte una cosa, que vaja, suposo que deu ser així: aquesta zona "els hi queda una mica lluny" de Barcelona als interventors i amb un tren per hora poc poden fer, mentres que a la zona metropolitana poden fer més "redades" i més "caixa"...
Segons com ordenin a la gerència alguns cops he arribat a veure interventors de rodalies controlant els bitllets a les andanes de Sant Vicenç de Calders la llunyania no és cap problema, es mouen (o s'haurien de moure si els hi ordenen) per tota la xarxa de rodalies.



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dijous 25/06/2009 22:39

Pere ha escrit:
evarujo ha escrit:Home, jo vaig molt també per aquella zona de la C4 i veig el que comentes, que alló és un coladero, sobre tot a Vilafranca que allà pujen massivament cap a Comarruga. S'ha de tenir en compte una cosa, que vaja, suposo que deu ser així: aquesta zona "els hi queda una mica lluny" de Barcelona als interventors i amb un tren per hora poc poden fer, mentres que a la zona metropolitana poden fer més "redades" i més "caixa"...
Segons com ordenin a la gerència alguns cops he arribat a veure interventors de rodalies controlant els bitllets a les andanes de Sant Vicenç de Calders la llunyania no és cap problema, es mouen (o s'haurien de moure si els hi ordenen) per tota la xarxa de rodalies.
Home ja, però St Vicenç de Calders és final de dues línies i és on la majoria de la gent del Penedès para per anar a la platja. Jo em referia a estacions com els Monjos o l'Arboç que allà no s'hi plantaran a demanar billet a 3 o 4 que baixin del tren.

salut!



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 746
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Divendres 10/07/2009 12:18

Fa una estona, batuda a Torre Baró, amb tres interventors i dos de seguretat. A l´andana en direcció a Sant Andreu Arenal, jo això ho he vist des del tren en el qual viatjava en direcció a Cerdanyola.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 21/07/2009 15:57

http://www.osona.com/noticia/15104/tres ... n/corrents

SuccessosACN | Actualitzat el 21/07/2009 a les 15:30h

Tres noies agredeixen el vigilant de l’estació de Vic i fugen corrents

Els reclamava que paguessin el bitllet.

Dues noies de 20 anys i una de 24 van ser detingudes aquest dilluns per agredir un vigilant de l'estació de tren de Vic i després fugir corrents.

Els fets van passar poc després de les 9 del matí quan la Guàrdia Urbana de la capital osonenca va rebre una trucada del vigilant. L'home informava que havia estat agredit per tres noies quan se'ls va requerir el pagament del bitllet perquè viatjaven sense aquest comprovant. A partir de la descripció física del vigilant es va localitzar les noies passeig de la Generalitat i es va procedir a la seva detenció.

Les detingues són Faith O, de 24 anys, Glory I, de 20 anys i Charita AE, totes tres sense domicili conegut.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 21/07/2009 16:25

Les detingues són Faith O, de 24 anys, Glory I, de 20 anys i Charita AE, totes tres sense domicili conegut.
Potser em direu que tiraré de tòpics fàcils, però amb aquests noms, no m'estranya. Canta massa el rerefons social.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimecres 22/07/2009 9:36

Hauria quedat millor Faith, Glory i Freedom, la Charita ens ha fotut...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 02/10/2009 14:49

Avui m'he trobat amb una batuda a Renfe entre Castelldefels i Sitges. Sembla més de l'estil TMB que no pas abans: quatre interventors i dos segurates. I sembla mentida la fauna que anaven agafant, gent "respectable" i gent que no en tenia tant la pinta. El més habitual, frau de zona.

No deu ser gaire habitual, vista la gent que han enxampat. Cosa que fa suposar que, si el control fos més estricte, no perdrien tants diners pel frau.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 02/10/2009 15:16

De tant en tant hi passen, però si, la quantitat de gent que fa frau en aquella línia és bastant alarmant. I no ja frau de zona, sino molts que no porten ni bitllet :nose



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Divendres 02/10/2009 21:02

Danzig ha escrit:Hauria quedat millor Faith, Glory i Freedom, la Charita ens ha fotut...
Geroge Michael? :)



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”