MUHBA: orígens del transport públic a Barcelona s. XVIII-XIX

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

MUHBA: orígens del transport públic a Barcelona s. XVIII-XIX

Entrada Autor: wefer » Dimecres 29/05/2013 14:56

MUHBA (dilluns 3 de juny, a les 19h): Els orígens del transport públic, segles XVIII i XIX. Barcelona i altres ciutats:
muhba-transport.jpg
MUHBA (dilluns 3 de juny, a les 19h): Els orígens del transport públic, segles XVIII i XIX. Barcelona i altres ciutats
muhba-transport.jpg (268.49 KiB) Visualitzat 2337 cops
Reserves a reservesmuhba@bcn.cat o bé al 93.256.21.22 (feiners de 10 a 14 i de 16 a 19).



WMD626
N6
N6
Entrades: 260
Ubicació: Sant Antoni L2 - Poble Sec L3

Entrada Autor: WMD626 » Dimecres 29/05/2013 21:56

Wefer, us volia enviar aquesta convocatòria, però te m'has avançat!!!. I és que sóc jo qui fa aquesta xerrada. Per descomptat, serà per mi un plaer que pogueu venir tu i els altres "foreros" que els vagi bé, i tenir l'oportunitat de conèixer-nos personalment. Ja m'heu descobert, potser ara hauré de canviar d'àlies, ha, ha. (voldria posar emoticones però no me'n surto: no sé si el problema és del programa, de l'ordinador o meu)

Salut!!!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 30/05/2013 11:10

WMD626 ha escrit:Wefer, us volia enviar aquesta convocatòria, però te m'has avançat!!!. I és que sóc jo qui fa aquesta xerrada. Per descomptat, serà per mi un plaer que pogueu venir tu i els altres "foreros" que els vagi bé, i tenir l'oportunitat de conèixer-nos personalment. Ja m'heu descobert, potser ara hauré de canviar d'àlies, ha, ha. (voldria posar emoticones però no me'n surto: no sé si el problema és del programa, de l'ordinador o meu)

Salut!!!
Què bo! Aquí hi ha nivell! :D

Encara queden places lliures?



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 30/05/2013 12:10

WMD626 ha escrit:Wefer, us volia enviar aquesta convocatòria, però te m'has avançat!!!. I és que sóc jo qui fa aquesta xerrada.
Fantàstic! ;)
A veure si hi podem anar i ens veiem. Realment sembla força interessant el tema.

(les emoticones només cla que cliquis a sobre d'elles a la dreta de la caixa de text i ja es posen soles quan envies)



WMD626
N6
N6
Entrades: 260
Ubicació: Sant Antoni L2 - Poble Sec L3

Entrada Autor: WMD626 » Dijous 30/05/2013 19:09

Moltes gràcies. Espero no decebre!!! ;)



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 849
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dimarts 04/06/2013 1:58

Molt interesant la conferència d'avui. Felicitats.

M'agradaría la continuació a partir del tramvia elèctric.



WMD626
N6
N6
Entrades: 260
Ubicació: Sant Antoni L2 - Poble Sec L3

Entrada Autor: WMD626 » Dimarts 04/06/2013 20:11

Moltes gràcies. Suposo que la "cosa" continuarà, però ho hauran de dir els del MUHBA...



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”