"Propera parada: Fabra i Puig, enllaç amb L4"
- foronda 141
- N8

- Entrades: 874
- Membre des de: 14 ago. 2006, 21:14
- UbicaciĂł: Poblenou
Re: "Propera parada: Fabra i Puig, enllaç amb L4"
Efectivament, fins a principis dels anys 70, las lĂnies 3 i 4 tenien que ser circulars. En un plano posterior de 1974, ja no surt aixì dons es contemplen diverses prolongacions cap altres poblacions de l'area metropolitana.
- Fitxers adjunts
-
- MAPA 9 1966.jpg (65.36 KiB) Visualitzat 15537 cops
Re: "Propera parada: Fabra i Puig, enllaç amb L4"
També em sembla molt interessant veure com les estacions a la zona del Poblenou estan en ubicacions diferents a les actuals, a més d'haver-hi una a Icà ria.metring ha escrit:
Respecte al plĂ nol de L3 i L4 circulars, em sembla molt interessant conceptualment, però no li veig el sentit a fer lĂnies circulars que passin pel centre. Afortunadament aquella idea no es va dur mai a terme.
Fora cotxes de les ciutats!
Instagram: @solellalex
Twitter: @solellalex
https://solellalex.wordpress.com/
Instagram: @solellalex
Twitter: @solellalex
https://solellalex.wordpress.com/
Re: "Propera parada: Fabra i Puig, enllaç amb L4"
A mi tampoc em semblaven massa Ăştils aquestes dues lĂnies circulars. Barcelona Ă©s massa petita per una de sola, no diguem dues...
El que em semblava molt encertat era el l'antic disseny de la lĂnia VI, que a grans trets ve a ser la L10 (si mai s'acaba de fer), i que a la Barcelona actual podria tancar-se per la costa amb un tramvia pel litoral. Tunelar i fer totes estacions per sota el nivell freĂ tic per fer una circular a tocar de costa em sembla absurd.
El que em semblava molt encertat era el l'antic disseny de la lĂnia VI, que a grans trets ve a ser la L10 (si mai s'acaba de fer), i que a la Barcelona actual podria tancar-se per la costa amb un tramvia pel litoral. Tunelar i fer totes estacions per sota el nivell freĂ tic per fer una circular a tocar de costa em sembla absurd.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Renfe445
- N10

- Entrades: 4593
- Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
- Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
- Contacta:
Mejor ahora.
A mĂ me parecen dos diseños horrorosos. Se supone que una lĂnea circular de metro deberĂa de ser algo que rodee toda la ciudad de manera coherente, estos dos diseños son como un 8 que no tiene ningĂşn sentido sinceramente.
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
Re: "Propera parada: Fabra i Puig, enllaç amb L4"
Bueno, recuerda el "8 catalĂ " de Rodalies...Renfe445 ha escrit:A mĂ me parecen dos diseños horrorosos. Se supone que una lĂnea circular de metro deberĂa de ser algo que rodee toda la ciudad de manera coherente, estos dos diseños son como un 8 que no tiene ningĂşn sentido sinceramente.
-
Gat_l-h
- N4

- Entrades: 58
- Membre des de: 25 set. 2006, 21:33
- UbicaciĂł: L'Hospitalet centre del centre
Re: "Propera parada: Fabra i Puig, enllaç amb L4"
Platanito ha escrit:A mi tampoc em semblaven massa Ăştils aquestes dues lĂnies circulars. Barcelona Ă©s massa petita per una de sola, no diguem dues...
El que em semblava molt encertat era el l'antic disseny de la lĂnia VI, que a grans trets ve a ser la L10 (si mai s'acaba de fer), i que a la Barcelona actual podria tancar-se per la costa amb un tramvia pel litoral. Tunelar i fer totes estacions per sota el nivell freĂ tic per fer una circular a tocar de costa em sembla absurd.
bona part de la linia 9 es feta sota el nivel freĂ tic. Molts garatges sĂłn sota el nivell freĂ tic. I si, calen bombes per treure l'aigua
-
Gat_l-h
- N4

- Entrades: 58
- Membre des de: 25 set. 2006, 21:33
- UbicaciĂł: L'Hospitalet centre del centre
Re: Mejor ahora.
Se suposa que les linies circulars han de rodejar la ciutat? Hi ha alguna norma al respecte, o llei que aixĂ ho determini?Renfe445 ha escrit:A mĂ me parecen dos diseños horrorosos. Se supone que una lĂnea circular de metro deberĂa de ser algo que rodee toda la ciudad de manera coherente, estos dos diseños son como un 8 que no tiene ningĂşn sentido sinceramente.
- Renfe445
- N10

