¿Vuelven los interventores a Cercanías?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Oriol
N6
N6
Entrades: 218
Ubicació: Cerdanyola del Vallès (Barcelona)

Re: ¿Vuelven los interventores a Cercanías?

Entrada Autor: Oriol » Dimarts 19/01/2010 1:25

metring ha escrit:On fan dinars gratis a la Renfe, que no m'havia assabentat?









:P
Tant de bò! jeje, era una juguesca que li vaig proposar al sr. interventor, però va optar abans per estripar la multa, jeje. De totes maneres si me l'hagués posada, hagués reclamat i m'haguéssin tornat l'import de la mateixa.


Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada

Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 742
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dimarts 19/01/2010 20:07

UT596001 ha escrit:
oscar440 ha escrit:00: codi d´estació Plaça Catalunya
No, el 00 és el codi de zona tarifària, en aquest cas és la zona 1. A la T-50/30 no es posa l'origen de l'estació, que en el teu cas és l'estació 601 que sí el marca quan el marques en una T-10 (en els autobusos i tramvia cada línia té un codi assignat, independentment de on pugis).
Ah, no ho sabia. Amb aquesta mateixa targeta T-50/30 d´1 zona vaig anar ara fa pocs dies, també amb els FGC des de Universitat Autònoma fins a Valldoreix (desplaçament d´1 zona, a la corona 2, amb la qual cosa és vàlida la T-50/30 d´1 zona), i el que em marca d´aquest viatge és això: 080307 40, llavors el codi "07" és el que indica que ets a la zona o corona 2?

Salutacions.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 19/01/2010 22:45

oscar440 ha escrit:llavors el codi "07" és el que indica que ets a la zona o corona 2?

Salutacions.
Correcte, indica que ets a la zona 2C. Per als autobusos (urbans o interurbans) aquest codi és el 08.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 14/03/2010 16:53

Durant aquesta setmana s'han fet diversos dies controls de sortida amb interventors i personal de seguretat a l'estació de Martorell de Renfe.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 15/03/2010 0:05

josep_serre ha escrit:Durant aquesta setmana s'han fet diversos dies controls de sortida amb interventors i personal de seguretat a l'estació de Martorell de Renfe.
Doncs sí, m'hi vaig trobar dimecres passat i em va passar una cosa curiosa: servidor venia de Rubí, amb un bitllet senzill per anar de Rubí a Martorell (2 zones RENFE, al bitllet s'indica origen i destinació), ja que és força més barat que anar amb una T-10 de 3 zones (a 2,14 euros/viatge, zones 2C, 2B i 3B per a qui no li surtin els comptes). Doncs bé, s'havia d'introduïr el bitllet per sortir, actuant els interventors només per als viatgers que els hi sigués rebutjat el bitllet per la validadora. Doncs va ser el meu cas, ja que la validadora, a pesar de portar bitllet correcte, em deia que la meva destinació no era vàlida per aquell bitllet. Evidentment em vaig dirigir a l'interventor, que després de comprovar ell el bitllet el va donar per correcte i em va facilitar la sortida.

Si algú que programa les validadores ens llegeix, que ho tingui en compte :D



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dilluns 15/03/2010 22:11

El 15 de Març hi havia batuda d'interventors acompanyats de personal de seguretat a l'estació de Cerdanyola del Vallès. Els he vist sobre les 19:30 ;)

16 de març: 3/4 del mateix. Sembla que s'estàn posant durs.
Altaria_Trianilla l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 17/03/2010 11:58, en total s’ha editat 1 vegada.


