Tenint en compte que des de fa uns dies, es parla del tancament de més línies deficitàries per part de Renfe, com podeu llegir a http://transport.cat/viewtopic.php?f=8&t=10420 , penseu que es donarà un cas similar al de fa 25 anys?
Per a més informació:
http://www.wefer.com/w4/w4-renfe.htm