- Entrades: 4593
- Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
- Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
- Contacta:
Re: Mejor ahora.
DeberĂa. Uno de los ejemplos buenos serĂa la lĂnea circular del metro de MoscĂş (lĂnea Koltsevaya, 5).Gat_l-h ha escrit:Se suposa que les linies circulars han de rodejar la ciutat? Hi ha alguna norma al respecte, o llei que aixĂ ho determini?Renfe445 ha escrit:A mĂ me parecen dos diseños horrorosos. Se supone que una lĂnea circular de metro deberĂa de ser algo que rodee toda la ciudad de manera coherente, estos dos diseños son como un 8 que no tiene ningĂşn sentido sinceramente.
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
Re: Mejor ahora.
Aviam, s'ha de dir que per l'època, ja feia aquesta funciĂł dins Barcelona, i el plantejament era força sensat. Potser quedava al marge "la quinta forca" i poca cosa mĂ©s, ja que la resta es veu que la cobreixen les antenes (L1 a Sant Andreu, L5 a Horta, Tren de SarriĂ , L6 a Zona UniversitĂ ria, L5 a Pubilla i L1 a Hospitalet).Renfe445 ha escrit:A mĂ me parecen dos diseños horrorosos. Se supone que una lĂnea circular de metro deberĂa de ser algo que rodee toda la ciudad de manera coherente, estos dos diseños son como un 8 que no tiene ningĂşn sentido sinceramente.
Els projectes del GMB de fet, ja contemplaven fer lĂnies circulars.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- 122-042-132
- N9

- Entrades: 1956
- Membre des de: 05 oct. 2008, 12:30
- UbicaciĂł: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: "Propera parada: Fabra i Puig, enllaç amb L4"
Aquest es el primer intent seriòs de promoure un Pla de Metros a la ciutat de Barcelona, desprès del pla d'Urgència del 1963, Ă©s va redactar aquest Pla de Metros 1966, presentat a Les Drassanes, junt amb una gran exposiciĂł promoguda per l' alcalde Sr. Josep MÂŞ de Porcioles. Tanmateix aquest Pla de Metros va quedar superat i contestat rĂ pidament pels dos Plans de Metros succesius el de 1971 i el de 1973 que van trencar amb les dues linies circulars, que no pensaven amb l'Ă€rea Metropolitana de la ciutat; de fet eren massa conservadors i Ă©s tancaven Ăşnicament dins del perĂmetre de la ciutat estricte, quan Barcelona ja era molt mĂ©s que el seu terme municipal. Salut!foronda 141 ha escrit:Efectivament, fins a principis dels anys 70, las lĂnies 3 i 4 tenien que ser circulars. En un plano posterior de 1974, ja no surt aixì dons es contemplen diverses prolongacions cap altres poblacions de l'area metropolitana.
122-042-132 l’ha editat per darrera vegada el dia: 08 jul. 2019, 18:06, en total s’ha editat 1 vegada.
- trensmat
- N9

- Entrades: 1593
- Membre des de: 06 maig 2009, 17:10
- UbicaciĂł: MatarĂł(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: "Propera parada: Fabra i Puig, enllaç amb L4"
TambiĂ©n estaba planeado una LĂnea de metro por la Diagonal.122-042-132 ha escrit:Aquest es el primer intent seriòs de promoure un Pla de Metros a la ciutat de Barcelona, desprès del pla d'Urgència del 1963, Ă©s va redactar aquest Pla de Metros 1968, presentat a Les Drassanes, junt amb una gran exposiciĂł promoguda per l' alcalde Sr. Josep MÂŞ de Porcioles. Tanmateix aquest Pla de Metros va quedar superat i contestat rĂ pidament pels dos Plans de Metros succesius el de 1971 i el de 1973 que van trencar amb les dues linies circulars, que no pensaven amb l'Ă€rea Metropolitana de la ciutat; de fet eren massa conservadors i Ă©s tancaven Ăşnicament dins del perĂmetre de la ciutat estricte, quan Barcelona ja era molt mĂ©s que el seu terme municipal. Salut!foronda 141 ha escrit:Efectivament, fins a principis dels anys 70, las lĂnies 3 i 4 tenien que ser circulars. En un plano posterior de 1974, ja no surt aixì dons es contemplen diverses prolongacions cap altres poblacions de l'area metropolitana.
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23887
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
Metro sota la Diagonal
Formava part del pla de metros de 1973, si bĂ© no seguia tota l'avinguda i feia un lleuger desviament sota Travessera de GrĂ cia entre Francesc MaciĂ i Verdaguer.trensmat ha escrit:TambiĂ©n estaba planeado una LĂnea de metro por la Diagonal.
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
-
Gat_l-h
- N4

- Entrades: 58
- Membre des de: 25 set. 2006, 21:33
- UbicaciĂł: L'Hospitalet centre del centre
Re: Mejor ahora.
Moscu es ciudad sin costa. el caso de barcelona es distinto, puesto que la costa limita. No podemos hacer un montĂłn de anillo s y que todos coincidan bajo Colom.Renfe445 ha escrit:DeberĂa. Uno de los ejemplos buenos serĂa la lĂnea circular del metro de MoscĂş (lĂnea Koltsevaya, 5).Gat_l-h ha escrit:Se suposa que les linies circulars han de rodejar la ciutat? Hi ha alguna norma al respecte, o llei que aixĂ ho determini?Renfe445 ha escrit:A mĂ me parecen dos diseños horrorosos. Se supone que una lĂnea circular de metro deberĂa de ser algo que rodee toda la ciudad de manera coherente, estos dos diseños son como un 8 que no tiene ningĂşn sentido sinceramente.