Imatge

Avatar de l’usuari
Oriol
N6
N6
Entrades: 218
Ubicació: Cerdanyola del Vallès (Barcelona)

Entrada Autor: Oriol » Dimarts 16/03/2010 22:43

Altaria_Trianilla ha escrit:Avui hi havia batuda d'interventors acompanyats de personal de seguretat a l'estació de Cerdanyola del Vallès. Els he vist sobre les 19:30 ;)

Avui 3/4 del mateix. Sembla que s'estàn posant durs.
Deuen haber fet l'agost, i el septembre i l'octubre... :) :)


Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 10/04/2010 21:45

http://www.el9nou.cat/noticies_v_0/1235 ... canovelles

Condemnen un revisor per agredir un passatger en un tren a l’estació de Granollers-Canovelles

Els fets van passar el juny de l'any passat en un comboi amb destí a la Garriga
última actualització: 10-04-2010 (8:00)

Un revisor de Renfe ha estat condemnat a pagar una multa de 150 euros per l'agressió a un passatger en un tren que estava a punt d'entrar a l'estació de Granollers-Canovelles, de la línia de Vic. Els fets van passar el juny passat. El revisor havia denunciat a dos joves que el jutge exculpa.

El Jutjat d’Instrucció número 2 de Granollers ha condemnat un revisor de Renfe a pagar una multa de 150 euros per l’agressió a un passatger que es va produir el 16 de juny de l’any passat en un tren que anava cap a la Garriga i que estava a punt d’arribar a l’estació de Granollers-Canovelles. El tribunal també condemna el revisor a indemnitzar l’agredit amb 100 euros. En canvi, absol les dues persones que el revisor havia denunciat acusant-les també d’haver-lo agredit.

La sentència considera provada l’agressió del revisor al passatger. Tot plegat va ser després d’una discussió amb un altre passatger que li va recriminar que els hagués fet pagar una multa per anar sense bitllet quan s’havien vist obligats a pujar al tren sense perquè les màquines dispensadores de l’estació on van pujar estaven fora de servei. En veure l’actitud del revisor i “la situació de tensió”, recull la sentència, el passatger agredit va treure el seu telèfon mòbil i va començar a enregistrar l’escena. Quan el condemnat va veure que l’estaven gravant es va dirigir cap a l’altre passatger “amb la intenció de treure-li el telèfon i va propinar-li un cop a la cara”. Arran d’aquests fets, l’agredit va patir ferides que van necessitar una primera atenció mèdica i vuit dies per curar-se. El text, que el condemnat pot recórrer a l’Audiència de Barcelona, recorda que el revisor “per la seva actitud professional té especial obligació de mantenir la calma en situacions de tensió amb els passatgers”.

La sentència afirma que no s’aprecia la falta de desobediència en l’actitud dels dos homes que va denunciar el revisor: “Tot i que discutir de forma acalorada al tren amb gran quantitat de gent a l’interior no és la forma més correcta d’actuar, això no vol dir que sigui enquadrable en una falta de desobediència”.



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Diumenge 02/05/2010 11:36

Vaig ser a Oporto no fa gaires setmanes i allí quan vam anar amb tren passava un revisor, només un. I diverses vegades. I als tren-tram els revisors passen en batuda a l'estació on es canvia de zona. Bé, com que anàvem de guiris no duiem el bitllet correcte i enlloc de multar-nos ens van fer baixar i comprar una tarjeta que valia per 24 hores. El sistema de Porto és diferent del d'aquí, és per zones i per hores. Bé, el fet és que el sistema és molt efectiu, aquí potser l'hauriem d'implementar. I també pel fet de que els revisors són l'autoritat, no anàven acompanyats de personal de seguretat, però clar, anàven en grup de sis o set. També hi havia vigilants privats que, a més del logo de l'empresa, duien el del metro.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 02/05/2010 17:09

A Porto ho han fet de manera força intel·ligent. No hi ha barreres tancades, sinó d'obertes amb cancel·ladores sense contacte. Resultat: només cal fer manteniment de les màquines, la gent té la mateixa facilitat de colar-se que aquí (no ens enganyem, per molt altes que facin les portes), però la diferència és que hi ha més batudes.

Ara, sembla que n'hi ha alguns amb al·lèrgia compulsiva als recursos humans i molta fluixera envers les màquines.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Diumenge 02/05/2010 19:25

En els IC de la SBB que vaig agafar, el revisor passava cada vegada que sortíem d'una estació. Almenys els 4 trajectes que vaig fer va ser així.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 02/05/2010 22:04

Exacte. I sol tenir prou ull clínic per recordar a qui ja ha controlat el bitllet i a qui no.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Divendres 07/05/2010 11:02

Ahir va haver redada massiva a un tren Castelldefels-Granollers. Van agafar a un munt de gent amb bitllets d'1 zona, i van haver-hi multes de 9,30 euros a dojo :D



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 07/06/2010 20:55

Avui tres revisors acompanyats d'un parell de seguratas demanant bitllets en una 450 que feia el SVC(17.32)-EDF(18.46),ja sortint de SVC ja han anat per feina i un revisor ha anat a la planta baixa i dos revisors per la planta alta.

