aprofitant aquest fil, us adjunto unes fotos del nou CCM en primícia

Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 2:33
Entrada Autor: El LLOP » Divendres 18/09/2009 8:31
Entrada Autor: traveller » Divendres 18/09/2009 21:02
Entrada Autor: El LLOP » Divendres 18/09/2009 22:02
les fotos son les de sempre: el vestíbul de 1926 de Catalunya 1, les cotxeres de Santa Eulàlia, la foto d'un 100 a Bordeta, la construcció del túnel de Marina, etc. Res que no hagem vist abans.Platanito ha escrit:Ja podries haver énfocat les fotos antigues del passadís...El LLOP ha escrit:aprofitant aquest fil, us adjunto unes fotos del nou CCM en primícia
Entrada Autor: metring » Dissabte 19/09/2009 13:23
Tot un detall la primícia!!!El LLOP ha escrit:d'aquí a uns quants dies sortiràn les fotos del CCM a la revista interna de l'empresa i de ben segur al periódico de catalunya i a la vanguardia. L'unica diferència amb les que he penjat jo serà que a les meves no hi ha polítics.
Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 19/09/2009 14:07
El mateix dic, gràcies Llop per mostrar-nos les fotos.metring ha escrit:Tot un detall la primícia!!!El LLOP ha escrit:d'aquí a uns quants dies sortiràn les fotos del CCM a la revista interna de l'empresa i de ben segur al periódico de catalunya i a la vanguardia. L'unica diferència amb les que he penjat jo serà que a les meves no hi ha polítics.
Entrada Autor: metring » Dissabte 19/09/2009 22:37
El més probable és el que ha dit El LLOP, que d'aquí a uns dies, surtin fotos als diaris. Per tant, l'única diferència és que aquí ho hem vist abans, dubo que sense un passi, i amb mesures de vigilància, es pugui entrar com si no res.traveller ha escrit:De bon rotllo però seriosament: no em sembla bé penjar al fòrum aquestes fotos, CCM és un lloc d'accés molt restringit, on per accedir-hi t'has d'identificar, i posar aqui aquestes fotos... doncs no, no sé. I encara que tots sapiguem on és el CCM d'emergència, crec que per raons de seguretat tampoc es convenient dir-ho per si algú no ho sap... En fí.
Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 20/09/2009 20:21
Entrada Autor: metring » Dimarts 22/09/2009 14:43
Entrada Autor: Denisuko » Dimarts 22/09/2009 16:49
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”