Falta d´higiene a les estacions d'Adif

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 742
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Falta d´higiene a les estacions d'Adif

Entrada Autor: oscar440 » Dilluns 01/12/2008 17:05

Nota de l'administració: títol canviat per adequarlo al contingut.

Em sembla que d´això ja se n´haurà parlat alguna vegada. L´estació de Rodalies Renfe de Sant Andreu Arenal, és una verdadera vergonya, amb una falta d´higiene total (que es podria dir el mateix d´altres estacions de Rodalies Renfe).

Brutícia a les vies, papers de diari, cigarretes, ampolles, jeringues (sí, sí, jeringues de toxicòmans), pudor en general. I ja el que em faltava per veure: un parell de rates ben grosses corrent per les vies. Vaig fer una foto amb el mòbil a aquestes rates, he rumiat la posibilitat de presentar una reclamació a Atenció al Client, i adjuntar aquestes fotos com a prova. Què en penseu?

Salutacions.



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 01/12/2008 18:25

Crec que aixo hauria d'anar al departament de Sanitat i clausuressin l'estació per condicions insalubres.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 01/12/2008 18:33

Realment, és lamentable. Jo un cop vaig veure un paio que es pixava a la via 3, amb tota la cara. Això passa molt a les estacions que estan molt fosques, i amb racons sense vigilància.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 01/12/2008 18:39

No cal que les estacions siguin fosques, una vegada vaig veure a St.Andreu C. un home que estava pixant al costat d'una 450 que acababa de finalitzar trajecte, però es que a sobres el que ho estava fent era un vigilant de la Renfe!!!!

Xavi



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 01/12/2008 20:08

Aixó de les rates no és res de nou, fa un parell d'anys en vaig veure una córrer per l'andana, en aquella estació s'hi ha de fer una reforma molt bona, comencant per la il·luminació.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 01/12/2008 20:16

Jo la patia diàriament tots els dies per anar a Mollet i al final, malgrat la caminata que em suposava després a la ciutat vallesana, vaig optar per agafar la línia de Portbou per comptes de la de Puigcerdà.

Jo tots els dies em trobava:

-Rates...

-Mosquits...

-Gent fumant...

-Gent fent gargots i escupint...

-Pudor...

-Brutícia...

Indicar que, en la pràctica totalitat dels casos, em trobava que els incívics que fumàven i escopien a terra uns gargots de Mare de Déu eren immigrants. Sí, immigrants. :?


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 01/12/2008 20:24

Ja t'ho dic jo que l'estació de St.Andreu Arenal no la renovaran, recordem el que preten fer Renfe:
-Desaparició de l'actual estació de Sant Andreu Arenal per la proximitat amb la futura estació de La Sagrera-TAV i Sagrera-Meridiana
Informació extreta de: http://ca.wikipedia.org/wiki/Rodalies_B ... integrada)

Xavi



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 01/12/2008 21:15

canalcole ha escrit:Informació extreta de: http://ca.wikipedia.org/wiki/Rodalies_B ... integrada)
Si l'has extreta d'aquí, no n'hauràs pas tret massa l'aigua clara. En canvi el fil de l'estació de Sagrera-Meridiana és força més concloent.

Però és cert, tot apunta a que St. Andreu Arenal acabarà desapareixent.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 02/12/2008 18:31

Moltes gràcies per el link.
Encara que s'hagi de treure l'estació de SAA, una neteja, no remodelació, si hi podria fer.

Xavi



tren250

Entrada Autor: tren250 » Divendres 05/12/2008 20:14

SAA necessita una remodelació. I Pl.Catalunya, Arc de Triomf, etc...
Sempre anem a parar al mateix tema. El primer que necessita SAA és una remodelació de cara a les persones amb mobilitat reduïda. Després la netega. I després la il·luminació. I millor connexíó (si pot ser directa, en contes de sortir pel carrer :roll: ). Tantes coses es tindrien que fer... En aquestes estacions, el que més m'he trobat ha estat:
Graffits, cucaraches vermelles, rates, pols, etc.
I és Barcelona. Sí, sí, la capital del Mediterrani. Mare de déu >:( .
I JaMiRo!, Mollet Sant Fost tela marinera també, no creguis... Mollet no és precisament la ciutat més neta i cívica. Aquesta estació també està amb graffits, ple de cigarretes, escopides, mosquits tigre. Però és el pa de cada dia. Quan jo usava Granollers-Canovelles, era tres quarts del mateix...