A una dona que no portava bitllet el revisor li ha obligat a baixar a Calafell,la dona s'ha mosquejat i han tingut una discussió que ha acabat amb un "no me toques las narizes"per part de la dona cap al revisor quan ha acabat de trucar a algú per qué el portessin en cotxe,i al costat el revisor esperant que la dona és baixes del tren.



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dilluns 07/06/2010 21:31

Mako448 ha escrit: A una dona que no portava bitllet el revisor li ha obligat a baixar a Calafell,la dona s'ha mosquejat i han tingut una discussió que ha acabat amb un "no me toques las narizes"per part de la dona cap al revisor quan ha acabat de trucar a algú per qué el portessin en cotxe,i al costat el revisor esperant que la dona és baixes del tren.
Increïble... a sobre es queixa, d'això se'n diu tenir més cara que esquena...


Imatge

Avatar de l’usuari
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: ElDesi1994 » Dimecres 09/06/2010 0:23

Ahir en Mollet - Sant Fost (16:51h) - Barcelona Sants (17:20) en un Civia 465 en simple fent servei R2 Centre...

Poc avans d'arribar a La Llagosta, va sortir de la cabina un revisor (jo era al primer vagó).
Feia molts anys que no veia un revisor a la R2, i aquesta, va ser la primera vegada que vaig veure un revisor a un Cívia.

R-Billete por favor?
V-No.
R-Pues deberá....

R-Billete por favor?
V-No.
R-Pues deberá....

R-Billete por favor?
V-No.
R-Pues lo que le he dicho la de al lado, deberá...

R-Billete por favor?
V-No.
R-Lo que le he dicho al de al lado.

I així tota l'estona.

Mollet - St. Fost està molt mal pensat, perquè la gent que va cap a Barcelona, en teoria te que pasar per les barreres de l'edifici de viatgers, però es clar que la majoria no ho fa!
Els que tenen presa, salten la tanca i els que no tenen (o no volen ser vistos) entren per el pas subterrani que hi ha directament entre el carrer i al a via direcció Granollers/Maçanet (que te una validadora de les vermelles antigues totalment vandalitzada), caminen fins al final de l'andana, i creuen pel pas a nivell.
També tenen solució fácil els que porten cotxe:
L'apacament de l'estació, es separa de la mateixa per una tanca que dona a la via 3, i creuant-la, dona a la andana de Granollers / Maçanet. Doncs un tram d'aquesta tanca l'han preparat perque aixecant-la d'un costat s'obri com una porta cap a la via 3. Després d'entrar fácilment, la tancan igual que un porta, només que hi ha que ajustarla (molt ingeniós). A vegades es perillós, perquè es deixen la "porta" oberta, i si fiquen un tren per la via 3, se la pot "menjar".

Si estás allà a hora punta del matí, es curiós la quantitat de gent que utilitza la "porta", i amb la tranquilitat que ho fan.


Parlem amb propietat.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 20/07/2010 8:57

http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... 5380.shtml

Carta destacada del dia: Mala educació i greuge a l'estació de Sants


Dimarts, 20 de juliol del 2010
Maria Selva Asensio
Barcelona


El 13 de juliol passat tornava de Port Aventura amb tres noies més. A la recepció de l'hotel del parc ens havien dit que al baixador de Renfe no hi havia taquilles, però que passava sempre un revisor i li podríem comprar a ell els bitllets. Ens van dir el preu, que ja sabíem perquè ho havíem mirat a la pàgina web de Renfe: 6,45 euros. La revisora no va passar fins gairebé arribar a l'estació de Sants de Barcelona, on nosaltres pensàvem baixar. Hi havia altres passatgers a qui la inspectora va cobrar els 6,45 euros pertinents per aquell trajecte. Quan va arribar als nostres seients ens va preguntar on pensàvem baixar, i com que ja estàvem entrant a l'estació, ens va dir que no havíem de pagar, que baixéssim.

