Potser fóra bo de fusionar els temes: aixà quedaria més clara la història de com va arribar fins a Villa Bugatti i en quin estat es troba, que queda molt ben explicat al tema enllaçat.TramviaBlau ha escrit:Fotos de tal com es trobava el novembre de 2013. Pel preu ofert es un regal. Costarà mes moure'l.
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 32#p227369
Tramvia Blau al Wallapop??
- Fran-Ikarus
- N11

- Entrades: 5816
- Membre des de: 21 maig 2005, 01:19
- UbicaciĂł: La Gran Barcelona
- Contacta:
Re: Tramvia Blau al Wallapop??
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
La página del Tramvia ha desaparegut!!!! L'hauran venut? L'han tret per la polèmica que ha portat????
Potser no, per poder concentrar en aquest fil el seguiment del tramvia, que ara mateix precisament, no sabem on és...Fran-Ikarus ha escrit:Potser fóra bo de fusionar els temes: aixà quedaria més clara la història de com va arribar fins a Villa Bugatti i en quin estat es troba, que queda molt ben explicat al tema enllaçat.TramviaBlau ha escrit:Fotos de tal com es trobava el novembre de 2013. Pel preu ofert es un regal. Costarà mes moure'l.
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 32#p227369
Qui vulgui participar en possible compra i trasllat, si us plau, envieu missatge privat amb telèfon, ens estem coordinant per muntar grup de WhatsApp.
Doncs sembla que al final s'ha venut. AquĂ les proves:

Avui dijous 28/6/2018@10:45, AP7 sentit nord a l'alçada de Cardedeu si fa o no fa.
Avui dijous 28/6/2018@10:45, AP7 sentit nord a l'alçada de Cardedeu si fa o no fa.
MoltĂssimes grĂ cies per la teva informaciĂł i foto, ara cal esbrinar qui l'ha comprat i cap a on va.
BREAKING NEWS
Encara no ho sé tot, però m'informen de què el Tramvia es queda a Catalunya!!!!

Encara no ho sé tot, però m'informen de què el Tramvia es queda a Catalunya!!!!
I suposo que això em fulmina una idea, poc probable però possible, i que em neguitejava pel cap. El comprador no és una empresa de ferralla. Cert?
Pinta que no, el venedor no hagués volgut això.awe ha escrit:![]()
![]()
![]()
![]()
I suposo que això em fulmina una idea, poc probable però possible, i que em neguitejava pel cap. El comprador no és una empresa de ferralla. Cert?
- TramviaBlau
- N6

- Entrades: 241
- Membre des de: 30 set. 2005, 08:55
- TramviaBlau
- N6

- Entrades: 241
- Membre des de: 30 set. 2005, 08:55
Jo personalment no n'he sentit a parlar enlloc.
El metro de Barcelona amb motoristes!