Restauració del Ferrobús 591-521-0

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Restauració del Ferrobús 591-521-0

Entrada Autor: metring » Diumenge 07/11/2010 23:02

http://www.armf.net/ca/ca_noticies_detall.php?codi=131

Data 04/11/2010
Tema Restauracions

El Ferrobús 591-521-0 serà restaurat

ARMF ha adquirit el ferrobús 591-521-0 (FER+FRC) per l'Ajuntament de Lleida que el destinarà al futur Museu del Ferrocarril d'aquesta localitat. La restauració d'aquest vehicle serà una tasca molt laboriosa degut a l'estat en que es troba ja que es repararà segons el seu estat original.



Avatar de l’usuari
Alemany
N7
N7
Entrades: 431
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Alemany » Dimarts 09/11/2010 11:22

Ara que surt el tema, fa uns anys vaig descobrir que a Màlaga, i si no m'equivoco, era el poble de Torre del Mar, hi havia una biblioteca arràn de platja construída en l'edifici d'una antiga estació de tren. A fora, a mode de monument o similar, hi havia un ferrobús d'aquests, pintat de blau. No li vaig poder fer foto, però mai més he sabut d'ell ni l'he vist enlloc.


Què és alló??

Avatar de l’usuari
Alemany
N7
N7
Entrades: 431
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Alemany » Dimarts 09/11/2010 12:07

Alemany ha escrit:Ara que surt el tema, fa uns anys vaig descobrir que a Màlaga, i si no m'equivoco, era el poble de Torre del Mar, hi havia una biblioteca arràn de platja construída en l'edifici d'una antiga estació de tren. A fora, a mode de monument o similar, hi havia un ferrobús d'aquests, pintat de blau. No li vaig poder fer foto, però mai més he sabut d'ell ni l'he vist enlloc.
Ja m'he desfet l'entrellat a mi mateix. El poble era Rincón de la Voctoria (relativament proper al que he dit abans), i he trobat algunes fotos tot i que no és gens fàcil a la xarxa:

http://www.forotrenes.com/foro/viewtopi ... s%3Disch:1


Què és alló??

Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dimarts 09/11/2010 20:34

Alemany ha escrit:Ara que surt el tema, fa uns anys vaig descobrir que a Màlaga, i si no m'equivoco, era el poble de Torre del Mar, hi havia una biblioteca arràn de platja construída en l'edifici d'una antiga estació de tren. A fora, a mode de monument o similar, hi havia un ferrobús d'aquests, pintat de blau. No li vaig poder fer foto, però mai més he sabut d'ell ni l'he vist enlloc.
Si no recordo malament fa un parell o tres d'anys que ja no hi és i ni idea d'on pot estar. Serà qüestió d'apropar-se a la biblioteca i preguntar què han fet amb ell :)


Imatge

Avatar de l’usuari
Alemany
N7
N7
Entrades: 431
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Alemany » Dimarts 09/11/2010 21:29

Altaria_Trianilla ha escrit:
Alemany ha escrit:Ara que surt el tema, fa uns anys vaig descobrir que a Màlaga, i si no m'equivoco, era el poble de Torre del Mar, hi havia una biblioteca arràn de platja construída en l'edifici d'una antiga estació de tren. A fora, a mode de monument o similar, hi havia un ferrobús d'aquests, pintat de blau. No li vaig poder fer foto, però mai més he sabut d'ell ni l'he vist enlloc.
Si no recordo malament fa un parell o tres d'anys que ja no hi és i ni idea d'on pot estar. Serà qüestió d'apropar-se a la biblioteca i preguntar què han fet amb ell :)
Mal assumpte, sembla que la biblioteca ja no hi és allà tampoc. Hi serà l'estació encara?


Què és alló??

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 10/11/2010 8:34

Està previst un museu del ferrocarril a Lleida? :o



aso111
N5
N5
Entrades: 98
Ubicació: Térmens (Lleida)
Contacta:

Entrada Autor: aso111 » Dijous 11/11/2010 20:39

Trenscat ha escrit:Està previst un museu del ferrocarril a Lleida? :o
si amb teoria esta aprovat ja ;)

per cert veien la foto de la pagina web de ARMF el seu estat es lamentable :'(



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 30/11/2010 20:01

A la web d'ARMF: http://www.armf.net/ca/ca_noticies

Data 26/11/2010
Tema Restauracions

El ferrobús 591-521-0 arriba a Lleida

El Ferrobús 521 ha arribat ja a Lleida i han començat les tasques preparatòries per a la seva restauració, procés que serà molt difícil i costós degut al estat de conservació del vehicle.



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”