Pantalles informatives ADIF - Passeig de Gràcia

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
dgtxa
N5
N5
Entrades: 99
Ubicació: Olot

Pantalles informatives ADIF - Passeig de Gràcia

Entrada Autor: dgtxa » Diumenge 28/09/2008 21:00

Ahir em vaig fixar en unes pantalles que ADIF ha instal·lat a Passeig de Gràcia les últimes setmanes/mesos (feia un cert temps que no utilitzava aquella estació). El cas és que el que podria ser una millora (que ho és, en part), té un parell de punts que com a mínim crec que són discutibles.

El dissenyador que va crear les diferents pantalles ho va fer amb el manual d'estil d'ADIF. La tipografia corporativa, els colors corporatius, i tot en castellà, català (sí, per aquest ordre, és ADIF!) i algun text en anglès.

Doncs bé, algunes de les pantalles tenen una part editable, en la que el responsable de torn pot introduir els missatges que convingui. I aquí hi ha la cosa: la tipografia: Times New Roman, TOT en majúscules (!!), a una mida il·legible des d'una certa distància. En negre, encara, però en verd (aquí sí que l'esforçat encarregat ha intentat respectar el manual d'estil de la casa), els textos són un galimaties. I em deixava el tema de la llengua (fa falta dir en quin únic idioma estan els textos d'aquesta part editable?).

Com dic, per una banda la instal·lació d'aquestes pantalles és una bona notícia, però crec que per la vista, la coherència i el bon gust també ho seria la instal·lació de la tipografia adequada al PC des del que es gestionen aquestes pantalles i una còpia del manual d'estil de la casa.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 28/09/2008 21:13

Això té tots els números d'estar fet per un funcionari des del seu despatx de Madrid. Aquest parell de dades ho explicarien.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”