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Divendres 05/12/2008 22:25

No seria lògic fer una remodelació a una estació que d'aqui de poc s'ha de tancar, no?

Xavi



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 05/12/2008 23:36

tren250 ha escrit:I JaMiRo!, Mollet Sant Fost tela marinera també, no creguis... Mollet no és precisament la ciutat més neta i cívica. Aquesta estació també està amb graffits, ple de cigarretes, escopides, mosquits tigre. Però és el pa de cada dia. Quan jo usava Granollers-Canovelles, era tres quarts del mateix...
No, i totalment d'acord que Mollet no és Sant Cugat, però l'estació de Mollet-Sant Fost està en molt millor estat que no pas l'estació de Mollet-Santa Rosa. ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dissabte 06/12/2008 20:43

En resum: hi ha poques estacions que estiguin en condicions.

Xavi



MetroBCN
N6
N6
Entrades: 230
Ubicació: Hospitalet - Can Boixeres

Entrada Autor: MetroBCN » Dimarts 23/12/2008 19:15

:o Me quedat de pedra cuan e sentit aixo que posaba lo de les xeringues... xD.
PD: Tic amb tú a anar a reclamacions xD a no, reclamacions no, que no ens faràn cas :D
MetroBCN l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 24/12/2008 11:35, en total s’ha editat 1 vegada.


http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dimarts 23/12/2008 19:23

I més. I el més repugnant és que és el pa de cada dia. Ja n'estic fart de que uns incívics tractin així unes instal·lacions que és de tothom (això va per qui ho fa i per qui ho manté). Ara, vés a Sants, compara les andanes convencionals amb les de l'AVE. I després, aquestes dos amb les de Sant Andreu Arenal. Ara, per dissimularpantalletes noves, relojitos nuevos, mira què moderns... >:( .



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 23/12/2008 21:23

Ho fan per això, per distreure a la gent que no es dòna compte. Et fiquen un relotge nou, una pantalla, et donen calendaris, però mentre t'està passant una rata per davant. Els importa als de la Renfe? No, prefereixen donar la bona imatge als que agafen el tren puntualment, però els que l'agafen cada dia, s'adonen d'això.



ddbar
N5
N5
Entrades: 102

Entrada Autor: ddbar » Dimarts 23/12/2008 21:46

Jo també he vist rates en dos punts emblemàtics de la xarxa de metro. A l'estació d'Espanya de la línia 1 quan encara es feia servir el tercer raïl una va creuar completament les dues vies sense sortir mal parada. A l'estació de la línia 3 de Catalunya vaig veure el mateix fa molt menys temps. Crec que la fauna suburbana no entèn de decoracions ni il·luminacions. Allà on pot fer un forat rasca.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 24/12/2008 1:13

canalcole ha escrit:Ho fan per això, per distreure a la gent que no es dòna compte. Et fiquen un relotge nou, una pantalla, et donen calendaris, però mentre t'està passant una rata per davant. Els importa als de la Renfe? No, prefereixen donar la bona imatge als que agafen el tren puntualment, però els que l'agafen cada dia, s'adonen d'això.
Doncs, per distreu-re a la gent, que els hi posin dirèctament orelles de Mickey Mouse, i ja veuran com la gent es trenca a riure :x



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 24/12/2008 1:58

L'altre dia en vaig veure una campant alegrement per l'andana de Fabra i Puig, sense oblidar les que passejaven habitualment per l'andana de Maragall de la L5.



MetroBCN
N6
N6
Entrades: 230
Ubicació: Hospitalet - Can Boixeres

Entrada Autor: MetroBCN » Dimecres 24/12/2008 11:32

Esque, sincerament, a Catalunya la unica estació segura de renfe es Barcelona, per què les demes...
PD: També són segures peró menys: Lleida, Tarragona i Girona.


http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”