Tranvias barrejats amb Trens a la Barcelona de fa molts anys

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
santmarti
N3
N3
Entrades: 34

Tranvias barrejats amb Trens a la Barcelona de fa molts anys

Entrada Autor: santmarti » Dijous 06/06/2013 3:31

Mireu he trobat aquest vídeo de tranvias de BCN i m'he quedat parat quan en el minut 4:24 es veu una suïssa verda i platajada pasant per un pas a nivell...

Però no se detectar si es el Ramal Marina o bé u pas anivell de Glòries cap a l'estació del Clot, algú m'ho pot dir?


http://www.youtube.com/watch?v=xA5YnbdnMyU

Obre aquest fil per dedicar a fotos i vídeos on coincideixin el pas de tramvias i trens alhora a la ciutat de barcelona.

Fa temps un home gran em va comentar l'accident de un tramvia que va xocar amb una suïssa abans d'entrar a l'estació de França i va anar arrosaegant el tramvia fins el pont de l rellotge (pont de l'enclavament)



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 06/06/2013 9:38

Inclus compartien via!!
A la avinguda de Can Tunis el trens de mercaderies al Port de Ferrocarriles Catalanes compartien via amb el tramvia 48.



Avatar de l’usuari
carles10000
N6
N6
Entrades: 210
Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram

Entrada Autor: carles10000 » Dijous 06/06/2013 10:44

Sembla que sigui a l'Avinguda D'Icaria....



WMD626
N6
N6
Entrades: 260
Ubicació: Sant Antoni L2 - Poble Sec L3

Entrada Autor: WMD626 » Dijous 06/06/2013 20:23

carles10000 ha escrit:Sembla que sigui a l'Avinguda D'Icaria....
És l'Avinguda d'Icària. El tramvia és el 52, que llavors començava a la plaça Palau . La pel·lícula, de fet, segueix tota la ruta fins al carrer Taulat, on acabava :ok



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”