Història del Talgo III RD Madrid-Badajoz

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Història del Talgo III RD Madrid-Badajoz

Entrada Autor: ElDesi1994 » Diumenge 18/10/2009 19:35

Algù sap la Història del Talgo III RD Madrid-Badajoz?
El que se es que es feia servir la "Rama" 2B1, algú sap alguna cosa més?


Parlem amb propietat.

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 19/10/2009 0:27

Es va fer servei un Talgo IIIRd al Madrid - Badajoz perque tenia 2 inversions marxa a Merida i Plasencia. I si ja es dificil amb una locomotora, amb una locomotora mes un manso encara mes.
El talgo IIIRD va acabat sent substituit per un automotor MD 598 que podia invertir la marxa amb facilitat.
En acabarse el servei van envia a Can Tunis. Es la que esta "preservada" plena de grafitis a Can Tunis



Avatar de l’usuari
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: ElDesi1994 » Dilluns 19/10/2009 19:40

davida ha escrit:amb una locomotora mes un manso encara mes.
T'has colat!

El Talgo III RD no porta manso. :twisted:

EDITAT:
Grasies igualment, ya em seveix d'algo...


Parlem amb propietat.

BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dilluns 19/10/2009 19:48

ElDesi1994 ha escrit:
davida ha escrit:amb una locomotora mes un manso encara mes.
T'has colat!

El Talgo III RD no porta manso. :twisted:

EDITAT:
Grasies igualment, ya em seveix d'algo...
Crec que es per aixo pel que van posar el Talgo III RD... :nose



Avatar de l’usuari
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: ElDesi1994 » Dilluns 19/10/2009 19:55

BCN2008 ha escrit:Crec que es per aixo pel que van posar el Talgo III RD... :nose
Suposo que aquesta el una raó, i altre, que "sobrava" una "rama" :x


Parlem amb propietat.

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 19/10/2009 19:57

Tal com diu Bcn2008, va posar un Talgo IIIRD i no un TalgoIII, malgrat no ser necesari el canvi d'ample, per no necesitar el manso que dificultava molt les maniobres.
Discupeu si no em vaig expresar bé.



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”