Plànols antics

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Plànols antics

Entrada Autor: Lluita1714 » Diumenge 31/01/2010 14:46

Bé, enceto aquest fil perquè ha caigut en mans meves un plànol de l'any 92 de la xarxa de metro de Barcelona olímpica, i no sabia en quin fil posar-lo. Així doncs us convido a que publiqueu plànols antics que ja hagin passat a la història del transport.

Imatge


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 31/01/2010 15:01

Aquest plànol em sembla que és de la Guía Pamias, la de "tota la vida" dels carrers de Barcelona i municipis de l'àrea metropolitana. S'hi veuen coses com el projecte de la L2 al Poble Sec i una grafia que no correspon a la del metro de l'època.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Diumenge 31/01/2010 15:04

Guigui ha escrit:Aquest plànol em sembla que és de la Guía Pamias, la de "tota la vida" dels carrers de Barcelona i municipis de l'àrea metropolitana. S'hi veuen coses com el projecte de la L2 al Poble Sec i una grafia que no correspon a la del metro de l'època.
Efectivament, guia Pamias de l'any 1992. Segona edició general 1992-1993


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”