A l'arribar a les taquilles per validar els bitllets ens vam adonar que no els teníem, ja que la revisora no ens els havia venut. Vam anar a exposar el cas a dos treballadors de Renfe, i un dels empleats, amb un to insultant i arrogant, em va dir que era una mentidera. Li vaig contestar que en cap moment vam pretendre colar-nos ni sortir sense pagar. Llavors ens va comunicar que havíem de pagar 7,10 euros cada una. Li vam dir que al tren vam veure com la revisora havia cobrat 6,45 a altres viatgers, i que tant a l'hotel de Port Aventura com a la web de Renfe hi constava aquest preu. La dona va parlar amb el seu company i li va preguntar quants quilòmetres havíem recorregut. Al final, vam haver de pagar 7,10 euros cada una, mentre el seu company reia. L'única cosa que preteníem era pagar, i que ens cobressin el mateix preu pel viatge que als altres. Ens vam comportar en tot moment amb respecte i educació. Amb tanta gent que hi ha a l'atur, sembla mentida que hi hagi persones mal educades treballant.



evody
N6
N6
Entrades: 184

Entrada Autor: evody » Dimarts 20/07/2010 11:01

La proxima vez que pase eso sales detras de alguien por las validadoras y adios :roll:

Es curioso o mas bien paradojico como muchas veces el querer tener un comportamiento civico o por lo menos etico acarrea una serie de molestias y perdidas de tiempo que invitan directamente a pasar de todo.

Pongo por ejemplo algun caso en el que me he encontrado una cartera o un bolso abandonado y para entregarlo en objetos perdidos he perdido toda la mañana y encima tengo que rellenar yo mismo los formularios mientras el funcionario de turno ni se digna a ayudarme por que "no es su trabajo" :boig

Otra vez al salir del colegio nos encontramos un bolso en la calle con su documentacion y etc. Como la direccion de la persona en cuestion estaba bastante lejos, decidimos llevarlo a la comisaria de Lesseps. Resultado ? Una hora y media de espera con semi interrogatorio incluido por si eramos nosotros los ladrones :emprenyat



Avatar de l’usuari
Nozomi
N8
N8
Entrades: 687

Entrada Autor: Nozomi » Dimarts 20/07/2010 11:07

Si la gente siempre se comportara de forma cívica no pasarían estas cosas tan desagradables.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 21/07/2010 9:27

evody ha escrit:Una hora y media de espera con semi interrogatorio incluido por si eramos nosotros los ladrones :emprenyat
El meu avi explicava que entre diverses persones van agafar uns vàndals que havien agredit a diversa gent. Els van portar a comissaria. Al cap d'un parell d'hores, estant encara a comissaria fent papers, van veure com passaven per davant seu els vàndals i se n'anaven lliures tranquil·lament. En canvi, el meu avi es va passar unes quantes hores més, fins la mitjanit, a la comissaria. D'això ja fa anys, però tot segueix igual. En aquest país, no pots confiar ni en la policia, ni en les lleis, ni en els jutges, que sembla que els paguin per defensar els delinqüents davant dels ciutadans honrats. Aleshores, de què s'estranyen quan algú s'agafa la justícia pel seu compte?

I això, és extrapolable a altres persones, com en aquest cas de Renfe. Si entra una banda de skins, okupes o grafiters destrossant-ho tot, no et preocupis que tot el personal de Renfe (si és que n'hi ha) ja s'encarregaran d'amagar-se on sigui. Ara, intenta tu fer una foto, i se't tiren a sobre com llops.

En el fons tampoc els culpo només a ells, ja que els culpables reals són els gestors que no posen suficient personal de seguretat. Al cap i a la fi, què pot fer un pobre revisor contra una dotzena o més de tarats mentals? Córrer. I amagar-se. Res més. Perquè sap que encara que avisi a la policia, aquesta tampoc no hi farà res.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”