Potser fóra bo de fusionar els temes: així quedaria més clara la història de com va arribar fins a Villa Bugatti i en quin estat es troba, que queda molt ben explicat al tema enllaçat.TramviaBlau ha escrit:Fotos de tal com es trobava el novembre de 2013. Pel preu ofert es un regal. Costarà mes moure'l.
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 32#p227369
Tramvia Blau al Wallapop??
- Fran-Ikarus
- N11

- Entrades: 5891
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Re: Tramvia Blau al Wallapop??
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- metring
- Administrador
- Entrades: 23950
- Ubicació: Fabra i Puig
La página del Tramvia ha desaparegut!!!! L'hauran venut? L'han tret per la polèmica que ha portat????
- metring
- Administrador
Potser no, per poder concentrar en aquest fil el seguiment del tramvia, que ara mateix precisament, no sabem on és...Fran-Ikarus ha escrit:Potser fóra bo de fusionar els temes: així quedaria més clara la història de com va arribar fins a Villa Bugatti i en quin estat es troba, que queda molt ben explicat al tema enllaçat.TramviaBlau ha escrit:Fotos de tal com es trobava el novembre de 2013. Pel preu ofert es un regal. Costarà mes moure'l.
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 32#p227369
- metring
- Administrador
ÚLTIMA HORA: torna a sortir en venda al preu de... 1€!!!!!!!!
- metring
- Administrador
Qui vulgui participar en possible compra i trasllat, si us plau, envieu missatge privat amb telèfon, ens estem coordinant per muntar grup de WhatsApp.
- awe
- N7

- Entrades: 500
- Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova
Doncs sembla que al final s'ha venut. Aquí les proves:

Avui dijous 28/6/2018@10:45, AP7 sentit nord a l'alçada de Cardedeu si fa o no fa.
Avui dijous 28/6/2018@10:45, AP7 sentit nord a l'alçada de Cardedeu si fa o no fa.
- metring
- Administrador
Moltíssimes gràcies per la teva informació i foto, ara cal esbrinar qui l'ha comprat i cap a on va.
- metring
- Administrador
BREAKING NEWS
Encara no ho sé tot, però m'informen de què el Tramvia es queda a Catalunya!!!!

Encara no ho sé tot, però m'informen de què el Tramvia es queda a Catalunya!!!!
- awe
- N7

- Entrades: 500
- Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova
I suposo que això em fulmina una idea, poc probable però possible, i que em neguitejava pel cap. El comprador no és una empresa de ferralla. Cert?
- metring
- Administrador
Pinta que no, el venedor no hagués volgut això.awe ha escrit:![]()
![]()
![]()
![]()
I suposo que això em fulmina una idea, poc probable però possible, i que em neguitejava pel cap. El comprador no és una empresa de ferralla. Cert?
- TramviaBlau
- N6

- Entrades: 243
-
Miquel
- Administrador
- Entrades: 4440
- Ubicació: Barcelona
Jo personalment no n'he sentit a parlar enlloc.
El metro de Barcelona amb motoristes!