Màquines autovenda del metro ja no donen rebut

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Màquines autovenda del metro ja no donen rebut

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 02/09/2008 9:56

Aquest matí, a l'estació de Penitents, m'he trobat que les màquines autovenda del metro han deixat d'expedir rebut. He mirat per tot arreu si hi havia algun botó, i tampoc sortia l'opció a la pantalla. Tot sembla indicar que les han canviat.

Personalment, em sembla molt malament, ja que hi ha gent, com jo, que el necessita per motius laborals o fiscals. Per tant, sempre que pugui, compraré els meus títols a FGC, ja que, a més, els rebuts duen el NIF (cosa que els de TMB tampoc tenien).

Ja fa un temps, vaig fer una reclamació a TMB demanant que els rebuts duguin totes les dades fiscals, i em van respondre dien que ja les tenien. O bé sóc cec sense saber-ho, o ho són al Departament d'Atenció al Client de TMB.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dimarts 02/09/2008 11:36

Hola!

Aquest es el meu primer missataje :)

A Rodalies Renfe fa temps que el van treure ( entenc que el rebut es pel pagament amb Targeta ) perque en el bitllet apareixen les dades bancaries del comprador.

Salutacions



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 02/09/2008 11:47

MZA_1600 ha escrit:A Rodalies Renfe fa temps que el van treure ( entenc que el rebut es pel pagament amb Targeta ) perque en el bitllet apareixen les dades bancaries del comprador.
El de Renfe sí que serveix, perquè duu totes les dades fiscals necessàries: NIF, import i IVA. Però els títols de TMB es limiten a dir "segons tarifa vigent".

PD: Benvingut al Fòrum!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

visir5704
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: visir5704 » Dimarts 02/09/2008 15:03

Per poder obtenir factura dels títols comprats a TMB un pot adreçar-se als centres d'atenció al client de TMB, el rebut del pagament amb targeta, tot i que pugui ser acceptat per alguna empresa, no desglossa l'IVA i a més a més acceptar-lo podria suposar per part del portador la possibilitat de fer una doble presentació de rebuts (bitllet i rebut), si el rebut que emet TMB no porta el NIF, ja no serveix, i tampoc serveix en el cas d'un títol ATM si hi porta el NIF del Metro ja que qui ho ha cobrat és l'ATM.


DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 02/09/2008 15:44

Doncs amb la tira de professionals que utilitzen el transport públic per a realitzar els seus desplaçaments (com un servidor), trobo una autèntica tocada de dallonses haver de fer cap a un dels pocs centres d'atenció al client, com a mínim, un cop al mes.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dimecres 03/09/2008 22:59

Guigui ha escrit:Aquest matí, a l'estació de Penitents, m'he trobat que les màquines autovenda del metro han deixat d'expedir rebut. He mirat per tot arreu si hi havia algun botó, i tampoc sortia l'opció a la pantalla. Tot sembla indicar que les han canviat.
Iepa! Lamento dir-te que has pecat de no mirar la pantalla: el nou software que estan implementant a les distribuidores et dóna sempre la opció de rebut, inclús pagant en efectiu (que avans només et donaven rebut pagant amb tarjeta). Aquesta opció de rebut només surt a l'interval en què acabes de ficar els diners i es fabrica el títol, quan et diu "processant el títol de transport", i es un botó verd que apareix a la part inferior esquerra de la pantalla. Fixa't el pròxim cop i ho veuràs :riure



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 03/09/2008 23:35

Si és així, és un gran pas enrere. Abans era molt més fàcil trobar-ho. A més, estic del tot segur de que en cap moment vaig apartar la vista de la pantalla. O sigui, de user-friendliness, com en dirien en anglès, res de res.

:avall

En tot cas, moltes gràcies per dir-m'ho. ;)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dijous 04/09/2008 12:15

Guigui ha escrit:Si és així, és un gran pas enrere. Abans era molt més fàcil trobar-ho. A més, estic del tot segur de que en cap moment vaig apartar la vista de la pantalla. O sigui, de user-friendliness, com en dirien en anglès, res de res.

:avall

En tot cas, moltes gràcies per dir-m'ho. ;)
Una altra possibilitat seria que just aquella distribuidora tingués encara el software antic, que et dona el rebut quan pagues amb tarja, però que tingués la impressora de justificants amb el paper acabat, i no li hagués donat temps a l'AAC de canviar-li el rotllo...



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”