[...]Finalment, l'any 2010 el tramvia va ser retirat del seu emplaçament.
Algú sap alguna cosa del tramvia? si ha estat traslladat, desballestat...
Hora i data actual: 25 juny 2026, 21:21
Entrada Autor: metring » 18 ago. 2011, 00:44

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 18 ago. 2011, 01:12

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 18 ago. 2011, 09:28
Entrada Autor: metring » 18 ago. 2011, 21:26

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 19 ago. 2011, 09:46
Entrada Autor: m.h.t. » 23 ago. 2011, 22:20

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 24 ago. 2011, 10:02

Entrada Autor: genissimon » 25 ago. 2011, 12:04

Entrada Autor: França451 » 26 jul. 2013, 13:27
Entrada Autor: metring » 26 jul. 2013, 13:30
Nos alegramos que el buscador te funcioneFrança451 ha escrit:Bien!!!! Por segunda vez en cuatro añosha funcionado el "cercador" del foro. ¿este no es el tranvía que supuestamente circula por una parte de la Avinguda Jordana de Montgat? Hay una parada que se llama Parc del Tramvia, y sobre una zona tapada con ladrillos rojos, pone en grande Parc del Tramvia, y precisamente quería preguntar si era verdad que existió, cosa que veo que fue así, y ha estado ahí hasta hace relativamente poco. imagino que toda la zona pintada con colores amarillo y negro, sobre cemento, es el trazado por donde discurrían las vías, ¿no?

Entrada Autor: França451 » 26 jul. 2013, 14:07
Entrada Autor: WMD626 » 26 jul. 2013, 14:27
Entrada Autor: m.h.t. » 28 oct. 2016, 17:18


Entrada Autor: Fran-Ikarus » 29 oct. 2016, 10:38
Torna a “Història del transport”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026