Colors de les sèries 100-600 del metro i verd Porcioles

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.

color verde, azul, turquesa terciario, otros

Azul
10
38%
Verde
10
38%
Turquesa
5
19%
Otros
1
4%
 
Vots totals: 26
Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Re: Colors de les sèries 100-600 del metro i verd Porcioles

Entrada Autor: BRILL 18 » Divendres 28/05/2010 17:19

vr ha escrit:
lauria1226 ha escrit:Exacte, i a Can Boixeres, i a La Bordeta, i al Mercat Nou que eren a l'aire lliure, a la llum del Sol.
El que resulta més curiós, és que entre els que varem viure aquests colors durant anys de forma cotidiana no hi ha dubtes de que eren blaus. I és que ademés està documentat per escrit. Per tant no cal donar-li més importància.
Ho sento, però haig de tornar a inssistir-hi. Jo vaig viure aquests colors durant anys de forma quotidiana i sempre els vaig veure verds. Evidentment, a partir d'aquí el que hem de creure els que digui la documentació de l'empresa.
A la web de J mora hi ha un munt de fotos fetes a can boixeres quan ja estaban retirats del servei i es veu clarament al menys per mi que el color es blau , vaja que mai diria que es verd aquell color, es mes vaig ensenyar una foto a la meva filla que te 16 anys es a dir no els ha vist circular i m'hacontestat sense dubtar que eran blaus, es mes ho ha trobat curios el tema de discusio pero clar son apreciacions personals



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 28/05/2010 17:27

sí que es curiós es que està donant de si aquest tema.



Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dissabte 29/05/2010 23:44

Miquel ha escrit:Cito un paràgraf del Llibre que TMB va publicar l'any passat sobre la evolució del material de transport.
La cita és a la pg 301, i és l'apartat dels "Jaimitos" (321-322/R321-R322)
Originalment estaven pintats de color vermell fosc fins que al 1956 es repintaren de blau i crema amb motiu de la fusió del Gran Metro i el Transversal.
Quizás el responsable de TMB de la época no distinguia bien los colores, pues los 300, que los vi circular muchos años eran crema y verdes, más dudosos los 400.


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 30/05/2010 9:19

automotorserie 436 ha escrit:
Miquel ha escrit:Cito un paràgraf del Llibre que TMB va publicar l'any passat sobre la evolució del material de transport.
La cita és a la pg 301, i és l'apartat dels "Jaimitos" (321-322/R321-R322)
Originalment estaven pintats de color vermell fosc fins que al 1956 es repintaren de blau i crema amb motiu de la fusió del Gran Metro i el Transversal.
Quizás el responsable de TMB de la época no distinguia bien los colores, pues los 300, que los vi circular muchos años eran crema y verdes, más dudosos los 400.
Entesos, dons posem les imatges, qui va comprar el llibre, recordarà que venia amb un CD amb la mateixa documentació, les he extret del CD...
Imatge
Imatge


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 30/05/2010 11:10

Això, per mi, és blau, el mateix color que recordo de l'època en què hi anava, amorrat al vidre de davant.

Ara, la veritat és que el debat comença a fer-se etern i feixuc, i no perquè em cregui amb la veritat absoluta sinó perquè a hores d'ara queda ben clar que hi ha un grup nombrós de persones que considera aquest color blau, i un altre (potser menys nombrós, però nombrós al capdavall) que el considera verd. I em sembla una desconsideració dir d'altri que no hi veu bé perquè té una percepció cromàtica diferent (ni millor ni pitjor, que a aquestes alçades ha quedat prou demostrat que això varia com els gustos estètics).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
vr
N6
N6
Entrades: 220

Entrada Autor: vr » Dimecres 02/06/2010 19:26

Guigui ha escrit:Això, per mi, és blau, el mateix color que recordo de l'època en què hi anava, amorrat al vidre de davant.
I per mi és clarament verd, "el mateix color que recordo de l'època en què hi anava, amorrat al vidre de davant." :cop

Simplement, respectem el que digui la documentació oficial i donem el tema per tancat.



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dijous 03/06/2010 2:06

vr ha escrit:
Guigui ha escrit:Això, per mi, és blau, el mateix color que recordo de l'època en què hi anava, amorrat al vidre de davant.
I per mi és clarament verd, "el mateix color que recordo de l'època en què hi anava, amorrat al vidre de davant." :cop

Simplement, respectem el que digui la documentació oficial i donem el tema per tancat.
Si millor el tanquem no ens posarem mai d'acord pero estic amb en guigui blau, i per cert jo tambe m'amorraba al vidre del davant



Bloquejat

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”