Bloc historia transport carretera Catalunya amb problemes

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
TramviaBlau
N6
N6
Entrades: 237

Bloc historia transport carretera Catalunya amb problemes

Entrada Autor: TramviaBlau » Diumenge 20/12/2020 17:32

En Xavier Maluquer del bloc "Histories del transport per carretera de Catalunya" demana ajuda per seguir publicant ja que per canvis de Blogger no pot inserir al bloc fotos de Flickr i està molt desanimat. De fet crec que ja te els dies i hores del bloc desconfigurats. Les histories i fotos antigues que ha publicat son un gran patrimoni. Algú amb coneixements pot fer una bona acció de Nadal?



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 20/12/2020 21:17

Aquí l'enllaç a l'explicació completa:
http://historiatransportcat.blogspot.co ... -bloc.html

Val a dir que potser el fet d'haver-hi trobat un sol comentari des que van publicar el problema al juliol (i d'avui mateix, potser sigui teu?) tampoc els deu haver animat gaire, imagino. És una llàstima, però el magnífic format blog ha estat molt malmès per l'hegemonia de les xx.ss.

No m'acaba de quedar clar si el problema és que no saben com enllaçar les imatges des del compte de Flickr, o bé que no saben com trobar un sistema d'emmagatzemament d'imatges alternatiu a Flickr i que funcioni des de Blogger. Reconec que m'ho he llegit molt ràpid. M'ho llegiré novament.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”